جریمه ۴۰ میلیونی یک برند پوشاک خارجی به دلیل تبلیغات کاذب

سخنگوی سازمان تعزیرات حکومتی کشور از جریمه یک برند پوشاک خارجی به دلیل تبلیغات کاذب و غیر واقعی در آزادراه قزوین-کرج خبرداد.
جریمه ۴۰ میلیونی یک برند پوشاک خارجی به دلیل تبلیغات کاذب

سید یاسر رایگانی در گفت‌وگو با خبرنگار حقوقی و قضایی خبرگزاری فارس با تشریح این خبر اظهارداشت: این پرونده در مورد یک برند پوشاک خارجی است که خصوصاً در آزادراه قزوین-کرج اقدام به تبلیغات بسیار گسترده کرده بود.

وی افزود: در تبلیغات این برند پوشاک تخفیف‌هایی با اعداد و ارقام نجومی آمده بود که با پیگیری سازمان تعزیرات متوجه شدیم که این اعداد و تخفیفات عملاً وجود خارجی نداشته است و صرفاً جهت جذب مشتری با تبلیغات متقلبانه بوده است.

سخنگوی سازمان تعزیرات کل کشور با بیان اینکه این پرونده به شعبه رسیدگی کننده ارسال شد، گفت: شعبه رسیدگی کننده، این برند پوشاک را ملزم به جمع‌آوری تبلیغات خود به خصوص از سطح آزادراه‌ قزوین-کرج به دلیل تبلیغات کاذب کرد چرا که عملاً این تبلیغات وجود خارجی نداشته است.

رایگانی در پایان گفت: بعد از محرز شدن تخلفات این برند خارجی، شعبه رسیدگی کننده به این پرونده، برند فوق را ۴۰ میلیون تومان جریمه کرد و پرونده آن نیز مختومه گردید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *