ارائه فاز جدید خدمات چاپ پارچه به بازار صنعت نساجی

به گزارش روابط عمومی آرام تکمیل طیف فراز، فصل بهار سال ۱۴۰۰، محل کارخانه ی این شرکت میزبان رونمایی از فاز جدید خدمات چاپ پارچه، محصول تازه این شرکت بود.

بر اساس این گزارش، این محصول که در حوزه خط چاپ روی پارچه ارایه می‌شود، با نیاز سنجی بازار توانسته ویژگی‌های تازه‌ای نظیر جدیدترین ماشین‌آلات را ارائه کند تا این خدمت تازه محصولاتی نوین و مدرن را برای مصرف کنندگان فراهم کند.

بر پایه این اطلاع، فاز جدید خدمات چاپ پارچه دارای محاسنی است که اعم از قدرتمند ترین و به روز ترین ماشین های روتاری است و می‌تواند باعث  چاپ تا ۱۲ شابلون و حداکثر عرض ۲۲۵ بر روی انواع پارچه های تریکویی و تاری پودی با کلیه الیاف های طبیعی و مصنوعی شود.

عضو هیئت مدیره ی آرام تکمیل طیف فراز، تولید این محصول را نتیجه سال ها کار در این مجموعه دانست و گفت:

مجموعه آرام تکمیل در بهار سال ۱۴۰۰ با افتتاح فاز جدید، فعالیت خود را در عرصه چاپ پارچه با بهره مندی از جدیدترین ماشین‌آلات و تجهیزات مدرن و کادری متعهد و متخصص آغاز کرد.
این شرکت با تمرکز بر تکنولوژی روز دنیا  و تهیه بهترین و مرغوبترین مواد اولیه، هدف دارد تا شاخه‌ای جدید از صنعت چاپ و هنر ایجاد کند
ماشین چاپ استفاده شده در این مجموعه یکی از قدرتمند ترین و به روز ترین ماشین های روتاری می باشد که توانایی چاپ ظریف ترین و دقیق ترین طرح ها را دو حالت مگنت و تیغه‌ای دارد. این ماشین با کنترل هوشمند پارچه های ورودی و اعمال رفرنس های خاص بر روی پارچه و تنظیمات، خطای انسانی را به حداقل رسانده و باعث افزایش کیفیت چاپ می‌شود.

واحد چاپ شرکت آرام تکمیل توانایی چاپ تا ۱۲ شابلون و حداکثر عرض ۲۲۵ بر روی انواع پارچه های تریکویی و تاری پودی با کلیه الیاف های طبیعی و مصنوعی را دارد که شامل عملیات چاپ: ری اکتیو، پیگمنت، دیسپرس اکتیو، اسیدی، برداشت خمی، برداشت پیگمنت، و چاپ سوخت میشود.
این شرکت جهت تثبیت رنگ های چاپ شده با استفاده از قدرتمندترین ماشین فیکس و استیمر، ثبات بسیار بالایی به کالا در برابر شستشو و سایش و نور میدهد.

در این مجموعه تمامی واحد ها به صورت مستقل تمامی مراحل و عملیات چاپ را بدون وابستگی صفر تا صد انجام میدهند که شامل این قسمت ها میباشد:
*طراحی نقشه و رنگ‌بندی
*آماده سازی قبل از چاپ
*آزمایشگاه و نمونه‌گیری
*رنگ‌سازی و لابراتوار رنگ
*شابلون سازی
*سالن چاپ
*تکمیل نهایی
*بسته بندی

وی زمان عرضه این خدمت به بازار را هم اکنون اعلام و ادامه داد: برای کسب اطلاعات تکمیلی به پایگاه اینترنتی این شرکت به نشانی www.aramtakmil.com مراجعه نمایید.