ارایه سیستم جدید یووی LED از شرکت GEW

شرکت GEW یک سیستم UV LED به نام AeroLED به بازار ارایه کرده است که کاملا با هوا خنک می شود. این سیستم قدرتمند که برای کار با رول هایی به عرض ۶۰ سانتی متر مناسب است با لامپ های قدرتمند مرکب را خشک و مولکول های آن را تثبیت می کند.

به گزارش آژانس خبری چاپ و بسته بندی ایران، GEW ادعا می کند بسیاری از مشکلات سیستم هایی که با هوا خنک می شوند در این دستگاه جدید رفع شده است. این سیستم از یک فرایند خنک کننده که از هوای فیلتر شده استفاده می کند بهره می برد. هوا تنها از طریق یک فن مرکزی که با فاصله از ماشین چاپ نصب شده است به جریان می افتد و هوا هنگام خروج از میان هدهای لامپ یووی عبور کرده و از سیستم خارج می شود. همین مکانیزم باعث می شود صدای دستگاه تا حد زیادی کاهش پیدا کند.

از سوی دیگر نصب فن دور از ماشین چاپ باعث می شود بخار مرکب و گرد وخاک وارد سیستم نشود. به همین خاطر سیستم GEW در مقایسه با دیگر سیستم هایی که با هوا خنک می شوند مشکلات فنی کمتری دارد. در عین حال استفاده از فیلتر بزرگ باعث شده مدت بیشتری قابل استفاده باشد و آن را دیرتر تعویض کرد.

در سیستم جدید GEW نیازی به نصب فن و قطعات الکترونیکی اضافی روی هر هد لامپ نیست. همین امر نیز باعث کاهش هر چه بیشتر صدا در سیستم می شود. در کل نگاهی تخصصی و خلاقه به تولید این سیستم شده است که بعنوان مزیتهای رقابتی قابل توجه برشمرده می شود.