از جت پرینتر دستی یا پرتابل چه می دانید؟

جت پرینترهای دستی نوعی دستگاه چاپ هستند که برای افزایش راحتی چاپ در انبارها، فروشگاه ها و غیره بدون نیاز به کابل های برق و تحمل وزن زیاد ابداع شده اند.

به گزارش بازرگانی خبرگزاری مهر، به طور کلی جت پرینتر با نام چاپگر جوهرافشان نیز شناخته می‌شود در شکل صنعتی برای برای مدت زمان طولانی به منظور امور چاپی در خط تولید محصولات، بارکد گذاری و درج تاریخ تولید، انقضا، سری ساخت و مشخصات محصول مورد استفاده قرار گرفته است.

این دستگاه‌ها پیشرفت کاملی نسبت به روش‌های سنتی کدگذاری دستی از جمله استنسیلینگ و کدگذاری رولی که قبلاً مورد استفاده قرار می‌گرفتند، دارند. جت پرینترهای دستی طوری طراحی شده اند که بتوان به آسانی در خط تولید نصب و مورد استفاده قرار داد. به همین دلیل از محبوبیت زیادی در بین تولید کنندگان مختلف برخوردارند. این دستگاه‌ها دارای باتری‌های قابل شارژی هستند که امکان حمل و استفاده راحت از آنها در مکان‌های مختلف را فراهم می‌کند.

لازم به ذکر است با همه خصوصیاتی که دارند این دستگاه‌ها ابزار پیچیده‌ای نیستند. قبل از اختراع این دستگاه، افراد برای چاپ حروف، علامت‌ها و اعداد روی محصولات خود از استنسیل و رول کد استفاده می‌کردند، اما با ظهور این چاپگر صنعتی، امروزه این دستگاه‌ها به یک روش چاپ راحت و سریع تبدیل شده اند.
علاوه بر این ماشین‌های کد گذاری جوهر افشان سنتی بسیار سنگین و حاوی چندین سیم و اتصال بودند.

کاربرد اصلی جت پرینتر دستیدر مناطقی مانند خطوط تولید و مونتاژ است که کالاها در مسیر خط تولید حرکت می‌کنند. جت پرینتر دستی را با نام تاریخ زن دستی نیز می‌شناسند.
به منظور درج مشخصات محصولات بر روی انواع بسته بندی کوچک و بزرگ با جزئیات لازم در زمان کوتاه استفاده از جن پرینتر دستی بهترین گزینه می‌باشد.

جت پرینترهای دستی چه کاری می‌توانند انجام دهند؟

این دستگاه‌های معجزه گر بسیار سبک و قابل حمل هستند و وضوح چاپ توسط آنها کیفیت بالایی دارد. بنابراین این چاپگرها می‌توانند کارهای شگفت‌انگیز را انجام دهند که در ادامه به آنها پرداخته ایم.

چالاک و منعطف در نصب و راه اندازی

اولین و مهمترین مزیت جت پرینترهای دستی تحرک آنها است. جایی که چاپگرهای قدیمی و حجیم را نمی‌توان برد، چاپگرهای دستی به راحتی رفت و آمد می‌کنند. باتری‌های قابل شارژی که دارند زمان کار خوبی داشته و می‌توانند تمام نیازهای چاپی شما را برآورده کنند.

به علاوه کارتریج جوهر قابل تعویض این دستگاه‌ها کل فرایند چاپ را بسیار آسان و سریع می‌کند. این دستگاه‌ها وزن سبک و اندازه کوچکی که دارند کار با آنها بسیار آسان است.

چاپ بر روی سطوح مختلف

جت پرینترهای دستی بسیار مقاوم هستند، در نتیجه می‌توانند بر اساس نیاز شما بر روی چندین سطح امور چاپی را انجام دهند. سطوحی که می‌توانید بر روی آنها چاپ با استفاده از این چاپگرها را انجام دهید، عبارتند از:
– چوب
– سطوح بتنی
– کاغذ
– پلاستیک
– فلز
– شیشه

سرعت بالای چاپ

تکنولوژی جدیدترین چاپگرهای جوهر افشان دستی بسیار سریع هستند. علاوه بر این صفحه نمایش لمسی آن شما را قادر سازد تا در عرض چند ثانیه تغییرات مورد نیاز را انجام دهید. ما به شما این اطمینان را می‌دهیم که با توجه به تکنولوژی پیشرفته چاپ با استفاده از این چاپگرها در زمان و هزینه خود صرفه جویی زیادی خواهید کرد.

چاپ بارکد، Q-Code

در حالی که چاپ بارکد و سایر کدهای شناسایی می‌تواند برای چاپگرهای معمولی دشوار باشد، جت پرینترهای دستی راه حل آسانی را برای شما فراهم می‌کنند. می‌توانید با استفاده از این چاپگرها برای چاپ بارکدهایی استفاده کنید که در صورت استفاده نکردن از جت پرینتر دستی برای چاپ آنها به چاپگرهای خاصی نیاز است. از این رو می‌توانید بدون نیاز به استفاده از چاپگر مخصوص محصولات خود را با بارکد برچسب گذاری کنید

این ویژگی جت پرینترهای دستی را به ابزاری بسیار قدرتمند برای هر کسب و کار تبدیل می‌کند.

جت پرینتر دستی را با گارانتی و خدمات پس ار فروش بخرید

با توجه که اینکه جت پرینتر در مراحل انتهایی خط تولید وظیفه درج اطلاعات محصول را دارد، لازم است از برندهای معتبر و دارای گارانتی استفاده شود تا اشکالات احتمالی، اختلالی در خط تولید به وجود نیاورد.
جت پرینترهای دستی کداجت از محبوترین جت پرینتر در بازار هستند که با یکسال گارانتی و ۱۰ سال خدمات پس از فروش در بسیاری از خطوط تولید در حال کار هستند.