تطبیق پذیری که به چاپخانه ها کمک می کند «بله» بگویند

ارائه دهندگان خدمات چاپی که امروزه می توانند تقریباً به هر شغلی “بله” بگویند، مزیت دارند. ماشین چاپ دیجیتال KODAK NEXFINITY چاپگرها را دقیقاً در این موقعیت قرار می دهد.

به گزارش آژانس خبری چاپ و بسته بندی ایران، ماشین NEXFINITY شرکت کداک به عنوان یک راه حل قانع کننده برای چاپگرهایی است که به دنبال یک دستگاه چاپ رنگی دیجیتالی قوی، انعطاف پذیر و موثر هستند. هزینه‌های جاری قابل رقابت با افست متوسط ​​را ارائه می‌کند و تا ۴۰۰٪ صفحات بیشتری را در ماه نسبت به دستگاه‌های چاپ دیجیتال رقیب چاپ می‌کند.

بالا بردن سطح از نظر کیفیت و ثبات چاپ

ماششین دیجیتال NEXFINITY برای حداکثر توان با سرعت تولید تا ۱۵۲ صفحه A4 در دقیقه طراحی شده است. این با تکمیل منحصر به فرد لبه عمل می کند، که بهترین ثبت ورق های چاپ شده را از جلو به عقب و پهلو به پهلو تضمین می کند. چاپ با وضوح  ۱۲۰۰*۱۲۰۰ نقطه در اینچ در پیکربندی Ultra، از فناوری تصویربرداری پویا کداک با ۲۵۶ سطح تراکم در هر پیکسل بهره می برد. فناوری تصویربرداری پویا به طور خودکار تصاویر را در زمان واقعی با استفاده از الگوریتم‌های غربالگری محاسباتی اختصاصی که در صورت لزوم حتی در مناطق کوچک درون تصاویر اعمال می‌شوند، بهینه می‌کند. سیستم تصویربرداری با وضوح بالای NEXFINITY و الگوریتم‌های غربالگری پیچیده، کنترل وضوح نقطه را سخت‌تر می‌کنند و کیفیت و ثبات را در مدت طولانی افزایش می‌دهند. همه این ویژگی‌ها NEXFINITY را قادر می‌سازد تا یک عملکرد عالی ارائه کند.

CMYK سودآور به همراه طیف گسترده ای از پیشرفت های دیجیتال

این دستگاه از طیف بسیار متنوعی از انواع زیرلایه، ضخامت بستر (حداکثر ۲۴ pt/610 میکرون) و اندازه ورق (حداکثر ۳۵۶* ۱۲۹۵ میلی‌متر در صورت مجهز شدن به تغذیه کننده ورق بلند) پشتیبانی می‌کند. همچنین طیف بی نظیری از گزینه های تزئین چاپ دیجیتال را در پنجمین واحد تصویربرداری خود ارائه می دهد. دارندگان NEXFINITY می‌توانند از میان بیش از دوازده راه‌حل استاندارد واحد تصویربرداری پنجم برای بهبودهای چاپ دیجیتال در خط از جمله جوهرهای ویژه، به‌علاوه رنگ‌های نقطه‌ای سفارشی و پرداخت‌های مات و براق انتخاب کنند. در میان این گزینه های متنوع، قرمز، سبز و آبی به عنوان رنگ های اضافی برای گسترش طیف رنگ هستند. جوهر خشک(تونر) شفاف بعدی برای چاپ ابعادی لمسی. جوهر خشک شفاف برای ایجاد یک پوشش کاملاً یا نیمه شفاف. جوهر خشک طلایی برای جلوه های طلایی جلب توجه. جوهر خشک شفاف فلزی، که به اثرات فلزی مانند نقره، برنز و مس می رسد یا ذخایر مروارید شده را شبیه سازی می کند و سفید مات که کدورت فوق العاده ای را در یک پاس ارائه می دهد و کاربردهای خیره کننده را روی لایه های شفاف یا رنگی امکان پذیر می کند. با استفاده از این جلوه های تصویری منحصر به فرد، چاپگرها می توانند ارتباطات مشتریان خود را بهبود بخشند و مشاغل پردرآمد بیشتری را تضمین کنند و با تغییر ۴ برابر سریعتر واحد تصویربرداری پنجم، هزینه های نیروی کار کمتر و افزایش فروش و در عین حال ایجاد تمایز بیشتر ایجاد می کنند.

Digital Front End برای بهره وری بیشتر در پردازش کار و بهره وری بهینه

، Digital Front End (DFE) NEXFINITY از موتور چاپ Adobe PDF (APPE) استفاده می کند و برای بهره برداری از بسیاری از ویژگی های چاپ با یک رابط بصری طراحی شده است که زمان چاپ را ساده می کند. دارای انعطاف پذیری برای کارکردن به عنوان یک ایستگاه پیش چاپ مستقل کامل، با قابلیت های تحمیل، مدیریت رنگ، مشخصات شغل و مدیریت کار و قابلیت های گزارش دهی؛ علاوه بر این، DFE از یک گردش کار خودکار با استفاده از JDF و JMF پشتیبانی می کند که با انواع راه حل های گردش کار، از جمله گردش کار پیشرو در صنعت PRINERGY کداک سازگار است. برداشتن سریع برنامه‌های کوتاه‌مدت و پرتصویر، و همچنین کارهای متغیر پیچیده، پرس NEXFINITY را بسیار کارآمد نگه می‌دارد.

بهره وری و در دسترس بودن بهینه پرس دیجیتال NEXFINITY علاوه بر این به لطف مدل کامپوننت قابل تعویض اپراتور به دست می آید، که به کارکنان چاپگر اجازه می دهد تا با نگه داشتن پرس در حالت اوج عملکرد و انجام تعمیر و نگهداری مستقل بدون انتظار مهندس سرویس، زمان کار را به حداکثر برسانند.

این قابلیت های NEXFINITY گسترده ترین طیف وسیعی از کارهای با کیفیت بالا و سفارشی سازی شده را ایجاد می کند. کاربردهای معمول چاپ عبارتند از: مدارک بازاریابی (بروشور، بسته های فروش، کارت ویزیت)، پست مستقیم (ضمانت نامه پستی، کارت پستال، اسناد تبلیغاتی)، انتشار کوتاه مدت (کتاب، کتابچه راهنما، کتاب میز قهوه)، کتاب عکس، تقویم، کاتالوگ، کتابچه‌های راهنما، مواد POS (علائم، نمایشگرهای پیشخوان، برچسب‌های قفسه، درپوش‌های انتهایی) و حتی بسته‌بندی (کارتن‌های تاشو، برچسب‌ها). و به لطف تطبیق پذیری بسیار زیاد NEXFINITY، چاپگرها می توانند به روندهای جدید بازار پاسخ دهند و فروش خود را در هر زمان با افزودن برنامه های کاربردی بیشتر به مجموعه خود افزایش دهند.

همانطور که کاربران متخصص در زمینه‌های مختلف تأیید کرده‌اند، چاپگرها چگونه با پرس دیجیتال NEXFINITY به موفقیت می‌رسند.

NEXFINITY مکملی عالی برای چاپگرهای افست و/یا ارائه‌دهندگان خدمات دیجیتالی است که می‌خواهند مجموعه‌های خود را با حاشیه بالا و برنامه‌های خلاقانه گسترش دهند و خدمات سریع‌تری ارائه دهند. . به عنوان مثال، Impressions Printing اخیراً به اولین چاپخانه کانادا تبدیل شد که چاپ دیجیتال NEXFINITY را معرفی کرد. هنگامی که از کوری استوارت، رئیس Impressions Printing سؤال شد در مورد دلایل انتخاب این چاپگر خاص، پاسخ داد: ما در جستجوی راه حلی بودیم که بتواند به ما در تمایز بیشتر در سرعت و کیفیت کمک کند، و NEXFINITY به ما این امکان را داده است که حجم خروجی خود را افزایش دهیم در حالی که افزایش رضایت مشتری همراه باششد.

در آلمان، تولیدکننده تقویم Eckenfelder سهم قابل توجهی از حجم چاپ خود را از چاپ افست به چاپخانه NEXFINITY تغییر داده است. دانیل اکنفلدر، مدیر عامل، می‌گوید: ما می‌خواهیم بتوانیم همه چیز را به صورت دیجیتالی تولید کنیم، بدون اینکه هیچ محدودیت فنی ما را محدود کند. ما به دنبال ماشینی بودیم که بتواند جای افست را بگیرد. با NEXFINITY، عملاً همه چیز پیش می‌رود و یک دستگاه چاپ دیجیتالی فوق‌العاده روان است.

و در L&D Mail Masters of New Albany ایندیانا، NEXFINITY منجر به جهش بزرگی در ظرفیت چاپ شده است. دلیل اصلی روی آوردن ما به کداک، قابلیت اطمینان از نظر رنگ و زمان کار است. ما ماشین NEXFINITY را ۲۴ ساعت شبانه روز استفاده میکنیم و عملکرد فوق العاده خوبی دارد. ما هر چیزی از متن ۶۰ پوندی تا متن ۱۱۰ پوندی را اجرا می کنیم و سهامی از ۸۰ تا ۱۱۰ پوند را پوشش می دهیم. انعطاف‌پذیری این کار قابل اعتماد واقعاً باورنکردنی است.