جعبه پیتزا با چاپ و طراحی سفارشی + قیمت متنوع

جعبه پیتزا این روزها نسبت به گذشته طراحی ‌های جذاب‌تر و زیباتری پیدا کرده‌است.

بازار: جعبه پیتزا این روزها نسبت به گذشته طراحی ‌های جذاب‌تر و زیباتری پیدا کرده‌است. زیرا که تولید کننده های جعبه و کارتن بسته بندی تلاش کرده‌اند که با طراحی و چاپ انواع جعبه های پیتزا حتی با طراحی های سفارشی رضایت حداکثری مشتریان خودشان را جلب کنند. در مواردی هم مشتریان طرح ذهنی شان این است که جعبه پیتزایشان بدون چاپ ( خام ) باشد. حال این مساله که چاپ دار بودن و بدون چاپ بودن کارتن پیتزا چه تاثیری در روند مارکتینگ دارد بحثی مجزاست که در مجالی دیگر به آن خواهیم پرداخت. اما در این مقاله می خواهیم که در خصوص تولید انواع جعبه پیتزا با طراحی سفارشی و نکات بهداشتی مطالبی را در اختیارتان قرار دهیم.

جعبه پیتزا با طراحی سفارشی

تولید کنندگان بسیاری وجود دارند که صفر تا صد تولید و چاپ انواع جعبه پیتزا ( مینی، متوسط، بزرگ و خانواده و …)  را در انواع سایز ها ( سایز ۲۴، ۳۲ و …) و با طراحی سفارشی به شکل تخصصی انجام می‌دهند. در سایز های کوچک ابعاد از ۱۵ شروع میگردد. خوش بختانه این چاپ‌ها و تولیدات با هزینه های ارزان انجام می‌شود تا سفارش دهندگان زیادی نیز بتوانند به راحتی ثبت سفارش داشته باشند.

طراحی سفارشی برای تولید جعبه های پیتزا همچون یک بیلبورد یا یک آگهی تبلیغاتی در یک شبکه یا اینکه مثل یک تراکت تبلیغاتی عمل می‌کند. زمانی که این جعبه های پیتزا به شکل اختصاصی با لوگوی اختصاصی فست فود چاپ می‌شود تاثیر زیادی در معرفی برند دارد. در نتیجه روند رشد و گسترش کسب و کار شما می‌تواند سرعت زیادی داشته باشد. بنابراین در اغلب موارد به سفارش دهندگان یا صاحبان فست فودی های مختلف توصیه می‌شود جعبه پیتزای خودتان را به شکل اختصاصی تولید کنید. با این کار قدم های موثری را در خصوص افزایش آشنایی افراد با برندتان را بر می‌دارید.

نمونه های طراحی جعبه پیتزا

شما با هر شرکت کارتن سازی یل جعبه سازی که قصد همکاری و ثبت سفارش داشته باشید به راحتی می‌توانید قبل از آن نمونه کارهای آن‌ها را مشاهده کنید.

دیدنیها: نمونه جعبه و کارتن بسته بندی کارتن سازی آوین پک

در این شرایط این امکان برایتان فراهم است که بعد از اطمینان از مهارت و تخصص تیم حرفه ای کارخانه طراحی و تولید جعبه پیتزا با آن ها قرارداد ببندید.

انواع مدل های چاپ و تولید جعبه پیتزا

جعبه‌هایی که تولید می‌شوند در انواع مختلف و متعددی هستند. مثل:

کلاسیک
ساده
مثلثی
شش یا هشت ضلعی
سالنی
کشویی
دو تیکه
اسلایسی
پروانه ای شکل
مدل سفارشی و اختصاصی رستوران یا فست فود شما
مشاوره قبل از سفارش چاپ جعبه پیتزا

توصیه‌ای که برایتان داریم این است که پیش از ثبت سفارش بهتر است که تمامی نکات مهم در زمینه انواع چاپ و مدل و سایز جعبه های پیتزا را با مشاورین و مدیران شرکت تولید جعبه پیتزا بررسی کنید. این کار باعث می‌شود بهترین انتخاب را داشته باشید و جعبه‌ای متناسب با انواع پیتزاهایی که در فست فودی تان تولید می‌کنید، بخرید. در انتها تعدادی از این شرکت ها را برایتان معرفی خواهیم نمود.

مراحل انجام ثبت سفارش تولید جعبه پیتزا

در ابتدا باید نوع پیتزا را مشخص کنید. پیتزا پنجره ای با اسلایسی شبیه هم نیستند. در نتیجه کارتن آن‌ها نیز با هم فرق داردو طبیعی است که باید در این زمینه توجه داشته باشید و با متخصصین کارخانه تولید جعبه پیتزا این نکات را بررسی کنید.

تعیین سایز و اندازه جعبه

سایز های جعبه ها نیز متناسب با انواع پیتزایی که شما تولید می کنید تعیین می شود. زیرا که احتمال دارد سایز پیتزاها و جعبه‌ای که تولید می‌کنید چندان مطابقت نداشته باشد.

انتخاب نوع مقوا یا کارتن

هنگامی که سایز تعیین گردید باید در زمینه نوع یا جنس مقوای مورد استفاده در ساخت بسته بندی، صحبت کنید تا به بهترین نتیجه برسید. در حالت کلی دو نوع ایفلوت سینگل فیس یا سه لایه، مقوای بهداشتی مثل ایندربرد یا کرافت بهترین گزینه ها هستند که در تهیه جعبه پیتزا به کار گرفته شوند.

تعیین نوع چاپ

نوع چاپ افست و شابلونی از جمله انواع چاپ هستند که هر کدام ویژگی ها و شرایط مخصوص به خود را دارند. برای مثال افست کیفیت چاپ بهتری دارد و در آن تعداد رنگ بیشتری نسبت به شابلونی قابل چاپ است. البته در مواردی نیز به جای چاپ افست، گزینه های دیگر از جمله فلکسویی یا سیلک است. این دو نوع اخیر چاپ کیفیت چاپ شان نسبت افست کمتر است اما هزینه کمتری را نیز برای سفارش دهندگان در پی خواهد داشت.

ویژگی های جعبه پیتزا مناسب و با کیفیت

جعبه پیتزا با کیفیت دارای ویژگی های زیر است:

بوی بدی نداشته باشد:

حتما دقت کرده‌اید که برخی از کارتن ها و جعبه ها بوی بدی دارند. این مساله ناشی از این است که مواد اولیه آن ها بهداشتی و مناسب نبوده است. اما در تولید جعبه های پیتزا به دلیل این که از بهترین و با کیفیت مواد اولیه استفاده می شود بوی بدی در آن ها احساس نخواهید کرد. در نتیجه مشتریان احساس بدی از این جعبه ها نخواهند داشت.

حفظ کیفیت پیتزا:

جعبه ها باید به شکلی ساخته شوند که پیتزاها در آن کیفیت خودشان را حفظ کنند. برای مثال حرارت آن ها آنقدر در داخل جعبه حفظ نشود که پیتزا حالت خمیری و ماسیده‌گی پیدا کنند یا این که حتی سرد شود.

از مواد اولیه با کیفیت و بهداشتی ساخته شود:

چون قرار است در این جعبه ها پیتزا قرار داده شود و غذاها باید بهداشتی باشند مواد اولیه ساخت این جعبه ها از اهمیت بالایی برخوردار است. در غیر این صورت می تواند سلامت افراد را به خظر بیندازد.

طراحی جعبه آن مناسب باشد و جای زیادی را اشغال نکند:

بهتر است که کارتن پیتزا در یک سایز استاندارد تولید شوند تا حمل و نقل و نگه داری آن ها در فضای فست فودی با مشکلات همراه نباشد.

خاتمه

اگر به دنبال شرکتی هستید که بتوانند به درستی طرح سفارشی شما را در زمینه تولید جعبه پیتزا اجرا کنند، توصیه می‌کنیم با شرکت های با تجربه در این زمینه همکاری داشته باشید.زیرا که در اسرع وقت مشاورین انها پاسخگوی شما خواهند بود و تمامی راهنمایی‌های لازم را به شما ارائه می‌کنند. در نهایت این شمایید که تصمیم می‌گیرید چه انتخابی داشته باشید و چه مسیری را برای رسیدن به مقصود خودتان طی کنید.

از جمله این شرکت ها: کارتن سازی آوین پک، چاپ و بسته بندی کارتن پک، گروه تولیدی کارتن ساز، شرکت زرین کارتن و …

برای آشنایی بیشتر هر کدام آنها میتونید نامشان را در مرورگر خود جستجو کرده و از وب سایت و نمونه کار هایشان دیدن نمایید.