سرمایه گذاری تویو بر روی مرکب جوهر افشان

گروه Toyo Ink Europe Specialty Chemicals، یکی از اعضای گروه مرکب تویو مستقر در ژاپن، عملیات خود را در یک مرکز جدید تولید ۱۳ میلیون یورویی مرکب‌های جوهر افشان در مجتمع خود در Oissel، فرانسه آغاز کرده است.

به گزارش آژانس خبری چاپ و بسته بندی ایران، با تمرکز بر کارایی عملیاتی، کارخانه ۱۴۰۰ متر مربعی مجهز به تجهیزات اتوماسیون پیشرفته و سیستم های تولید جوهر برای افزایش فرآیند و کنترل کیفیت است. انتظار می رود که سایت کاملا خودکار جدید، موقعیت شرکت را در بخش دیجیتال جهانی، به ویژه در بازارهای لیبل ، دکوراسیون داخلی و کریکیت تقویت کند.

چاپ دیجیتال با توانایی تولید دوره های کوتاهتر و ارائه محصولات سفارشی شده، در بین تولیدکنندگانی که به دنبال جلب توجه به منافع منطقه ای با تنوع محصول هستند، محبوبیت بیشتری پیدا می کند. به این ترتیب، Vincent Guillaud، مدیر بازاریابی Toyo Ink Europe Specialty Chemicals، توضیح داد: جوهر افشان یک بخش استراتژیک برای مرکب تویو است و سرمایه‌گذاری در یک مرکز اختصاصی جدید در Oissel تعهد ما را به بخش دیجیتال نشان می‌دهد.
کارخانه جدید توانایی ما برای پشتیبانی از مشتریان خود را با عرضه پایدار جوهرهای بسیار قابل اعتماد و همچنین رنگدانه ها و پراکندگی آنها که با فناوری پراکندگی منحصر به فرد ما ایجاد شده است، تقویت می کند. تیم تحقیقاتی جهانی ما در طراحی رنگدانه‌های نوآورانه و فناوری پردازش پراکندگی جدید مورد نیاز برای اطمینان از تولید جوهرهای جوهر افشان UV و آب با بالاترین کیفیت پیشرفت کرده است.