ظهور غول بزرگ لیبل در آمریکا

گروه بسته بندی Inovar چاپ دیون لیبل را در Westfield، MA، با مشارکت تیم مدیریت موجود خریداری کرده است تا حضور خود را در شمال شرق ایالات متحده بیشتر کند.
به گزارش آژانس خبری چاپ و بسته بندی ایران، این هفتمین چاپخانه لیبل است که پلت فرم Inovar خریداری نموده است. این شرکت در دالاس، TX، بوستون، MA، Ft. Lauderdale، FL، میلواکی، WI، کانزاس سیتی، KS و Oceanside، CA چاپخانه لیبل و بسته بندی دارد.
این شرکت در حال اجرا بر روی یک برنامه رشد استراتژیک، هم به صورت ارگانیک و هم از طریق اکتساب با مشارکت مالکان و مدیریت، ایجاد یک کسب و کار لیبل اصلی منطقه ای در سراسر آمریکای شمالی است.
جف برزک رئیس اجرایی و مدیرعامل بسته بندی اینووار، گفت: ما از پیوستن دیون لیبل به خانواده اینووار بسیار هیجان زده هستیم. تیم رهبری، از جمله جان دیون، دیو دیون، رندی دوهایم، همراه با کل تیم دیون لیبل، در ۵۰ سال گذشته یک تجارت لیبل استثنایی ایجاد کرده اند. برند آنها به دلیل کیفیت پیشرو در صنعت، قابلیت اطمینان، پاسخگویی و نوآوری شناخته شده است. ما بسیار هیجان‌زده هستیم که تیم آن‌ها را به پلتفرم Inovar اضافه کنیم، زیرا معتقدیم این اتحاد ارزش باورنکردنی را برای پایگاه جمعی مشتریان و کارکنان ما ایجاد می‌کند.
در حالی که جان و دیو دیون قصد بازنشستگی دارند، مطمئن هستند که اینووار از مرحله بعدی رشد دیون لیبل حمایت می کند.
برزک در پایان گفت: ما نیازهای پیچیده و دائماً در حال تغییر شرکت‌های رو به رشد مصرف‌کننده و محصولات صنعتی را درک می‌کنیم و متعهد به افزایش ارزش افزوده و گسترش دامنه جغرافیایی خود برای برآورده کردن این نیازها هستیم./صنعت سوم