نمایشگاه فسپا برلین میزبان بزرگان صنعت چاپ و تبلیغات

FESPA و نمایشگاه اروپایی ساین ۲۰۲۲ (۳۱ مه – ۳ ژوئن ۲۰۲۲، مسه برلین، آلمان) قرار است قوی‌ترین مجموعه غرفه‌داران را از سال ۲۰۱۹ گرد هم بیاورند.

به گزارش آژانس خبری چاپ و بسته بندی ایران، این رویداد با بیش از ۲۵۰ تامین‌کننده که قبلاً برای حضور در نمایشگاه قرارداد بسته‌اند برگزرای خواهد شد. بحث هایی در حال انجام لیست شرکت کنندگان تایید شده شامل بسیاری از افرادی است که نتوانستند در رویداد ۲۰۲۱ آمستردام حضور داشته باشند و اکنون مشتاق اند تا با حضور در رویدادهای بهار ۲۰۲۲ شتاب خود را بازیابند.

بازدیدکنندگان می توانند راه حل های سخت افزاری غرفه داران بزرگ از جمله حامیان رویداد Durst ، Mimaki ، Brother و HP، و همچنین Agfa، aleph، Canon، Epson، Fujifilm، Kornit Digital، Mutoh، M&R، Roland DG و swissQprint را مشاهده کنند. مجموعه ای از تامین کنندگان رسانه و مواد مصرفی شامل ۳A، Ahlstrom Munksjö، Avery Dennison، Hexis، InkTec، Neenah Coldenhove، Neschen ، ORAFOL، Poli-Tape و Sun Chemical است. Barbieri Electronic، Caldera، OneVision و ONYX Graphics از جمله شرکت هایی هستند که راه حل های اتوماسیون، گردش کار و مدیریت رنگ را ارائه می دهند.

مایکل رایان، رئیس نمایشگاه جهانی چاپ FESPA، اظهار داشت: داشتن چنین رأی اعتماد قوی از طرف جامعه تأمین‌کننده برای FESPA و قدرت ما برای تقویت مجدد صنعت چاپ تخصصی پس از چالش‌های دو سال گذشته، بسیار انگیزه‌بخش است. عرضه‌کنندگانی که در اکتبر ۲۰۲۱ در آمستردام به ما پیوستند، ارزش منحصربه‌فرد رویدادهای زنده و مزیت تجاری ارتباط رو در رو با مشتریان و مشتریان احتمالی را یادآوری کردند، بنابراین ما خوشحالیم که غرفه‌داران بیشتری در سال ۲۰۲۲ از این مزایا بهره خواهند برد. اکنون که کسب‌وکارها دوباره راه‌اندازی شده‌اند و تصمیم‌گیرندگان ارشد به دنبال تضمین سرمایه‌گذاری‌های آتی خود هستند، اهمیت نمایش‌های زنده برای تسریع بهبودی هرگز مهم‌تر نبوده است.»

نمایشگاه اروپایی علائم ۲۰۲۲، نمایشگاه پیشرو اروپا برای علائم و ارتباطات بصری، با نمایشگاه چاپ جهانی FESPA برگزار می شود. این رویداد متخصصان کلیدی علامت گذاری را با شرکت های متخصص در حروف نویسی کانال، ساینیج دیجیتال، ساینیج ابعادی، حکاکی و حکاکی، نمایشگرهای نورانی، رسانه های خارج از خانه، LED، سیستم های فضای باز، برش های لیزری و ابزار نشانه متحد می کند. حامی پلاتینیوم EFKA در کنار شرکت‌های نمایشگاهی تایید شده از جمله: Art Neon Lighting، Cosign، dap، Domino Sign، Harmuth، NEX LINE SRL، SolaAir و vhf camfacture به نمایشگاه نشانه‌های اروپا بازخواهد گشت .

کریستوف گمپر، مدیر عامل و مالک شرکت Durst Group AG می‌گوید: همه نشانه‌ها حاکی از آن است که FESPA 2022 با یک سناریوی ضعیف کووید مواجه شده است و ما در نهایت می‌توانیم دوباره درباره تجارت صحبت کنیم. اما این دیگر در مورد “رشد وحشی” کنترل نشده نیست، بلکه راه حل هایی برای جهانی پایدارتر است. چاپ می تواند بخش اساسی این امر باشد و FESPA یک نقطه ثابت در جهان چاپ است. از این نظر، تجربه چاپ در حرکت به معنای مدل‌های تجاری جدید و پایدار برای مشتریان و ما است. ما مشتاقانه منتظر FESPA، به برلین، و بالاتر از همه، هستیم تا در نهایت مشتریان را دوباره «زنده» ببینیم و راه‌ها و امکانات جدیدی را به نمایش بگذاریم.»

کوین جنرمدیر بازاریابی اروپا، سیستم‌های جوهرافشان فوجی‌فیلم با فرمت گسترده اظهار می‌دارد: از قبل از همه‌گیری، FESPA 2022 با حضور در هیچ نمایشگاه بزرگی در زمان مناسبی برای فوجی‌فیلم برگزار می‌شود. در سال ۲۰۲۱ ما از «طرح جدید برای فرمت عریض» با دو دستگاه چاپ Acuity جدید (Acuity Prime flatbed و Acuity Ultra R2) که با ظاهری کاملاً جدید، سطح جدیدی از عملکرد و ROI پیشرفته ساخته شده‌اند، رونمایی کردیم. FESPA 2022 پلتفرم کاملی را در اختیار ما قرار می‌دهد تا فاز بعدی هیجان‌انگیز ماشین‌ها را در این محدوده در حال گسترش نشان دهیم.