هایدلبرگ سبد بسته بندی خود را گسترش می دهد

در تابستان ۲۰۲۱، شرکت هایدلبرگ نسل ۴ CutStar، قالب چرخشی Speedmaster XL 106-D و بسته عملکرد جدید برای تولید لیبل در قالب در Speedmaster XL 106 را عرضه کرد. اکنون این نمونه کارها در حال گسترش بیشتر است.
به گزارش آژانس خبری چاپ و بسته بندی ایران، با انعقاد قرارداد توزیع جهانی با شرکت ژاپنی AN Corporation برای سیستم‌های خودکار امور تکمیلی Kawahara TXS-1100 و Kawahara BMS-1100. این نشان دهنده گسترش جهانی یک توافقنامه آزمایشی است که سال گذشته برای منطقه آمریکای شمالی منعقد شد.
تمام فناوری مورد نیاز برای یک گردش کار بسیار کارآمد
هایدلبرگ به طور سیستماتیک در بازارهای رو به رشد بسته بندی و چاپ لیبل سرمایه گذاری می کند. Rainer Hundsdörfer، مدیر عامل هایدلبرگ، می‌گوید: قرارداد توزیع برای سیستم‌های پوشالگیر کاواهارا یک مرحله تولید کلیدی بیشتر در جریان کار به مجموعه چاپ لیبل شرکت اضافه می‌کند. او توضیح می دهد: به این ترتیب، ما به مشتریان خود کمک می کنیم تا فرآیندهای خود را بیشتر خودکار کنند و در نتیجه آنها را تا حد امکان کارآمد و مقرون به صرفه کنیم.
در نتیجه، هایدلبرگ اکنون تمام فناوری مورد نیاز برای یک گردش کار بسیار کارآمد در تولید لیبل‌های صنعتی را ارائه می‌کند – از ایجاد شغل، پیش‌چاپ و تصویربرداری از صفحه تا چاپ، برش قالب، و جداسازی تمام خودکار خالی در اختیار دارد.
سیستم‌های پوشالگیر کاواهارا، بهره‌وری عالی را با فناوری تثبیت شده ترکیب می‌کنند
ایستگاه های خالی کردن(پوشالگیری) Kawahara TXS-1100 و Kawahara BMS-1100 هر دو مدل هایی با کارایی بالا هستند. راه اندازی یک کار کمتر از ۱۵ دقیقه طول می کشد و هزینه های ابزار حداقل است. چرخه TXS-1100، که به موجب آن یک پشته از ۱۰۰۰ برگه IML را می توان به سرعت خالی و بارگذاری کرد، بین ۱.۵ تا ۲ دقیقه طول می کشد. کاواهارا TXS-1100 جدید یک سیستم با کارایی بالا است که دارای اجزای پیشرفته و یک سیستم تغذیه و تخلیه نوآورانه است. این برای بازار لیبل درون قالب ایده آل است و یک راه حل برجسته برای پاک کردن و پاک کردن این ماده برچسب را ثابت کرده است که کار با آن دشوار است. کاواهارا BMS-1100 نسبت قیمت به عملکرد عالی را برای چاپخانه های کارتن تاشو که به دنبال خودکار کردن خالی کردن هستند، ارائه می دهد.
هایدلبرگ در حال ارائه Kawahara TXS-1100 در Label Day در آوریل
در ۲۵ آوریل ۲۰۲۲، هایدلبرگ و گالوس از مشتریان فعلی و بالقوه خود در روز لیبل در مرکز رسانه چاپی در سایت Wiesloch-Walldorf استقبال خواهند کرد. یکی از راه‌حل‌های نمایش داده شده، گردش کار کامل برای تولید لیبلIML روی دستگاه چاپ Speedmaster XL 106، یک قالب چرخشی Speedmaster XL 106-D و یک ایستگاه خالی کردن(پوشالگیری) Kawahara TXS-1100 خواهد بود.