ورشو میزبان نمایش قدرت هیبرید مارک اندی

رویداد The Power of Hybrid Forum ، رویدادی دو روزه که شامل ارائه زنده سه دستگاه چاپ لیبل، با تمرکز بر هیبرید دیجیتال و مزایایی است که برای چاپخانه به ارمغان می آورد.

به گزارش آژانس خبری چاپ و بسته بندی ایران، این رویداد در مرکز نمایشی مارک اندی اروپا در ورشو لهستان، در تاریخ ۳۱ می و سپس به صورت یک رویداد مجازی در تاریخ ۱ ژوئن برگزار خواهد شد.

آقای Lena Chmielewska-Bontron، مدیر بازاریابی اروپایی مارک اندی، گفت: ما از فرصتی برای دعوت از مشتریان فعلی و آینده خود برای یک رویداد داخلی که پس از یک وقفه طولانی در مرکز نمایشی مستقر در ورشو سازماندهی شده است، بسیار هیجان‌زده هستیم. خوشحال خواهیم شد که میزبان همه علاقه‌مندان به راه‌حل‌های جدید برای چاپ دیجیتال هیبریدی و فلکسو باشیم.

ما امیدواریم که رویداد آینده ما الهام بخش همه شرکت کنندگان باشد و اطلاعات و ایده های بیشتری را برای کسب و کار آنها ارائه دهد. فناوری هیبریدی دیجیتال موضوع رویداد امسال خواهد بود. ما فرصت‌هایی را که برای چاپگرهایی که با فرآیندهای سنتی آشنا هستند ارائه می‌کنیم و از آنها دعوت می‌کنیم تا مزایای افزودن دیجیتال هیبریدی به خط تولید خود را در نظر بگیرند و طیف گسترده‌ای از راه‌حل‌هایی را که می‌تواند به پیشنهادات تجاری فعلی اضافه کند، به نمایش بگذارند. Chmielewska-Bontron را اضافه کرد.

بازدیدکنندگان در جلسات نمایشی زنده سه ماشین چاپ و نرم افزار جدید اتوماسیون تولید لیبل – sMART Link شرکت خواهند کرد. نسخه ی نمایشی دوم دارای سری دیجیتال HD است که به یک ماژول تزئینی Kurz Distorun مجهز شده است. نسخه ی نمایشی نهایی بر روی یک دستگاه چاپ هیبریدی دیجیتال مبتنی بر تونر، The Digital Pro تمرکز خواهد کرد.

همراه با سه دستگاه چاپ هیبریدی دیجیتال ذکر شده، مارک اندی یک sMART Link کاملاً جدید راه اندازی خواهد کرد – یک سیستم جمع آوری و نظارت بر داده ها در زمان واقعی. این دستگاه با مارک اندی جدید و موجود و سایر چاپگرهای موجود مبدل کار می‌کند و می‌توان از طریق یک پلت فرم مبتنی بر ابر در دستگاه واحد، طبقه تولید یا سطح سازمانی به آن دسترسی داشت.

ارائهنهایی همچنین موقعیت و نمونه کار فعلی مارک اندی و همچنین روندهای بازار مرجع در سراسر جهان را پوشش خواهد داد. پس از آن یک بحث آزاد با شرکت کنندگان انجام خواهد شد.

ما امیدواریم که امسال The Power of Hybrid Forum 2022 غیبت ما را در Labelexpo Europe جبران کند و ایده ها و راه حل های جالب زیادی را برای مشتریان ما به ارمغان بیاورد. Chmielewska-Bontron نتیجه گیری کرد: ما از شما دعوت می کنیم در جلسه داخلی ما شرکت کنید و – اگر این گزینه غیرممکن است – برای یک رویداد آنلاین ثبت نام کنید.