پرینت ارزان با کاغذ کپی مکس چگونه از رویا به واقعیت تبدیل شد؟

پرینت ارزان برای شرکت‌ها، مؤسسات آموزشی و دانشجویان همواره یک رویا محسوب می‌شده اما اکنون این رویا با راهکارهای تاپ کپی جامه عمل پوشیده است.

به گزارش ایسنا بنابر اعلام تاپ کپی، پرینت ارزان با کاغذ کپی مکس درجه‌یک برای شرکت‌ها و مؤسسات آموزشی و دانشجویان و بسیاری افراد دیگر که به‌صورت مستمر یا متناوب به پرینت نیاز پیدا می‌کنند یک موهبت بسیار دل‌چسب و شیرین است؛ چرا که یکی از هزینه‌های سربار و غیرقابل‌اجتناب آن‌ها را به‌شدت کاهش می‌دهد اما پرینت ارزان با قیمت بالای کاغذ و گرانی سرسام‌آور دستگاه و ملزومات و مواد چاپ و … تقریباً به رویا تبدیل‌ شده بود. صاحبان شرکت‌ها و مؤسسات امروزی و همین‌طور دانش‌آموزان و دانشجویانی که اکنون در حال تحصیل‌اند از همتایان پیشین خود بسیار خوشبخت‌ترند چرا که یک موسسه انتشاراتی رویای پرینت ارزان را با راهکارهای خلاقانه خود به واقعیت تبدیل کرده است. کارشناسان تاپ کپی در این گزارش، راهکارهایی را که استفاده از آن‌ها موجب تحقق رویای پرینت ارزان برای تمام متقاضیان شده است را معرفی کرده‌اند.

حرکت در جاده‌ای به نام تیراژ انبوه به مقصدی به نام پرینت ارزان

اغلب مؤسسات انتشاراتی، به سیاست تیراژ انبوه فکر می‌کنند اما وقتی پای عمل به میان می‌آید صرف‌نظر کردن از سود بالا و اکتفا کردن به حاشیه سود پائین کار ساده‌ای نیست. این در حالی است که تاپ کپی، سیاست تیراژ انبوه را از حالت شعاری خارج و به عمل تبدیل کرده است. اگر برای اصناف و شرکت‌ها یک روز در سراسر سال جمعه سیاه است و اجناس و خدمات خود را در این روز با حداکثر تخفیف و حداقل سود به متقاضیان عرضه می‌کنند برای تاپ کپی هرروز جمعه سیاه است و این سیاست هرروز توسط این مجموعه اجرا می‌شود. با اجرای این سیاست، پرینت ارزان در سراسر ایام سال در دسترس متقاضیان است و سود منطقی از محل فراوانی تعداد مشتریان و تیراژ انبوه کار، به دست می‌آید.

 

 

کاهش هزینه‌ها با خرید عمده کاغذ و ملزومات چاپ

یکی دیگر از راهکارها برای تحقق رویای پرینت ارزان، کاستن از هزینه‌های انتشار است و طبیعتاً هرقدر هزینه‌های انتشار کاهش یابد قیمت تمام‌شده پرینت نیز کاهش می‌یابد. برای نیل به این مقصود دو راهکار وجود دارد؛ یکی این‌که از کاغذهای مرغوب همچون کاغذ کپی مکس درجه‌یک استفاده نشود اما این کار به کاهش کیفیت پرینت می‌انجامد و ۱۰۰ درصد با اهداف برند تاپ کپی در تناقض است. راهکار دیگر این است که کاغذهای مرغوب مثل کاغذ کپی مکس درجه‌یک و کاغذ سل پرینت و دیگر کاغذهای باکیفیت را به‌صورت عمده و باقیمت پائین تر خریداری شود. تاپ کپی این سیاست را نه‌تنها در خرید کاغذ کپی مکس و دیگر کاغذهای با کیفیت بلکه در خرید تونر و دیگر ملزومات چاپ نیز در پیش‌گرفته و به‌این‌ترتیب قیمت تمام‌شده خدمات خود را به نحو قابل‌توجه ای کاهش داده است. برای اجرای این سیاست خرید کاغذ کپی مکس درجه‌یک و دیگر ملزومات چاپ از عمده‌فروشان معتبر و دست‌اول در دستور کار قرارگرفته است، ضمن آن‌ که برای اسیر نشدن در نوسانات بازار همواره ذخیره‌ای از کاغذ کپی مکس باکیفیت توسط تاپ کپی نگهداری می‌شود.

خنثی کردن هزینه سنگین اجاره محل انتشارات

راهکار دیگر تاپ کپی برای در دسترس قرار دادن پرینت ارزان خنثی کردن هزینه سنگین اجاره محل انتشارات، با اجاره کردن مکان انتشارات در حاشیه شهر است. دور بودن محل انتشارات از مرکز شهر می‌تواند هزینه حمل‌ونقل پرینت و سفارش‌های دیگر چاپی را برای متقاضیان افزایش دهد که تاپ کپی این مشکل را نیز با رایگان کردن هزینه پیک، مرتفع کرده است.