پیش بینی حضور بازدیدکنندگان گسترده چاپ از نمایشگاه چاپ و بسته بندی دبی۲۰۲۲   

این روزها بحث بازدید و حضور در نمایشگاه چاپ و بسته بندی دبی ۲۰۲۲ را می توان از ترند اخبار و رویدادهای صنعت چاپ و بسته بندی کشور برشمرد. اتحادیه صادرکنندگان صنعت چاپ و بسته بندی ایران در این دوره از نمایشگاه برای ششمین دوره متوالی اقدام به برپایی پاویون نمونه است.

آژانس خبری چاپ و بسته بندی ایران،  همچنین این افتخار برای ششمین بار متوالی نصیب آژانس خبری چاپ و بسته بندی ایران است که به عنوان شریک مطبوعاتی این نمایشگاه و رسانه تخحصی پاویون صنعت چاپ یا بهتر بگویم، تیم ملی چاپ و بسته بندی ایران حضور دارد. داشته باشید.
بر اساس آمارها و تورهای تجاری تدارک دیده شده با توانی حدود پانصد نفر از فعالین صنعت چاپ و بسته بندی از سراسر ایران در این نمایشگاه حضور خواهند یافت.
در پاوین صنعت چاپ و بسته بندی نیز ده شرکت برتر با هزینه شخصی اقدام به حضور در عرصه بزرگ و بین المللی کرده اند که گزارش کامل آن را می توانید از این رسانه طی روزهای آینده مطالع کنید.
در ششمین حضور پیایپی پاویون صنعت چاپ و بسته بندی که به همت و مدیریت اتحادیه صادر می شود برای اولین بار یک همایش بین المللی با مرکز تجاری ایران در امارات نیز توسط اتحادیه های تدارک دیده شده است که آخرین فناوری های فناوری چاپ و بسته بندی توسط برترین اساتید ارائه خواهند شد. این همایش در مرکز اجتماعات هتل تاور پلازا در روز دوشنبه دوم خرداد برگزرا خواهد شد.
صادرکنندگان صنعت چاپ و بسته بندی ایران با تکیه بر توسعه آموزش تخصصی و حین کار و ایجاد زیر ساخت های علمی برای توسعه پایدار برای تولید صنایع چاپ و بسته بندی ایران ارائه می شود.
نمایشگاه چاپ و بسته بندی دبی ۲۰۲۲ بزگترین رویداد B2B با حضور صد برنده برتر از سوم تا پنجم خرداد ماه ۱۴۰۱ در مرکز تجارت جهانی شهر دبی برگزار می شود.