چاپگر نوآورانه L’Oreal روی صورت شما چاپ می کند نه کاغذ!

شرکت محصولات زیبایی L’Oreal در جریان CES 2023 دستگاه جدید خود Brow Magic را معرفی کرد که می‌تواند با کمک واقعیت افزوده روی صورت کاربر ابرو چاپ کند.

در جریان CES 2023 محصولات متنوعی معرفی شدند اما انتظار نداشتیم که شرکت زیبایی مانند L’Oreal از چاپگر جدیدی رونمایی کند که توانایی کشیدن ابرو داشته باشد.

دستگاهی که L’Oreal Brow Magic نامیده می‌شود قرار نیست اسناد خسته‌کننده را تکثیر کند، بلکه توانایی کشیدن ابرو دارد. علاوه بر این، محصول مذکور از فناوری واقعیت افزوده استفاده می‌کند تا اطمینان حاصل شود که ابروها دقیقاً برای صورت شما مناسب هستند.

ممکن است کمی درک کاربرد چنین محصولی در زندگی روزمره دشوار باشد، اما باید بدانید که می‌تواند به افراد زیادی کمک کند. درواقع، L’Oreal Brow Magic به عنوان «دستگاه الکترونیکی آرایش ابروی دستی» توصیف می‌شود و برای فرم دادن سریع، آسان و دقیق بدون استفاده از برس یا چوب ریمل طراحی شده است.

چاپگر ابروی L’Oreal روی میز

 

L’Oreal با شرکت فناوری Prinker برای ساخت Brow Magic همکاری کرده است. Prinker یکی دیگر از ستاره‌های CES است، زیرا در سال ۲۰۲۰، چاپگر تتوی Prinker S را به نمایش گذاشت؛ دستگاهی دستی که به سرعت تتوی موقتی را روی پوست شما چاپ می‌کند. استفاده از آن بسیار ساده بود و تصاویر از طریق بلوتوث چاپگر ارائه می‌شدند.

L’Oreal Brow Magic آرایش ابرو را از طریق ۲۴۰۰ نازل کوچک موجود در دستگاه چاپ و وضوح ۱۲۰۰ قطره در اینچ (dpi) را تولید می‌کند. همچنین شما شکل، ضخامت و ویژگی‌های دیگر ابرو را از طریق اپ Brow Magic در تلفن خود انتخاب می‌کنید.

دقیقا همین جا است که واقعیت افزوده وارد ماجرا می‌شود. L’Oreal با استفاده از دوربین گوشی شما، به فناوری آرایش مجازی مبتنی بر ModiFace A.I تکیه می‌کند تا توصیه‌های شخصی‌سازی شده‌ای در خصوص مواردی مانند micro-blading و micro-shading ارائه دهد.

 

چاپگر ابروی L’Oreal و اپلیکیشن آن در گوشی کاربر

قبل از اینکه چاپگر را روی صورت حرکت دهید، به ابروهای خود پرایمر بزنید، مرحله‌ای که بخشی از فرایند تتوی Prinker S نیز بود. تنها کاری که نیاز به انجامش دارید این است که دستگاه را روی ابروی خود بکشید. به همین راحتی ابروی جدید چاپ می‌شود. L’Oreal توصیه می‌کند برای اطمینان از ثابت ماندن جوهر، یک لایه رویی دیگر نیز اضافه کنید. اگر در پایان روز نیز قصد پاک کردنش را داشتید، با پاک‌کننده‌های آرایش استاندارد این کار را انجام دهید.

چاپگر تتوی Prinker S دستگاهی بزرگ و غیرجذاب بود، اما L’Oreal چاپگر Brow Magic را از نظر بصری بسیار جذاب‌تر کرده، در حالی که روی ارگونومی آن نیز تمرکز داشته است. از آن‌جایی که هنگام چاپ ابرو باید دستگاه روی صورت بماند، مطمئنا راحتی و سهولت استفاده از ویژگی‌های بسیار مهم تلقی می‌شود. البته هنوز وزن آن را نمی‌دانیم.

این شرکت درباره قیمت یا تاریخ دقیق عرضه Brow Magic نیز صحبتی نکرده و گفته است که انتظار می‌رود در سال ۲۰۲۳ عرضه شود.