چاپ جوهر افشان صنعتی در طول همه گیری کرونا انعطاف پذیر است

کائو کالینز Kao Collins، یک تولید کننده و تامین کننده پیشرو مرکبهای جوهر افشان صنعتی، طی شش ماه پس از شروع همه گیری ویروس کرونا که کسب و کارها و اقتصاد جهانی را مختل کرده است، روندهای مهم در بخش های با عملکرد بالا و عملکرد ضعیف صنعت چاپ جوهر افشان را شناسایی و تجزیه و تحلیل کرده است.

آژانس خبری چاپ و بسته بندی ایران،استفان بوکانان، مدیر توسعه کسب و کار در کائو کالینز گفت: ما در حال تطبیق و یافتن راه‌های جدیدی برای عبور از این حالت جدید هستیم.

روند ۱ – افزایش تقاضا برای بسته بندی مواد غذایی و دارویی

تقاضا برای جوهرهای بسته بندی از فوریه ۲۰۲۰ به شدت افزایش یافته است. در شرایط نامشخص، مصرف کنندگان بسیاری کالاهای بسته بندی شده را فراتر از دستمال توالت انبار کردند – مواد غذایی بسته بندی شده نیز به سرعت از قفسه های فروشگاه ها ناپدید می شدند و تولیدکنندگان مواد غذایی در تلاش برای حفظ سرعت خود بودند.

به همین ترتیب، مصرف کنندگان مراقب سلامتی در سراسر جهان، داروهای بدون نسخه بیشتری را خریداری کردند. شرکت های دارویی و پزشکی با سرعت بیشتری کار کردند تا بیمارستان ها را به اندازه کافی تامین کنند.

روند ۲ – چاپ با فرمت عریض کاهش می یابد، سپس باز می گردد

بوکانان گفت: این صنعت نمونه ای از سازگاری بخش با چالش های همه گیر است.

اکنون «فاصله‌گذاری اجتماعی» به یک کلمه رایج در سراسر جهان تبدیل شد. فروشگاه‌های خرده‌فروشی ضروری به تابلوهایی نیاز داشتند که به مشتریان یادآوری می‌کرد که بین یکدیگر فاصله شش فوتی یا بیشتر داشته باشند. برای انجام این کار، آنها به چاپگرهایی با فرمت عریض روی آوردند.

هنگامی که رستوران ها شروع به ارائه خدمات حمل و نقل کردند، بنرهایی را سفارش دادند که فریاد می زد: “ما باز هستیم!” سایر مشاغل نیز همین کار را کردند.

روند ۳ – افزایش تجارت الکترونیک برای مشتریان خانگی

مانند فروش فروشگاه های مواد غذایی، تجارت الکترونیک نیز رونق گرفته است زیرا مصرف کنندگان به دنبال کاهش قرار گرفتن در معرض احتمالی با ویروس بسیار مسری هستند.

آمار کانادا، یک آژانس دولتی، دریافت که مصرف کنندگان در طول قرنطینه به تجارت الکترونیک هجوم آوردند. فروش ماه می ۲۰۲۰ نسبت به سال گذشته بیش از دو برابر را نشان داد.

این امر به طور قابل توجهی تقاضا برای جوهرهای خرده فروشی مورد نیاز برای چاپ روی جعبه های کریگیت را افزایش داد.

روند ۴ – پست مستقیم ضربه مستقیم می گیرد

با بسته شدن فروشگاه ها و مشاغل، شرکت ها شروع به کاهش هزینه های بازاریابی خود در تبلیغات پستی مستقیم کردند و با افزایش بیکاری، هزینه های مصرف کننده کاهش یافت.

بوکانن گفت که انتظار دارد بخش پست مستقیم بازگردد. او به یافته های یک مطالعه خدمات پستی ایالات متحده اشاره کرد که نشان می دهد ۴۰ درصد از جمعیت پرسود پست مستقیم را به طور کامل مطالعه می کند، در مقایسه با ۱۸ درصد متوسط ​​برای سایرین.

روند ۵ – رشد مستمر در برچسب گذاری محصولات کوتاه مدت

بوکانان گفت که بخش های شخصی سازی شده محصولات (نیچ بازار) به رشد خود ادامه می دهند. کارخانه‌های آبجوسازی و تولیدکنندگان شراب منطقه‌ای در حال ضربه زدن به مشتریان هستند. هر دو از چاپ جوهر افشان برای تولید لیبل های چشم نواز، به ویژه برای تولیدات محدود فصلی و ویژه استفاده می کنند.

بوکانان گفت: دیدن همه لیبل‌های مختلف روی قفسه لذت‌بخش است، زیرا می‌دانیم که برخی از آنها با جوهر افشان انجام می‌شوند. “خیلی باحاله.” او گفت که حتی برندهای بزرگ نیز بسته‌بندی محصولات را سفارشی می‌کنند تا گروه‌های مشتریان منحصربه‌فرد را جذب کنند.

روند ۶ – ما با هم هستیم

بوکانان می گوید: هر کاری که بتوانیم برای کمک به مشتریان خود انجام دهیم، این اولویت شماره یک است.