چاپ روی لیوان

یک لیوان که تصاویر زیبا و خاطره انگیزی روی آن چاپ شده باشد می تواند هدیه خاصی برای دوستان و آدم های مهم زندگیمان باشد. چاپ عکس روی لیوان نه تنها برای کودکان بلکه برای بزرگترها هم هیجان انگیز است.

به گزارش ایسنا، بنابر اعلام عکسچاپ، دیدن تصاویر شخصیت های کارتونی مورد علاقه مان، عکس از سفرهای خاطره انگیز با خانواده و خیلی چیزهای دیگه می تواند شکل استفاده از وسایل ساده زندگی را برایمان تغییر دهد. در دنیای امروزی درسته که سرعت پیشرفت تکنولوژی گاهی وقتها آزار دهنده اس ولی در عین حال می تواند نقش مهمی در تحقق آرزوهای کودکیمان داشته باشد. پرطرفدارترین لیوان یا ماگ و پر فروش ترین تبلیغاتی که در دنیا مورد توجه ویژه ای قرار گرفته است چاپ لیوان سرامیکی ساده می باشد.

این لیوان ها به علت کیفیت بسیار بالا قابلیت چاپ لوگو و هر نوع عکس با هر نوع درجه ی رنگ را دارا می باشند. چاپ روی لیوان بخش بزرگی از خدمات عکسچاپ را تشکیل می دهد. قیمت بسیار مناسب، ارزان و مقرون به صرفه و کیفیت عالی و تضمین شده ی چاپ ماگ از مزیت های لیوان تبلیغاتی سرامیکی می باشد. لیوان حرارتی یکی از محصولاتیست که به علت ساختار و نحوه ی عمل آن بسیار مورد توجه قرار گرفته است. لیوان جادویی کارکرد جالبی دارد. بدنه ی این لیوان ها از ماده ی مخصوصی ساخته شده است که نسبت به سرما و گرما واکنشهای متفاوتی از خود نشان داده و با حرارت تغییر رنگ می دهد به همین علت به آنها لیوان حرارتی می گویند.

در حالت سرد این لیوان ها کاملا مشکی هستند و به هیچ عنوان عکسی که روی آن چاپ شده قابل مشاهده نخواهد بود. اما هنگامی که درون این لیوان ها مایع گرمی ریخته می شود تغییر رنگ داده و رنگ سیاه آن کاملا از بین می رود و عکسی که چاپ شده به آرامی ظاهر می گردد. لیوان حرارتی می تواند سورپرایز ویژه ای باشد. چاپ عکس روی لیوان حرارتی چه برای خودتان چه به عنوان هدیه شما را حیرت زده خواهد کرد.

در صورتی که تمایل دارید با میز آرائی و پذیرائی از میهمانان رسمی خود آنها را تحت تاثیر قرار دهید و یا در محیط کاری خود از ظروفی با قیمت مناسب و البته با برند خودتان استفاده نمائید بهترین گزینه چاپ لوگو و آرم روی لیوان است.چاپ عکس روی تیشرت هم مانند موارد ذکر شده می تواند انتخاب بسیار خوبی برای هدیه دادن به عزیزانمان باشد. در تولد کودکان پوشیدن لباسهایی با چاپ یک مدل می تواند پیشنهاد خیلی خوبی برای ساختن یک شب به یاد ماندنی باشد.