چاپ پازل مقوایی

بازی کردن با پازل و ساخت آن همیشه یکی از سرگرمی های مفید و چالش برانگیز برای کودکان و حتی بزرگسالان بوده است.

به گزارش بازار، بازی کردن با پازل و ساخت آن همیشه یکی از سرگرمی های مفید و چالش برانگیز برای کودکان و حتی بزرگسالان بوده است. اما احتمالا آیا تا به حال به این موضوع فکر کرده اید که عکس ها یا طرح های دلخواه خود را به صورت پازل در بیاورید و برای خود و یا سرگزمی خانواده استفاده کنید یا آن ها را هدیه دهید؟ در این مقاله با ما همراه باشید تا با یک ایده جذاب و خلاقانه یعنی چاپ پازل مقوایی آشنا شوید و در این باره اطلاعات مفیدی را کسب کنید.

چاپ پازل مقوایی یک ایده عالی برای هدیه

همواره در روز های مختلف سال مناسبت هایی وجود دارند که ما نیاز داریم برای عزیزان خود در آن روز ها هدیه ای را خریداری کنیم. به عنوان‌ مثال برای روز مادر، روز پدر، تولد، سالگرد ازدواج یا مناسبت های جهانی مانند ولنتاین‌.

از این رو گزینه های بسیاری از هدایای مختلف‌ در پیش روی ما قرار می گیرند که ممکن است بسیاری از آن ها تکراری، کلیشه ای یا بسیار گران بوده و هم چنین باعث سورپرایز شدن مخاطب ما نشود. از این رو بهتر است که به دنبال تهیه یک هدیه منحصر به فرد یا خلاقانه باشیم.‌ چاپ عکس روی پازل دقیقا همان هدیه خلاقانه است.

بیشتر افراد به این موضوع علاقه دارند تا عکس های به یادمادنی خود را به صورت چاپ شده داشته باشند. بنابراین به جای اینکه آن ها را به صورت معمولی یا روی شاسی چاپ کنیم، چاپ عکس روی پازل را انجام داده و عکس آن ها را به شیوه ای بسیار متفاوت و هیجان انگیز هدیه می دهیم. به عنوان مثال ولنتاین نزدیک است و شما به دنبال یک هدیه عاشقانه برای همسر خود هستید. می توانید یکی از عکس های دو نفره یا حتی چند عکس دو نفره یا تک نفره را به پازل تبدیل کرده و با این روش‌ همسر خود را سورپرایز کنید.

هم چنین ممکن است تولد یک کودک دعوت شده باشید. چاپ پازلی عکس کودک که می تواند طراحی شده با شخصیت های کارتونی مورد علاقه وی باشد، می تواند او را بسیار خوشحال و هیجان زده کرده و بهترین هدیه تولد برای او باشد.

چاپ پازل برای تبلیغات

علاوه بر اینکه چاپ پازل مقوایی می‌ تواند یک هدیه بسیار منحصر به فرد و خلاقانه باشد، اگر صاحب یک کسب و کار هستید می توانید از آن برای تبلیغات هم استفاده کنید. شرکت ها و مشاغلی که با کودکان سروکار دارند، می توانند از این طریق بهترین نوع تبلیغات را داشته باشند.

شما می توانید طرح ها یا عکس های مختلف که مربوط به کسب و کارتان هست را به صورت پازل در اندازه های مختلف به همراه لوگو و شعار کسب و کار خود چاپ کنید. از طریق این هدایای تبلیغاتی خلاقانه شما هم می توانید مشتریان فعلی خود را راضی نگه دارید و هم افراد بسیاری را به خود جذب خواهید کرد.

هم چنین می توانید به جای استفاده از پازل هاط مقوایی از چاپ پازل چوبی یا چاپ عکس روی پازل مغناطیسی استفاده کنید. در این صورت هدیه تبلیغاتی شما بیشتر به چشم آمده و دوام بیشتری خواهد داشت.

چاپ پازل مقوایی

بهترین راه برای سفارش چاپ پازل مقوایی

اکنون که درباره مزایای عالی چاپ پازل مقوایی و استفاده از آن به عنوان هدیه برای تبلیغات و مناسبت های مختلف دانستید، بهتر است تا بدانیم چطور می توان سفارش چاپ این نوع از پازل‌ را داشت. احتمالا به این موضوع فکر می کنید که یا خود دستگاه مخصوص برای چاپ را خریداری کنید یا اینکه به صورت حضوری به چاپخانه های‌ مربوطه‌ مراجعه کرده و سفارش چاپ پازل مقوایی را بدهید.

انجام این روش ها ممکن است مشکل باشند و کیفیت لازم را ارائه ندهند. از این رو در اینجا استفاده از خرید و سفارش اینترنتی و سایت عکسچاپ را پیشنهاد می دهیم‌. با استفاده از این سایت شما می توانید انواع عکس ها و طرح های مختلف را به صورت پازل داشته باشید. برای چاپ پازل کافی است که وارد سایت و بخش چاپ سفارشی شوید.‌ سپس عکس یا طرح مربوطه را فرستاده و قبل از اینکه چاپ نهایی انجام شود آن را تایید کنید.

عکسچاپ با استفاده از چاپ سابلیمیشن می تواند با کیفیت و ماندگاری بالا عکس های شما را روی پازل یا انواع وسایل و اشیا دیگر چاپ کند. به عنوان‌ مثال اگر قصد سفارش چاپ پازل مقوایی برای ولنتاین را داشته باشید، می توانید در کنار آن خرید و قیمت ماگ ولنتاین را هم انجام داده و علاوه بر اطلاع از قیمت و خرید مقرون به صرفه، یک هدیه عالی برای سورپرایز کردن فرد مورد علاقه خود تهیه کنید.

لازم به ذکر است که هدیه خریداری شده سریع به دست شما خواهد رسید. هم چنین عکسچاپ گارانتی بعد از خرید دارد. یعنی اگر بسته پستی را باز کردید و آسیبی به کالا وارد شده بود، یک سفارش سالم برای شما فرستاده می شود.