چاپ کارت ویزیت

یکی از راه های آسان و تاثیر گذار در حیطه کسب و کار به منظور تبلیغات مؤثر، چاپ کارت ویزیت می باشد. چاپ کارت ویزیت ابزاری تبلیغاتی در هر مورد و موضوعی می باشد. ایجاد ارتباط میان محصول و مشتری با چاپ کارت ویزیت تحقق می یابد. یکی از ملزومات مهم و اساسی در تبلیغات به منظور معرفی هویت و ماهیت هر کسب و کار بهره مندی از کارت ویزیت می باشد. همچنین در جهت شناساندن برندها و حوزه های کسب و کار نوپا، پیشرفت و مبدل ساختن آن به برند های معتبر و شناخته شده، کارت ویزیت می تواند نقش تاثیر گذاری را ایفا کند. انتخاب جنس مناسب کارت ویزیت متناسب با موضوع فعالیت یکی از اصول مهم و تاثیر گذار در این زمینه می باشد.
ضرورت و اهمیت چاپ کارت ویزیت

یکی از ابزار ها و ملزومات راحت و مقرون به صرفه در زمینه بازاریابی و انتقال پیام تاثیر گذار به مخاطب، چاپ کارت ویزیت می باشد. همچنین کارت ویزیت به دلیل سهولت در حمل و سهولت در دسترس بودن همواره در هر موضوع تبلیغاتی مد نظر قرار می گیرد. کارت ویزیت به راحتی قابل انتقال به افراد مختلف بوده و به دلیل حجم کم و مناسب، به راحتی در جیب، کیف پول و کشوی میزها جا داده می شود. به دلیل همین ویژگی های مطلوب، این محصول به راحتی می تواند در تسریع بخشیدن به هدف های مد نظر هر کسب و کاری، کمک شایانی انجام دهد. کارت ویزیت با وجود اینکه به ظاهر ممکن است تبلیغ ساده ای به نظر برسد، اما در دل خود در زمینه بازاریابی و تبلیغات حرف های بسیاری به همراه دارد. طراحی کارت ویزیت اگر خاص و خلاقانه اعمال شود، تاثیر گذاری آن در ضمیر و ذهن مخاطب مورد نظر نیز عمیق تر و مطلوب تر خواهد بود. در اغلب موارد بر روی کارت ویزیت اطلاعات و داده هایی نظیر موضوع فعالیت کسب و کار، سرویس ها، خدمات، محصولات ارایه شده، نشانی دفتر کار واحد صنعتی، لوگو، نشانه آن و اطلاعات تماس قرار داده می شود. اشخاص یا واحد های تجاری می توانند با بهره مندی از کارت ویزیت محصول ارایه شده مورد نظر خود را در عرصه تبلیغات معرفی نمایند.
مزیت های چاپ کارت ویزیت

یکی از شاخصه های بارز و مهم چاپ کارت ویزیت، قیمت مناسب و مقرون به صرفه آن است. با بهره گیری از کارت ویزیت مناسب می توان در کمترین زمان ممکن داده های مفید و مناسب حوزه کسب و کار و محصول مد نظر را به مخاطب انتقال داد. قابلیت حمل و جابجایی راحت این محصول به وسیله مشتری نیز یکی از مزیت های تاثیر گذار آن به شمار می رود. با ارایه این ابزار به مخاطب و جلب نظر او، برای سال های طولانی می توان از جنبه های تبلیغاتی آن برخوردار شد. در صورت جلب نظر مخاطب، کارت ویزیت به صورت نا محدود در جلوی چشم او قرار دارد. کارت ویزیت به شیوه غیر مستقیم پیام تبلیغاتی و بازاریابی مورد نظر خود را به مخاطب منتقل می نماید. از مزیت های مهم دیگر چاپ کارت ویزیت می توان به تداعی کننده مطلوب موضوع کسب و کار به مخاطب، تسریع راه های دستیابی به اهداف تبلیغاتی مورد نظر، قابلیت فراهم آوردن بستری مناسب و تاثیر گذار برای معرفی محصول و سهولت در دسترسی را ذکر نمود.
روش های چاپ کارت ویزیت

چاپ کارت ویزیت به روش چاپ دیجیتال یا فوری، چاپ افست اختصاصی و چاپ افست عمومی انجام می پذیرد. برای محصولات چاپی دارای تیراژ زیاد و همنیطور با کیفیت به طور معمول از چاپ افست استفاده می گردد. در مواقعی که نیاز به چاپ کارت ویزیت در کمترین زمان ممکن و در تیراژ محدود و کم باشد، چاپ دیجیتال بهترین گزینه انتخابی می باشد. در مواقعی که نیاز به کارت ویزیت با سایز مخصوص و قالب سفارشی باشد، می توان از چاپ اختصاصی در این زمینه استفاده نمود. معمولا در چاپ اختصاصی بنابر نظر مشتری و متناسب با سلیقه او، فرآیند چاپ اعمال می گردد. از نظر قیمت نیز هزینه این نوع چاپ بالاتر و بیشتر می باشد.
آشنایی با سایز و جنس کارت ویزیت

آشنایی با سایز و جنس کارت ویزیت

بهره گیری از رنگ های مناسب و مطلوب در اطلاعات قرار گرفته در چاپ کارت ویزیت، می تواند باعث جلب نظر مخاطب در اولین نگاه به آن شود. قرار دادن اطلاعات کاربردی و مهم در مندرجات کارت نیز نباید از نظر دور بماند. استفاده از کارت ویزیت خلاقانه علاوه بر مورد توجه واقع شدن، به دلیل چرخیده شدن دست به دست، به صورت همیشگی می تواند به عنوان ابزاری تبلیغاتی مقرون به صرفه و کاربردی مورد استفاده واقع شود. همچنین چاپ کارت ویزیت منحصر به فرد و خاص در جلب توجه مشتری، تاثیر گذاری بیشتری را با خود به دنبال دارد.