کداک از سریعترین جوهر افشان جهان را معرفی کرد

شرکت صاحب نام کداک KODAK PROSPER 7000 Turbo Press را در تاسیسات جوهر افشان خود در دیتون، اوهایو رونمایی کرد.

به گزارش آژانس خبری چاپ و بسته بندی ایران، جوهرافشان جدید کداک از فناوری KODAK Stream Inkjet استفاده می کند که سرعت چاپ تا ۴۱۰ مایل در دقیقه (۱۳۴۵ فریم در دقیقه) یا تا ۵۵۲۳ برگه در دقیقه A4 را ارائه می دهد که تقریباً ۳۵ درصد سریعتر از نزدیکترین رقیب خود است. چاپگرهای تجاری، انتشاراتی و روزنامه‌ها را قادر می‌سازد تا به طور مؤثرتری با افست رقابت کنند و کارهای طولانی‌مدت بیشتری را از فرآیندهای چاپ معمولی به جوهر افشان تغییر دهند. کداک با ماشین جوهرافشان کامل رنگی جدید خود استانداردهای بی سابقه ای را در سرعت و بهره وری تعیین می کند.

بهره وری توربو در کاربردهای مختلف

ماشین PROSPER 7000 Turbo با کاربرد گسترده و تطبیق پذیری را تحت تأثیر قرار می دهد. حداکثر عرض وب ۶۴۸ میلی‌متر (۲۵.۵ اینچ) با طول برش متغیر تا ۱۳۷۲ میلی‌متر (۵۴ اینچ) را در حین چاپ روی طیف وسیعی از استوک‌های روکش‌دار و بدون پوشش، کاغذ روزنامه، کاغذهای تخصصی و همچنین کاغذهای بازیافتی، پشتیبانی می‌کند.

ماشین PROSPER 7000 Turbo Press با ارائه سه حالت چاپ بهینه شده، نیازهای خاص برنامه های مختلف را برآورده می کند. این روند به چاپگرها اجازه می دهد تا فرآیند تولید خود را بهینه کنند تا با بهترین ترکیب سرعت و وضوح چاپ کنند. حالت کیفیت، که تقریباً با چاپ افست با استفاده از صفحه نمایش ۲۰۰ lpi (80 L/cm) قابل مقایسه است، برای ارسال مستقیم، کاتالوگ و مجلات بسیار مناسب است. حالت عملکرد (معادل افست ۱۳۳ lpi / 52 L/cm) برای کتاب های درسی، کتاب های داستانی و سایر برنامه های با میزان پوشش جوهر متوسط ​​ایده آل است و حالت توربو (۸۵-۱۰۰ lpi / <40 L/cm) برای چاپ روزنامه با پوشش کم جوهر مناسب است.

ماشین پروسپر ۷۰۰۰ توربو از جوهرهای رنگدانه ای نانوذرات CMYK مبتنی بر آب KODAK سازگار با محیط زیست استفاده می کند. جوهرها طیف رنگی گسترده ای را ارائه می دهند و به دلیل فرمولاسیون جوهر اختصاصی خود، از خشک شدن کارآمد حتی در اوج سرعت ماشین پشتیبانی می کنند. PROSPER 7000 Turbo دارای خشک کردن بین ایستگاهی با استفاده از فناوری مادون قرمز نزدیک (NIR) است. این محلول خشک‌کن، ماشین را قادر می‌سازد تا با هر یک از حالت‌های چاپ همگام شود تا از بالاترین کیفیت خروجی در سرعت معین اطمینان حاصل کند.

برای حفظ کیفیت بالا، حتی با طولانی‌ترین چاپ، دستگاه چاپ جدید دارای سیستم چاپ هوشمند KODAK است. این راه حل ثبت شده به طور خودکار نظارت و بهینه سازی دوخت، ثبت رنگ به رنگ و جلو به پشت را انجام می دهد.

جیم کانتیننزا رئیس اجرایی و مدیر اجرایی کداک، گفت: سرعت تغییر کار PROSPER 7000 Turbo به چاپگرهای تجاری، انتشاراتی و روزنامه‌ها با تغییر کارهای طولانی‌مدت از فرآیندهای چاپ معمولی به جوهرافشان کمک می‌کند تا کارایی را افزایش دهند. ما معتقدیم که فناوری دیجیتال به عنوان مکملی برای جبران، اهمیت بیشتری پیدا خواهد کرد، زیرا مسائل زنجیره تامین در حال انجام به افزایش هزینه پیش چاپ ادامه می دهد. این ماشین جدید نشان دهنده تعهد مستمر ما به سرمایه گذاری در نوآوری است که به مشتریان ما کمک می کند تا با پیشرفت صنعت موفق شوند.