طرحی خیال‌انگیز با کاغذدیواری سه‌بعدی

امروزه در قفسه‌های فروشگاه‌های دکوراسیون می‌توان طیف گسترده‌ای از محصولات تزئینی را مشاهده کرد.

به گزارش ایسنا، بنابر اعلام ونوس لیزر، بسیاری سعی در یافتن محصولاتی دارند که با استفاده از آن‌ها می‌توان طراحی متفاوت ایجاد کرد.

پوستر سه‌بعدی

در این میان کاغذ دیواری سه بعدی در دسته راه‌حل‌های مفید قرار می‌گیرند. چندی است که از کاغذدیواری‌های سه‌بعدی برای طراحی فضای داخلی کافی‌شاپ‌ها و رستوران‌ها استفاده می‌شود. ولی امروزه برای طراحی فضای داخلی منزل نیز از این محصول استفاده می‌شود. امروزه با پیشرفت دنیای پیرامون سلایق مخاطبان نیز تغییر کرده، بنابراین مخاطبان به دنبال طراحی‌هایی فراتر از فضای بسته هستند. کاغذ دیواری‌های سه‌بعدی فضای غیر قابل توصیفی را برای این گونه مخاطبان ایجاد می‌کنند.

کاغذ دیواری سه‌بعدی یک طراحی خیال انگیز

معمولاً خانه‌های بزرگ ویلایی می‌توانند فضای زیبا و بزرگی از مناظر بیرون از جمله باغ، دریا، جنگل و… را در اختیار مخاطب قرار دهند اما یک آپارتمان نمی‌تواند چنین مناظر زیبایی را در اختیار مخاطب قرار دهد. در اینجاست که کاغذدیواری‌های سه‌بعدی ونوس لیزر می‌توانند عملکرد بی‌نظیر خود را نشان دهند. همچنین طراحان کاغذهای دیواری به استفاده از نورپردازی در تصاویر کاغذ دیواری سه‌بعدی اشاره می‌کنند که تأکیدی بر نور خورشید در طبیعت می‌باشد.

نصب کاغذ دیواری سه‌بعدی

برای نصب کاغذ دیواری از چسب مخصوص استفاده می‌شود. نکته قابل توجه این است که قبل از نصب کاغذ دیواری باید سطح مورد نظر را از مواد نامناسب قدیمی پاک کرده همچنین ترک‌ها و حفره‌های قدیمی را با گچ و بتونه ترمیم کنیم. در صورت نیاز قبل از نصب باید به اندازه ۲ الی ۳ میلی‌متر با بتونه روی سطح دیوار را بپوشانیم سپس با یک کاغذ سمباده روی سطح را صیقل دهیم.

چه چیزی کاغذ دیواری سه‌بعدی را متمایز می‌سازد؟

بارزترین ویژگی متمایزکننده کاغذ دیواری‌های سه‌بعدی ایجاد مناظر زیبا و دل انگیز برای منزل شماست. همچنین می‌توان به ضد آب بودن این کاغذدیواری‌ها اشاره کرد که این محصولات را از آسیب حین شست و شو محفوظ می‌کند. همچنین این محصول ضد حریق می‌باشد. در این محصول از رنگ‌های اکوسالونت که ضد خش و ضد محوشدگی هستند استفاده می‌شود که از مواد سازگار با محیط‌زیست می‌باشند. امروزه کاغذ دیواری‌های سه‌بعدی بسیار زیبا و پرطرفدار هستند و قیمت آن‌ها بسیار مناسب است.

چند نوع کاغذ دیواری سه‌بعدی داریم؟

· کاغذ دیواری سه‌بعدی استریوسکوپی (توهم برجستگی)

 این نوع کاغذ دیواری دارای تصاویر با حجم ویژه می‌باشند که طراحان از طریق نرم‌افزارهای تخصصی آن‌ها را طراحی می‌کنند.

· کاغذ دیواری سه‌بعدی hallucination (توهم فضای بیشتر)

در واقع این نوع کاغذدیواری‌های سه‌بعدی با استفاده از طرح و رنگ‌های متفاوت باعث ایجاد توهم فضای بیشتر در ذهن شده و برای افزایش فضای ذهنی در اتاق کوچک بسیار مناسب هستند. با استفاده از این کاغذدیواری‌ها با طراحی مناظر طبیعی می‌توانید چشم انداز اتاق را به یک فضای طبیعی باز کنید.

چاپ سولیت چیست

بنر PVC که مخفف واژه پلی وینیل کلرید(Polyvinyl Chloride) است و سومین پلاستیک تولید شده در جهان می‌باشد. سولیت مزایای زیادی دارد که در ادامه مورد بررسی قرار می‌گیرد پس با ما همراه باشید.

مزایای بنر سولید

· انعطاف پذیری

 در گذشته برای ارائه تبلیغات از بنرهای کاغذی یا پارچه‌ای استفاده می‌شد؛ اما با گذر زمان یا بارش باران این بنرها از بین می‌رفتند. به عنوان مثال بنرهای پارچه‌ای کیفیت خود را از دست می‌دادند و بنرهای کاغذی نیز پاره می‌شدند؛ بنابراین به نوعی بنر نیاز داریم که علاوه بر انعطاف پذیری، مقاومت نیز داشته باشد.

· استفاده چند جانبه

 کافی است از منزل بیرون بروید و چرخی در خیابان بزنید تا انواع بنرهای سوپرمارکت های بزرگ، مراکز تجاری و میدان‌ها را ببینید. در آنجا می‌توانید بفهمید که بنرها در اندازه‌ها و به شکل‌های متفاوتی به کار برده می‌شوند.

· دوام بالا و خاصیت ضد آب

 تمامی مشتریان این انتظار را دارند که بنر تبلیغاتی آن‌ها در شرایط آب و هوایی بیرون دوام بیاورد. بنرهای سولید با خاصیت ضد آبی خود این انتظارات را برآورده ساخته‌اند.

چاپ بوم

علت محبوبیت چاپ کنواس شباهت بسیار زیاد آن به تابلوی نقاشی است. چاپ کنواس تصویری است که از طریق یک چاپگر روی کنواس چاپ شده است. پس از چاپ، کنواس روی یک قاب کشیده می‌شود روش‌های مختلفی برای قاب کردن چاپ وجود دارد. برخی از افراد تابلوی بدون قاب و برخی به چاپ کنواس دارای قاب علاقه دارند.

ساختار کنواس

کنواس بسیار با دوام و مقاوم می‌باشد و درگذشته از کنف ساخته می‌شد اما با پیشرفت صنعت امروزه کنواس با استفاده از پنبه و پارچه کتانی یا پلی استر ساخته می‌شود.

مزایای چاپ کنواس

از مزایای چاپ کنواس می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

۱. امکان چاپ همیشگی هر طرح یا تصویر

۲. زیبایی و عمق بیشتر رنگ‌ها

۳. عدم انعکاس نور

۴. قابلیت حمل آسان

۵. قابلیت چاپ در دو حالت براق و مات

انتهای رپرتاژ آگهی