آغاز ثبت‌نام دومین نمایشگاه آینده چاپ ایران از ۱۰ اسفندماه

تهران- ایرنا- فرایند ثبت‌نام شرکت‌ها و مجتمع‌های فعال در صنایع چاپ و بسته‌بندی برای حضور در دومین نمایشگاه آینده چاپ ایران از چهارشنبه ۱۰ اسفندماه آغاز می‌شود.

به گزارش ایرنا از ستاد خبری دومین نمایشگاه آینده چاپ ایران، بابک عابدین با اشاره به فرآیند ثبت‌نام حضور در این رویداد تخصصی، توضیح داد: دومین دوره از نمایشگاه آینده چاپ ایران از ۲۷ الی ۳۰ تیرماه ۱۴۰۲ در مرکز نمایشگاه‌های بین‌المللی بازار بزرگ ایران (ایران مال) برگزار می‌شود و علاقه‌مندان به مشارکت در IFPEX۲ می‌توانند از چهارشنبه ۱۰ اسفندماه با مراجعه به سایت نمایشگاه WWW.IFPEX.IR و یا از طریق تماس با شماره‌های ۰۹۱۰۱۳۵۶۶۲۹ – ۰۲۱۳۳۹۷۶۲۸۸ – ۰۲۱۷۷۶۸۳۵۲۸ نسبت به ثبت‌نام و درخواست تخصیص غرفه اقدام کنند.

رئیس و مجری برگزاری نمایشگاه IFPEX۲ با بیان این مطلب که اولویت در تخصیص غرفه با غرفه‌داران دوره نخست است، ادامه داد: مطابق با اعلام قبلی، مراحل تمدید حضور و ثبت‌نام غرفه‌داران در آخرین روز برپایی نمایشگاه دوره اول آغاز شد و متقاضیان برخورداری از این امتیاز، باید مراحل ثبت‌نام خود را طی روزهای آتی تکمیل کنند.

وی با اشاره به تجربه برپایی دوره نخست از این نمایشگاه در دی‌ماه سال جاری گفت: خوشبختانه نتیجه نظرسنجی‌ها و گزارش‌های به دست آمده نشان داد کهIFPEX در نخستین گام خود عملکرد موفقیت‌آمیز داشته است و حاصل آن ثبت آمار ۶۰۰۰ بازدیدکننده از ۱۹ استان کشور و ۹ کشور خارجی بود که به مبادلات و عقد قراردادهای داخلی و خارجی متعددی انجامید.

عابدین با اعلام انتشار گزارش تجمیعی برگزاری نخستین دوره نمایشگاه آینده چاپ ایران افزود: نقطه‌نظرات شرکت‌کنندگان و جمعی از بازدیدکنندگان دوره نخست، به دقت مورد بررسی و تحلیل قرار گرفته تا با تکیه بر این موارد، شاهد ارتقاء برگزاری نمایشگاه در دومین گام باشیم.

وی درباره ویژگی‌های IFPEX۲ توضیح داد: با توجه به رضایتمندی شرکت‌کنندگان و ابراز تمایل شرکت‌هایی که امکان حضور در دوره نخست نمایشگاه را به‌دلیل زمان برگزاری پیدا نکردند، دومین نمایشگاه آینده چاپ ایران در فضایی وسیع‌تر برگزار خواهد شد؛ به‌طوری که ظرفیت جانمایی ماشین‌سازان و عرضه‌کنندگان ماشین‌آلات چاپ و بسته‌بندی به شکل اختصاصی در طبقه E۰ مرکز نمایشگاهی ایران مال مهیا شده است.

رئیس و مجری نمایشگاه IFPEX افزود: تقویت رویکردهای بین‌المللی با دعوت از هیات‌های تجاری متعدد و افزایش قابلیت‌های اجرایی در به نمایش گذاشتن توانمندی‌های فعالان صنعت چاپ و بسته‌بندی ایران در فضایی تخصصی، از دیگر اهداف ما در برپایی نمایشگاه دوم است.

دومین نمایشگاه آینده چاپ ایران ۲۷ تا ۳۰ تیرماه ۱۴۰۱ از ساعت ۱۰ تا ۱۸ در مرکز نمایشگاهی بازار بزرگ ایران (ایران مال) برگزار خواهد شد.