آگفا قیمت پلیت های چاپ افست را افزایش می دهد

آگفا اعلام کرد که قیمت پلیت افستخود را در سرتاسر جهان افزایش خواهد داد که از ۱ ژوئیه ۲۰۲۲ اعمال می شود. از سه ماهه دوم سال گذشته، آگفا افزایش قیمت ها و هزینه های سه ماهه را برای جبران افزایش هزینه های قابل توجهی که در مواد خام، انرژی، مواد بسته بندی و نیروی کار ،تدارکات با آن مواجه بوده است، اعمال کرده است.

به گزارش آژانس خبری چاپ و بسته بندی ایران، با ترکیب برنامه‌های کارآمد این شرکت در حال انجام و افزایش قیمت‌های فصلی است و به آگفا این امکان را داده است تا بالاترین فشار تورمی را که در دهه‌های اخیر با آن مواجه بوده است، جبران کند. علیرغم این تلاش ها، عرضه مستمر و مطمئن پلیت افست بدون اقدامات بعدی پایدار نیست. بنابراین افزایش دو رقمی قیمت پایه پلیت های افست آن از تاریخ ۱۰ تیر ۱۳۹۱ برای کلیه سفارشات اعمال خواهد شد.

فردریک دیهینگ، معاون فروش راه حل های افست در آگفا، می گوید: ما همچنان با افزایش بی سابقه هزینه ها در مواد خام، لجستیک و انرژی مواجه هستیم، بلکه با عرضه بسیار غیرقابل پیش بینی برخی از مواد خام اصلی خود نیز مواجه هستیم. برای اداره یک کسب و کار پایدار، که به ما امکان می دهد عرضه را تضمین کنیم، همچنان محصولات نوآورانه و خدمات با کیفیت را به مشتریان خود ارائه دهیم، چاره ای جز افزایش قیمت پایه پلیت افست خود نداریم.

آگفا برای حمایت از مشتریان خود در بازیابی بخشی از افزایش هزینه های کل صنعت، ابزارهای جدیدی را به پالت راه حل های نرم افزاری ECO³ خود اضافه می کند که به مشتریان خود اجازه می دهد مصرف مرکب خود را به شدت کاهش دهند و ضایعات کاغذ خود را به حداقل برسانند