بابست در قاهره کارگاه بسته بندی مقوایی برگزار کرد

شرکت Bobst و IPS هفته گذشته( اواخیراگوست۲۰۲۲) میزبان کارگاهی برای بسته بندی های مقوایی در قاهره بودند که فرصت های جدیدی را برای صنعت بسته بندی معرفی نمود.

به گزارش آژانس خبری چاپ و بسته بندی ایران ، شرکا و چاپخانه های برتر مصر در این رویداد شرکت کردند تا درباره کاربردهای بسته بندی مقوایی که به طیف وسیعی از کالاهای مصرفی خدمت می کند و آخرین نیاز صاحبان برند برای نوآوری، عملکرد بالا و پایداری را برآورده می کند، بحث و تبادل نظر نمایند.
ثبات رنگ، اسپات وارنیش، هات فویل ، امباس، نوآوری در طرح ها، کارایی بسته بندی، استفاده از انواع زیرلایه ها، پایداری بسته بندی موضوعات مورد بحث و در این کارگاه بود.
شرکای پیشرو Bobst مانند Cito، Sharp، Baumer hhs شرح دادند که چگونه نوآوری‌های آنها به مبدل‌ها کمک می‌کند تا بسته‌بندی باکیفیت را با کارایی بالا ارائه دهند و همچنین سود خود را افزایش دهند.
در حالی که برندها طراحی، بسته‌بندی و توزیع محصولات خود را تغییر می‌دهند، آنها اکنون از مبدل‌ها و چاپخانه ها درخواست می‌کنند که بسته‌بندی‌های پیچیده‌تری را ارائه دهند تا در قفسه‌ها برجسته شوند و با مصرف‌کنندگان خود به روش‌های جدید تعامل برقرار نمایند.