به مشکل کمبود کاغذ برای مطبوعات رسیدگی سریع شود

یک عضو هیات رییسه مجلس شورای اسلامی تذکرات کتبی نمایندگان به مسئولان اجرای کشور را قرائت کرد.

به گزارش ایسنا، علی اصغر یوسف نژاد در جلسه علنی نوبت سوم امروز مجلس شورای اسلامی این تذکرات کتبی را به شرح ذیل قرائت کرد:

شمس الله شریعت‌نژاد به وزیر آموزش و پرورش:چرا تکلیف بازنشستگان فرهنگی که به جهت عدم همسان سازی حقوق چندین ماه بلاتکلیف مانده اند را روشن نمی کنید؟

محمود بهمنی به وزیر اقتصاد: چرا به فکر سامان‌دهی سیاست‌های پولی و مالی نیستید؟ چرا اقدامی در جهت ثبات اقتصادی و انگیزه سرمایه گذاری نمی‌کنید؟

احمد سالک به وزیر اقتصاد: جلوگیری از فروش املاک تملیکی که کارشناسی دقیقی صورت نمی‌گیرد و نظارت جدی به اعضای کمیسیون آن ضروری است.

جبار کوچکی نژاد به وزیر کشور: چرا برای روستاهای بالای صد خانوار شهرستان رشت کد شناسایی صادر نمی‌شود؟

شهبازحسن‌پور به وزیر بهداشت: دستور راه اندازی سریع بخش های جراحی قلب و آنژیوگرافی و آی سی یو نوزادان و رسیدگی به تعرفه خدمات درمانی ام آر آی در سیرجان، به وزیر فرهنگ: رسیدگی سریع به مشکل کمبود کاغذ برای مطبوعات و انتشار کتب و مجلات.

نادر قاضی پور به وزیر کشاورزی: تسریع در جلوگیری از افزایش بی‌رویه قیمت شکر و راه آندازی سریع توسعه نیشکر خوزستان.

پروانه مافی و سیده فاطمه ذوالقدر به وزیر کشاورزی: علت عدم نظارت بر نحوه توضیع ارز دولتی تخصیص داده شده برای واردات محصولات غذایی و ایجاد رانت و امضاهای طلایی در این حوزه چیست؟ چرا برخی معاونان وزیر به ذی‌نفعان در حوزه واردات مواد غذایی تبدیل شده اند؟

نادر قاضی پور به وزیر علوم: تسریع در تقویت دانشگاه های دولتی ارومیه، صنعتی ارومیه و پیام نور ارومیه.