تویو ظرفیت مرکب گراور را در هند افزایش می دهد

شرکت Toyo Ink Indiaعضومجموعه جهانی مواد شیمیایی ویژه مستقر در توکیو Toyo Ink Group، یک کارخانه مرکب گراور جدید در سایت گجرات خود با ظرفیت تولید بیش از ۵۰۰۰ تن در سال نصب کرده است.

به گزارش آژانس خبری چاپ و بسته بندی ایران، بر این اساس انتظار می رود کارخانه جدید گجرات مزیت رقابتی این شرکت را در بازار بسته بندی انعطاف پذیر هند که به سرعت در حال رشد است افزایش دهد و در عین حال زیرساخت های عرضه منطقه ای و جهانی شرکت را تقویت کند. این مرکز بدون تولوئن از کنترل های اختصاصی برای اطمینان از رعایت مقررات و افزایش ایمنی استفاده می کند.

مورتی معاون مدیر عامل Toyo Ink India اظهار داشت: کارخانه اولیه گراور ما در سال ۲۰۱۲ در Greater Noida در ایالت اوتار پرادش ساخته شد. زمانی که عملیات ما در طول سال‌ها رشد کرد، می‌دانستیم که زمان آن رسیده است که ظرفیت خود را برای کمک به پاسخگویی به سطوح بالای تقاضای گراور و کاهش زمان عرضه به مشتریان خود در هند و سراسر جهان بیشتر کنیم. اکنون، با ظرفیت ترکیبی ۲۰۰۰۰ تن در سال، ما برای گسترش سهم و عرضه محصولات خود در بازار بسته بندی انعطاف پذیر استراتژیک، جایی که تلاش های خود را برای رشد متمرکز کرده ایم، تلاش خواهیم کرد.

به گفته Toyo Ink، برندها و مبدل های بیشتری در سال های اخیر به سمت مواد بسته بندی ایمن تر قدم برمی دارند زیرا تحت فشار فزاینده مصرف کنندگان و مقامات در مورد ایمنی مواد غذایی قرار دارند. در پاسخ به افزایش تقاضای جهانی برای مرکبهای چاپ ایمن تر، به ویژه برای مواد غذایی و نوشیدنی، داروسازی، مراقبت شخصی و سایر کاربردهای حساس، این شرکت تصمیم گرفت عملیات بدون تولوئن را اتخاذ کند، بنابراین تعهد قوی خود به حفاظت از محیط زیست ایمنی محصول را حفظ کرد.

مورتی در پایان گفت: در حالی که Toyo Ink India برای مدت طولانی محصولات بدون تولوئن را در هند ارائه می کند، کارخانه جدید توانایی ما را برای ارائه یکپارچه از محصولات ایمن و سازگار با بالاترین کیفیت به مشتریان خود تقویت می کند و در عین حال خطرات بهداشتی را برای کارکنان خود به حداقل می رساند و محیط زیست در کل از جمله سیستم‌های پیشرفته بدون تولوئن که برای تولید در سایت جدید در نظر گرفته شده‌اند، مرکبهای لمینیت مبتنی بر حلال و آب، جوهرها و لاک‌های کاربردی و سایر راه‌حل‌های بسته‌بندی ممتاز که با در نظر گرفتن نیازهای صاحبان برند و مبدل‌ها طراحی شده‌اند، می‌باشند.