خط تولید چاپ پارچه در نساجی بروجرد به بهره‌برداری رسید

خط تولید چاپ پارچه «عرض سه متر» در کارخانه نساجی بروجرد با حضور وزیر صنعت، معدن و تجارت به بهره‌برداری رسید.

به گزارش ایرنا، همزمان با سفر رییس جمهور به لرستان، سید رضا فاطمی امین وزیر صنعت، معدن و تجارت به بروجرد سفر کرد که در آغاز این سفر از خط تولید نساجی این شهرستان شامل خط تولید ریسندگی، بافندگی و رنگ‌رزی بازدید کرد.

کارخانه نساجی بروجرد هم‌اکنون حدود یکهزار نیرو دارد و سالانه بیش از ۲۰ میلیون متر پارچه تولید می‌کند.

آیت الله سید ابراهیم رئیسی، رییس جمهور صبح امروز (جمعه) به همراه برخی از وزرا و اعضای هیات دولت در یازدهمین سفر استانی خود وارد استان لرستان شد و در بدو ورود به فرودگاه خرم‌آباد مورد استقبال مسوولان لرستان قرار گرفت.

وزرای جهاد کشاورزی، نیرو، صنعت ، معدن و تجارت، تعاون، کار و رفاه اجتماعی، فرهنگ و ارشاد اسلامی، ورزش و جوانان و معاون توسعه روستایی و مناطق محروم کشور و برخی معاونان وزرا و روسای سازمان های مختلف کشوری آیت‌الله رئیسی را در یازدهمین سفر استانی همراهی می‌کنند.

وزرای همراه به عنوان نماینده معین رییس جمهور به شهرستان‌های استان لرستان سفر کردند که سفر وزیر صنعت، معدن و تجارت به شهرستان بروجرد انجام شده است.

همچنین بازدید از شهرک صنعتی بروجرد، بازدید از شرکت زاگرس پوش، بازدید از شرکت صبا ظرف آسیا، کاشی جم، حضور در فرمانداری و دیدار مردمی از جمله برنامه‌های وزیر صنعت ، معدن و تجارت در شهرستان بروجرد است.