خوش بینی به آینده چاپ در ۲۰۲۲   

شرکت Langley Holdings plc که یک گروه مهندسی و صنعتی متنوع است اخیراً گزارش و حساب‌های سالانه IFRS خود را برای سال ۲۰۲۱ منتشر کرده است.

به گزارش آژانس خبری چاپ و بسته بندی ایران، در سال منتهی به ۳۱ دسامبر، این گروه سود قبل از مالیات (PBT) 128.2 میلیون یورو گزارش کرد. درآمد این دوره ۸۱۴.۶ میلیون یورو بود. وجه نقد تلفیقی در پایان سال ۲۹۱.۰ میلیون یورو و خالص دارایی ها ۸۳۵.۷ میلیون یورو بود.

این شرکت در سال ۲۰۲۲ انتظار یک “تغییر گام” را دارد و درآمد آن به ۱.۳ میلیارد یورو می‌رسد که ۶۰۰ میلیون یورو از Power Solutions، ۴۰۰ میلیون یورو از فناوری چاپ و ۳۰۰ میلیون یورو از بخش‌های سایر صنایع است.

تونی لنگلی، رئیس این گروه می‌گوید: سازنده دستگاه چاپ افست آلمانی ما (Manroland Sheetfed) یک سال سفارشی قوی برای چاپخانه های جدید داشت، اما غیبت از کووید و ناامیدی زنجیره تامین در کارخانه منجر به سهم منفی برای امسال شد. فعالیت‌های خدماتی، در بیش از ۴۰ شرکت تابعه در سراسر جهان، اگر به حالت عادی قبل از کووید نرسیم، حداقل به این سطوح نزدیک‌تر بودند. به نظر می رسد سال ۲۰۲۲ با ثبت سفارش های عقب افتاده خود، سال بهتری باشد.

انواع ROLAND 700 Evolution، Speed، Elite و Lite و پرس های ROLAND 900 Evolution، که همگی اوج چندین سال تحقیق و توسعه تحت سرپرستی ما هستند، به عنوان پیشرو در صنعت و از نظر فناوری پیشرفته در نظر گرفته می شوند.

این بدون شک به جذب سفارش بسیار قوی در طول سال کمک کرده و تأیید می کند که اعتماد به این بخش بازگشته است. با این حال، تا زمانی که بهره وری به حالت عادی بازگردد، فداکاری ها باید ادامه یابد. Druck Chemie Group (شامل HiTech Chemicals BV & BluePrint Products NV) Druck Chemie – تولید کننده مواد شیمیایی چاپی آلمانی ما، همراه با شرکت های تابعه توزیع خود در بلژیک، برزیل، جمهوری چک، فرانسه، ایتالیا، لهستان، اسپانیا و سوئیس – عملکرد بسیار موفقی داشت.در ۲۰۲۲ با وجود همه‌گیری، در حالی که چاپخانه‌ها در سراسر اروپا آماده شدند.

خرید HiTech Chemicals BV و BluePrint Products NV از Heidelberger Druckmaschinen AG در دسامبر ۲۰۲۰ به خوبی در طول سال ادغام شد.