دورست نماینده شمال افریقا خود را معرفی کرد

شرکت بزرگ ایتالیایی Durst، تولید کننده فناوری های پیشرفته چاپ دیجیتال و تولید، با شرکت چاپ و تکمیل در کازابلانکا Masaka Business Solutions قرارداد همکاری منعقد کرده است.

به گزارش آژانس خبری چاپ و بسته بندی ایران، این قرارداد یک مشارکت توزیع برای سیستم های چاپ لیبل Tau RSC است که شاهد تقاضای زیادی در شمال و غرب آفریقا است.

از طریق این مشارکت، Durst Group قصد دارد پتانسیل رو به رشد بازار آفریقا برای توسعه را هدف قرار دهد و ساختار فروش و خدمات شرکت در خارج از کشور را گسترش دهد.

آقای Houssine Chekkar مالک و مدیر عامل شرکت مراکشی می‌گوید: مجموعه چاپگرهای Tau RSC بهترین ابزار انتقالی را برای همگام شدن با تحول دیجیتال مبدل‌های لیبل داخلی در اختیار ما قرار می‌دهد. همچنین مسلم است که Tau RSC بهترین راه حل فناوری برای ایجاد و توسعه چاپ لیبل دیجیتال در شمال و غرب آفریقا در سال ۲۰۲۲ و پس از آن است.

دفتر مرکزی Durst Group در بریکسن، کسب و کار اصلی گروه Durst چاپ جوهرافشان دیجیتال و اکوسیستم مرتبط جوهر چاپ، نرم افزار و خدمات است. فروشنده جهانی راه حل های جامع را در زمینه های مختلف تجاری از جمله چاپ با فرمت بزرگ ارائه می دهد. راه حل های ویژه برای سرامیک، لعاب دیجیتال، و صنعتی ۳D. بسته بندی لیبل و انعطاف پذیر؛ اکوسیستم نرم افزاری; کارتن کریگیت و تاشو و غیره است.

دورست همچینین تدارک کامل و جامعی برای حضور گسترده در نمایشگاه چاپ و بسته بندی دبی دارد که که این مشارکت را نیز می توان در همان راستا بر شمرد.