راه‌اندازی کمیته صنفی برای تامین کاغذ

در نشست مشترک مدیران مسئول مطبوعات و خبرگزاری های شورای راهبردی ارتباطات دفتر رئیس جمهور با معاونت مطبوعاتی وزارت ارشاد، پیشنهاد کمیته صنفی برای رفع مسائل موجود در حوزه تامین کاغذ مطرح و بررسی شد.

به گزارش ایسنا، نشست مشترک مدیران مسئول مطبوعات و خبرگزاری‌های شورای راهبردی ارتباطات دفتر رئیس جمهور با معاونت مطبوعاتی وزارت ارشاد برگزار شد.

در این نشست پیشنهاد کمیته صنفی برای رفع مسائل موجود در حوزه تأمین کاغذ و زینک مطبوعات و اصلاح نرخ آگهی‌های دولتی به تناسب افزایش هزینه‌های سالیانه رسانه‌ها مطرح شد.

محمد خدادادی- معاون مطبوعاتی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی – در این نشست حل مسئله رسانه‌ها برای تداوم حضور مؤثر جهت اطلاع رسانی عمومی به مردم را الویت وزارت ارشاد دانست و گفت: اکنون فهرست‌بندی رسانه‌ها مبنی بر میزان اثر بخشی و تیراژ برای اختصاص یارانه‌ها در دست اقدام است و گفت و گوهای مفصلی با وزیر ارشاد و نمایندگان مجلس داشته‌ایم تا هر چه سریع‌تر وضعیت تأمین نیاز کالاهای اساسی مطبوعات برای انتشار معین شود.

فریدون وردی نژاد- رئیس شورای راهبردی ارتباطات دفتر رئیس جمهور – نیز با اشاره به عزم دولت برای حل مسائل مطبوعات و خبرگزاری‌ها گفت: در نهاد ریاست جمهوری تا کنون جلسات متعددی برگزار شده است تا بتوانیم ساز و کار معینی برای اقتصاد رسانه تدوین کنیم و به قید فوریت حل مسائل موجود بایستی با مشارکت و مشورت مطبوعات و سایر رسانه‌ها و وزارت ارشاد صورت گیرد.