رشد KBA در چاپ تجاری با ماشین های منحصر بفرد

بیش از ۲۰۰ سال است که کونیگ اند باوئر جایگاهی ویژه به عنوان پیشرو عرضه ماشین چاپ های با کیفیت بالا دارد. دانش گسترده این شرکت، به چاپخانه داران در بخش های تجاری، پاکت، برچسب، لامینیت و .. امکان انتخاب سریع ترین و بهترین ماشین ها از KBA را داده است.

آژانس خبری چاپ و بسته بندی ایران، کریس تراویس مدیر تکنولوژی در کونیگ اند باوئر می گوید: هر کار پیچیده ایی هم که مشتری از چاپخانه بخواهد، ماشین های چاپ رپیدا به تولید آن کمک خواهند کرد. ماشین چاپ های ما همراه با راهکارهای پویا، پتانسیل هر چاپخانه ایی را بالا می برند و باعث رشد کسب و کار آنها می شوند. متخصصین ما در حین مشاوره با چاپخانه ها می توانند آنها را راهنمایی کرده و ویژگی های آنها را تشخیص داده و بیشترین راندمان را برایشان داشته باشند. مشتریان مشهور چاپ تجاری ما همگی توافق دارند که ک ب آ همچنان بر تعهد عمیق خود در بخش چاپ تجاری پایبند است.
فلسفه همیشگی کونیگ اند باوئر این است که فقط ماشین چاپ نسازند بلکه مستقیما با مشتریان و کل سازمان آنان مشاوره کنند تا از نیازهای آنان آگاه شوند و بتوانند بر چشم انداز موفق آنان تمرکز داشته باشند. با سرمایه گذاری روی تکنولوژی جدید، چاپخانه ها موقعیت فعلی خود را بالا می برند تا بتوانند در بازارهای جدید رشد کنند.
مشتریان بخش چاپ تجاری و چاپ های ویژه با بهره گیری از تکنولوژی ک ب آ روی طیف وسیعی از موادچاپی، چاپ می کنند. در این چاپخانه ها ماشین چاپ های ک ب آ به نیروی محرکه اصلی چاپخانه تبدیل شده اند. مشخصات خاص هر مشتری، استفاده از مواد چاپی متنوع و راهکارهای منعطف برای واحد خشک کن به چاپخانه ها امکان رشد می دهد.کونیگ اند باوئر همواره نسبت به بخش چاپ تجاری، تعهد عمیقی دارد.
رشد بالای تقاضا برای چاپ های شخصی سازی شده به چاپخانه ها امکان گسترش طیف کارهایشان را می دهد. با ماشین چاپ رپیدا نرم افزارهای خلاقانه ایی با سیستم های اتوماسیون و همزمان با چاپ -برای هر تیراژی- عرضه می شوند.
چاپخانه های پیشرو به کونیگ اند باوئر به خاطر نقش برجسته اش در ساخت ماشین های خاص هر مشتری اعتماد می کنند. ساخت ماشین های خاص هر مشتری و برای برآوردن نیازهای آن مجموعه، منحصر به فردی را به دنبال دارد و قابلیت انعطاف در کارها و امکان چاپ روی طیف وسیعی از مواد چاپی را به آنها می دهد. این امر مزایای زیادی را به چاپخانه داران در هر اندازه ایی به همراه دارد و به چاپخانه داران تضمین می دهد که آنها با راهکارهای جدید خشک کن و ترکیب منحصر به فرد ماشین، به طور مداوم می توانند رشد کنند.