رونمایی از غول دیجیتال چاپ لیبل فوجی فیلم

فوجی فیلم محصول چاپ جدید Fujifilm Digital UV Inkjet Label Press LP350 (از این پس LP350) را در رویداد Label Congress 2021 (کنگره لیبل ۲۰۲۱)که در مرکز همایش ایلینویز که ۲۹ سپتامبر برگزار می شود ، به نمایش گذاشته و پیش نمایش می کند.

به گزارش آژانس خبری چاپ و بسته بندی ایران، ماشینLP350 که برای رونمایی در اوایل سال ۲۰۲۲ برنامه ریزی شده بود ، به گونه ای طراحی شده است که تقاضای رو به رشد در بازار اصلی را برای تولید دیجیتالی سریع ، با کیفیت بالا و متغیر برآورده کند. به گفته این شرکت ، با ترکیب مرکبهای UV تازه معرفی شده با یک موتور چاپ جوهر افشان قوی ، این محصول جدید ترکیب بهینه ای از بهره وری و کیفیت موجود در بازار را برای چاپ لبیلهای دیجیتال ارائه می دهد.

فوجی فیلم در بیانیه ای گفت: با توجه به اینکه بازار لیبل های آمریکای شمالی رشد بی سابقه دیجیتالی را تجربه می کند ، LP350 برای کمک به مبدل های کارآفرین از این فرصت های بازار استفاده می کند.

با استفاده از CMYK و همچنین مرکبهای نارنجی و بنفش ، LP350 قادر است ۹۴ درصد از طیف رنگی Pantone را که برای بازار چاپ لیبل اصلی ضروری است ، به دست آورد. علاوه بر این ، کانالهای جوهر افشان دو رنگ سفید سطوح بالایی از کدورت را برای طیف گسترده ای از برنامه های کاربردی لیبل فعال می کنند. LP350 این قابلیت را دارد که با وضوح ۶۰۰ ۶۰۰ نقطه در اینچ (dpi) با مقیاس خاکستری ۴ سطح و سنجاق UV بین سطحی چاپ کند.

LP350 همچنین قابلیت چاپ با سرعت ۱۶۴ فوت در دقیقه را بدون در نظر گرفتن تعداد رنگها و نوع متریال مورد نیاز برای کار چاپ ارائه می دهد. این ماشین در دو عرض ۱۳ و ۹ اینچی در دسترس خواهد بود تا با نیازهای مشتری مطابقت داشته باشد. علاوه بر این ، زمان و فرایند تنظیم برای تغییر انواع متریال ساده ، سریع و در عرض چند دقیقه اتفاق می افتد و کارایی کاربر را بیشتر می کند.

LP350 دارای مرکبهای ماوراء بنفش تازه معرفی شده است که دارای خواص مقاومتی مختلفی از جمله دوام سطح ، استحکام نور ، و مقاومت در برابر آب و مواد شیمیایی مخصوص کاربردهای لیب است. مرکبها همچنین قابلیت تکرارپذیری ، تراکم و شادابی چاپ فوق العاده ای را ارائه می دهند و می توان آنها را با انواع لایه های معمولی استفاده کرد ، مانند فیلم های شفاف ، فویل ، مواد فلزی ، و کاغذهای روکش دار/ بدون روکش.

سایر ویژگیهای کلیدی عبارتند از: متریال کرونا شده ، تجهیزات حذف استاتیک داخلی ، تمیز کردن سطح متریال ، قابلیت چاپ کامل متغیر ، غلطک خنک کننده برای سیستم پخت UV با فشار UV.

LP350 همچنین FUJIFILM ColorPath Sync را اجرا می کند ، مجموعه ای از ابزارهای مدیریت رنگ که دستگاه های خروجی را با اهداف رنگی تعیین شده هماهنگ می کند. ColorPath Sync شامل تصحیح رنگ بهینه و رابط گام به گام ساده برای دستیابی به نتایج پیشرو در صنعت در ایجاد و حفظ تراز دستگاه های خروجی رنگ است. از دیدگاه دیجیتالی ، Fujifilm برای ارائه یک راه حل تولید جامع و کارآمد به منظور برآوردن تقاضاهای بالای بازار لیبل ، با یک رهبر برتر دیجیتال و رهبر نرم افزار همکاری کرده است.

امروزه ، شرکت Fujifilm North America ، بخش سیستم های گرافیکی ، صنعت چاپ را با راه حل های محصول آنالوگ مانند مرکبهای Fujifilm Uvijet ، کلیشه فلکسو Flenex و سیستم های پخت LED Illumina برای لیبل مبدل ها عرضه می کند. با معرفی این ماشین دیجیتالی جدید ، بخش سیستم های گرافیکی FUJIFILM قادر است طیف وسیعی از راه حل های نمونه کارها ، از آنالوگ تا دیجیتال را ارائه دهد.

مت بنت ، معاون استراتژی تجاری تجارت جهانی برای بسته بندی در Fujiflm North America Corporation ، بخش سیستم های گرافیکی ، افزود: افزودن این ماشین لیبل دیجیتالی جدید به مجموعه واحدهای چاپ بسته بندی دیجیتال ما گامی رو به جلو برای Fujifilm است و نشان دهنده تعهد Fujifilm به” هرگز اعتقاد به چاپ را متوقف نکنید “. LP350 همراه با J Press FP790 که اخیراً برای بسته بندی انعطاف پذیر اعلام شده است ، بر ثروت تخصص جوهر افشان Fujifilm همراه با سالها تجربه در ارائه مرکبها و کلیشه با کیفیت بالا برای بازار فلکسوگرافی تأکید می کند.
اشتراک گذاری مطلب در شبکه های اجتم