سفارش محصولات چاپی شب یلدا…چه هدیه ای برای شب یلدا مناسب است؟

امروزه استفاده از محصولات چاپی شب یلدا، در بین شهروندان گسترش یافته است که دلیل این امر را می توان اهمیت دادن افراد به جشن های باستانی و جذابیت بخشیدن به رسوم دیرینه ایرانی دانست. در حال حاضر می توان بر روی محصولات مختلفی، تصاویر یلدایی را چاپ نمود، که علاوه بر مقرون به صرفه بودن، زیبایی و جذابیت بالایی نیز داشته باشند.

شب یلدا از شناخته شده ترین جشن های باستانی ایران است که در آن بلند ترین شب سال، که مصادف با سی امین روز آذر ماه هر سال می باشد، جشن گرفته می شود. از آن جایی که این جشن یکی از مهم ترین جشن ها در میان ایرانیان و همچنین شهروندان سایر کشور ها نظیر افغانستان، تاجیکستان، پاکستان، ترکیه و جمهوری آذربایجان می باشد، سعی شده تا هر ساله رسم و رسوم مخصوص این جشن به طور کامل اجرا گردد و هر خانواده شب به یاد ماندنی را به سرانجام برساند.

یکی از رسومی که امروزه برای گرامی داشت جشن شب یلدا به کار گرفته می شود، هدیه دادن و همچنین استفاده از تم مخصوص و محصولات چاپی شب یلدا، می باشد. می توان گفت که محصولات چاپی شب یلدا، به عنوان بهترین هدیه برای این جشن مورد استفاده قرار می گیرند. توجه داشته باشید که محصولات سایت چاپ کهن که برای جشن شب چله تهیه می شوند، تنوع بالایی دارند و هر فرد مطابق با سلیقه خود می تواند آن ها را خریداری کند.

همان طور که گفته شد، هدیه دادن امروزه در این جشن باستانی بسیار طرفدار پیدا کرده است. از این جهت اغلب بزرگان هر خانواده، برای فرزندان و نوه های خود مطابق با سن و همچنین جنسیتشان هدیه می خرند تا به عنوان یک یادگاری از شب چله، برایشان باقی بماند. محصولات چاپی شب یلدا از بهترین یادگاری های این جشن هستند که شامل ماگ های چاپی با تصاویر شب یلدا، تیشرت ها، کاور کوسن ها، گارد های مخصوص و … می باشند.

در واقع باید بدانید که در ابتدا تمام محصولات خام و ساده هستند و پس از آن می توانید مطابق با سلیقه خود، یک تصویر را برای چاپ بر روی این محصولات انتخاب نمایید. اکثر تصاویری که بر روی محصولات شب یلدا به چاپ می رسند، تصاویری از هندوانه و انار هستند. توجه داشته باشید که انتخاب تصویری که قرار است بر روی محصولات به چاپ برسد، کاملاً سلیقه ای بوده و شما می توانید تصاویر را خودتان انتخاب کنید.
چاپ ماگ و لیوان شب یلدایی

امروزه ماگ ها از محصولات مورد علاقه بسیاری از قشر های جامعه می باشند. یکی از مزیت های چاپ تصاویر یلدایی بر روی ماگ ها، این است که این لیوان های دسته دار بزرگ، تنها منحصر به یک سن خاص نیستند و همه افراد با هر سن و جنسیتی می توانند از آن ها استفاده کنند. از این جهت ماگ های چاپ شب یلدا را می توان از بهترین محصولات چاپی شب یلدا و بهترین یادگاری برای آن شب دانست.

این ماگ ها اغلب قیمت مناسبی دارند و همچنین تصاویر چاپ شده بر روی آن ها با شست و شو از بین نمی روند. از دیگر تصاویری که می توانید بر چاپ لیوان و ماگ های حرارتی به عنوان هدیه تبلیغاتی شب یلدا چاپ کنید، اشعار حافظ و مولانا می باشد که بر روی ماگ ها و یا سایر محصولات چاپی شب یلدا، با خط نستعلیق به ظرافت و زیبایی به چاپ می رسند. البته می توانید ماگ های شب یلدا را تنها با رنگ های قرمز، سبز و مشکی نیز تهیه کنید تا علاوه بر هماهنگ شدن با تم شب یلدا، به دلیل تک رنگ بودن این ماگ ها، در مناسبت های دیگر نیز از آن ها استفاده نمایید.
چاپ پیکسل

آن چه امروزه مورد استفاده بسیاری از جوانان و نوجوانان قرار گرفته، پیکسل های مختلف می باشند. در واقع پیکسل ها سنجاق های فلزی هستند که در اشکال دایره، مربع، بیضی و مستطیل رایج شده اند. این پیکسل ها اصولا برای مناسبت های مختلف مورد استفاده قرار می گیرند و بر روی لباس ها وصل می شوند. پیکسل ها معمولا به عنوان محصولات چاپی شب یلدا نیز شناخته می شوند و می توان بر روی آن ها تصاویر مربوط به شب یلدا و یا حتی اشعار را نیز چاپ کرد.(https://irankohan.ir/product-pixels)

رنگ پیکسل ها را نیز می توان مطابق با سلیقه خود تغییر داد. البته توجه داشته باشید که اگر از پیکسل برای هدیه شب یلدا استفاده می کنید، بهتر است آن ها را برای دختران و پسران نوجوان خریداری نمایید. پیکسل ها از گیفت های یلدایی کوچکی هستند که مردان و زنان نیز می توانند از آن ها استفاده کنند و به نوعی تم مهمانی شب یلدا را رعایت نمایند.
محصولات چاپ فلت بد

ممکن است که برخی از کاربران کنجکاو باشند تا بدانند که چگونه می توان بر روی هر محصولی، تصاویر دلخواهشان را به چاپ برسانند. لازم به ذکر است که امروزه برای تولید محصولات چاپی شب یلدا و یا سایر مناسبت ها از دستگاه چاپ مخصوصی به نام فلت بد استفاده می شود. با استفاده از این دستگاه چاپ، می توان از هر نوع تکنیکی برای چاپ تصاویر بر روی اجسام مسطح و سخت استفاده کرد.

(https://irankohan.ir/category-flatbed-print)

باید بدانید که کیفیت بالا محصولات چاپی شب یلدا به دلیل این است که در سایت کهن چاپ، از دستگاه فلت بد برای چاپ تصاویر استفاده می شود. به همین دلیل است که تصاویر چاپ شده به هیچ عنوان در شرایط مختلف و در هنگام شست و شو رنگ خود را از دست نمی دهند و همچنان می توان از آن ها برای شب های یلدا سال های بعد نیز استفاده کرد. به طور کلی می توان گفت که استفاده از دستگاه فلت بد، تصاویر را به طور دائمی و باکیفیت بر روی محصولات مختلف به چاپ می رساند.

چاپ تیشرت شب یلدایی

امروزه استفاده از چاپ تیشرت (https://irankohan.ir/product-t-shirt-print) طرح ها و رنگ های یلدایی، کاربرد بیشتری نسبت به سایر محصولات چاپی شب یلدا دارند. تیشرت هایی که برای این جشن باستانی استفاده می شوند اغلب به صورت ست های دو نفره و یا بیشتر، به فروش می رسند و اکثر افرادی که برای جشن شب چله خود، تم تعیین کرده اند، آن ها را خریداری می کنند.سفارش محصولات چاپی شب یلدا

با این که انتخاب رنگ تیشرت خام بر عهده مشتری می باشد، اما اکثرا از رنگ های قرمز، سفید و مشکی برای رنگ اصلی تیشرت استفاده می شود. چاپ تصاویر یلدایی بر روی تیشرت ها نیز با دستگاه های مخصوصی انجام می شود تا چاپ آن ها پس از شست و شو تغییری پیدا کند. توجه داشته باشید که تیشرت ها برای سایز های مختلفی موجود است و می توانید حتی لباس کودکان خود را نیز با تم شب یلدا لباس خودتان، ست کنید.
استند شب یلدا

همان طور که گفته شد اکثر خانواده ها برای جذاب تر شدن مهمانی شب چله خود، تم های مخصوص شب یلدا را تعیین می کنند تا هر مهمان با رعایت کردن تم، دلنشینی و زیبایی آن شب را چندین برابر کند‌. در این دسته از مهمانی های تم دار، اغلب از تزئینات مختلفی استفاده می شود که می توان به استند های شب یلدا اشاره کرد.

البته علاوه بر تزئینات، می توان آن ها را به عنوان هدیه نیز در نظر گرفت. اغلب استند های شب یلدا، تصاویر انار و هندوانه هستند و می توان از آن ها به عنوان یادگاری های منحصر به فرد نام برد. بر روی برخی از این استند ها نیز به سفارش مشتری، نام مهمان ها چاپ می شود که این امر، ارزش این هدیه یلدایی را چندین برابر می کند.
شمع های شب یلدا

امروزه خریداری و استفاده از محصولات چاپی شب یلدا، متناسب با سلیقه هر فرد متفاوت می باشد. اما آن چه که در تمام مهمانی های شب چله مشاهده می شود، شمع های یلدایی هستند. شمع ها اصولا علاوه بر زیبایی، فضا را بسیار معنوی و عارفانه کرده و روشن کردن عود در کنار آن ها نیز، جذابیت مهمانی های شب چله را بیشتر می کند. شمع های یلدایی اغلب شبیه به هندوانه هستند و حتی می توانید آن ها را در منزل نیز تهیه کنید.

البته برخی از شمع های یلدایی، تصاویر منحصر به فردی دارند که این تصاویر بر روی آن ها چاپ شده اند. شمع های شب یلدا می توانند یادگار های منحصر به فرد و کوچکی باشند که دست ساز بودن آن ها، ارزششان را چندین برابر خواهد کرد. توجه داشته باشید که در ساخت برخی از شمع های یلدایی از اسانس هندوانه استفاده شده که در زمان روشن کردن، بوی مطبوعی را در فضا پخش خواهند نمود.
کاور کوسن

کوسن ها نقش بسزایی در زیبایی مبل ها و همچنین در راحتی هنگام استفاده از آن ها دارند. از این جهت می توانید کوسن هایی با طرح های مختلف یلدایی سفارش دهید. سایز و اندازه کوسن ها دقیقا مطابق به میل شما خواهند بود و تصاویرش را نیز مانند سایر محصولات چاپی شب یلدا، خودتان می توانید انتخاب کنید.(https://irankohan.ir/product-fabric-printing)

اما باید بدانید که امروزه استفاده از کوسن های چاپی با اشعار مختلف بسیار رایج شده است و خط نستعلیق چاپ شده بر روی کاور کوسن ها، جذابیتشان را افزایش داده است. بهتر است بدانید که استفاده از کاور کوسن به عنوان هدیه رایج نیست. زیرا که کوسن در تمام منازل کاربرد ندارد. از این جهت بهتر است که کاور کوسن با چاپ تصاویر شب یلدایی را برای زیبایی تم مهمانی شب چله خود استفاده کنید.
گارد گوشی

از دیگر محصولات چاپی شب یلدا، می توان به گارد گوشی اشاره کرد. امروزه استفاده از تکنیک های چاپ تصاویر مختلف بر روی گارد تلفن های هوشمند، بسیار رایج می باشد و می توان گفت که بسیاری از جوانان و نوجوانان از این امر استقبال کرده اند. از این جهت می توانید متناسب با مدل گوشی همراه مهمانانتان، گارد هایی با چاپ تصاویر یلدایی سفارش دهید.

این هدیه، بی شک از بی نظیر ترین و منحصر به فرد ترین هدیه ای است که در جشن شب چله به مهمانان داده می شود. چاپ تصاویر بر روی گارد تلفن های همراه نیز با دستگاه چاپ فلت بد صورت می گیرد و از این جهت می توانید از کیفیت چاپ تصاویر روی کارد ها، اطمینان خاطر حاصل کنید.
خرید محصولات چاپی شب یلدا

برای خریداری محصولات چاپی شب یلدا می توانید هم به صورت حضوری به فروشگاه های فروش انجام تم جشن ها مراجعه کنید و یا به صورت آنلاین آن ها را خریداری نمایید. با توجه به این که امروزه همه گیری ویروس کرونا موجب شده تا آمار خرید آنلاین افزایش یابد، یکی از راحت ترین و بی دردسر ترین روش های خرید محصولات چاپی تم شب یلدا، مراجعه به سایت های مربوطه می باشد. البته در ابتدا باید از نماد اعتماد و معتبر بودن فروشگاه آنلاین اطمینان خاطر کسب کنید. پس از آن به راحتی می توانید محصولات مورد نظر خود را با طرح و رنگ های مختلف انتخاب کرده و پس از پرداخت هزینه، سفارشتان را ثبت نمایید.
قیمت محصولات چاپی شب یلدا

محصولاتی که انحصارا برای شب یلدا تهیه و تولید می شوند، تفاوت قیمتی چندانی با محصولات معمولی ندارند. اما جذابیت ظاهری آن ها موجب شده تا توجه بسیاری از شهروندان به این محصولات جلب شود و از آن ها برای مهمانی شب چله خود استفاده کنند. قیمت محصولات چاپی متناسب با نوع محصول تغییر می کند و می توان گفت که تیشرت های چاپی شب یلدا از سایر محصولات قیمت بالاتری دارند.

برای اطلاع از قیمت محصولات چاپی شب یلدا، می توانید به سایت های مرتبط مراجعه کرده و از قیمت دقیق محصولات مطمئن شوید. توجه داشته باشید، از آن جایی که تنوع محصولات چاپی با تم یلدا بسیار زیاد است، می توانید با در نظر گرفتن بودجه مالی خود، آن ها را خریداری کنید. آنچه ارزش هدیه جشن شب چله را افزایش می دهد، بعد مادی آن نیست، بعد معنوی آن می باشد.