غرفه سازی ارزان مناسب برای انواع کسب و کارها

کسب و کارها و شرکت ها سالانه در نمایشگاه های مختلفی از جمله نمایشگاه های تجاری داخلی و خارجی شرکت میکنند. با افزایش رقابت در میان مشاغل در نحوه حضور در نمایشگاه ها و همچنین افزایش قیمت ها، کسب و کارها سخت در تلاش اند تا بتوانند خودشان را از رقبا متمایز کنند. مخصوصا کسب و کارهای تازه کار و یا استارت آپ ها اغلب با مسائل محدودیت بودجه مواجه هستند. شما هم ممکن است تمایل به شرکت در نمایشگاه های تجاری مرتبط با کسب و کار خود را داشته باشید ولی با وجود افزایش قیمت ها دل سرد شده باشید. ولی ما اینجاییم تا به شما بگوییم که موفقیت لزوما برای کسب و کارهایی که خدمات گران قیمت دریافت کرده اند، نیست. غرفه سازی ارزان و مناسب نیز قطعا شانس موفقیت و دیده شدن دارد بخصوص اگر به خوبی طراحی و پیاده سازی شود. پس غرفه سازی ارزان و مقرون به صرفه نیز میتواند منجر به موفقیت شما در نمایشگاه های تجاری شود.

قیمت غرفه سازی نمایشگاه

برای اطلاع از تعرفه جدید قیمت غرفه سازی به اینجا مراجعه کنید. ولی به صورت کلی هزینه های غرفه سازی وابسته به کیفیت طراحی و متریال اجرا شده بسیار متفاوت است . لذا توجه داشته باشید در غرفه سازی باید ، کیفیت ، زمان اجرا و پشتیبانی رو باهم مورد ارزیابی قرار داد.

غرفه سازی ارزان در تهران

در این قسمت به راه حل هایی که برای غرفه سازی ارزان در تهران به شما پیشنهاد میکند توجه کنید؛ دقت کنید که همه اینها درصورت درخواست مشتری توسط شرکت  قابل پیاده سازی و اجراست و هرگونه سفارشی سازی در این ایده ها وجود دارد.

برای غرفه سازی ارزان، اجاره کردن را به خرید غرفه جدید ترجیح دهید

اگر به دنبال ایده هایی برای طراحی و ساخت غرفه سازی نمایشگاهی هستید و بودجه کمی دارید، اجاره کردن غرفه منطقی تر از خرید آن است. شما وقتی غرفه ای را که از قبل طراحی و آماده شده است را اجاره میکنید، مبلغ کمتری را نسبت به طراحی و خرید یک غرفه نو میپردازید. بعلاوه اجاره کردن غرفه های نمایشگاهی از هزینه نگه داری غرفه پس از پایان نمایشگاه نیز میکاهد. زیرا پس از اتمام رویداد شما این غرفه را مجددا به صاحبان اصلی و درواقع شرکت های غرفه سازی برمیگردانید. مخصوصا اگر میخواهید در نمایشگاه های تجاری کشورهای دیگر حضور داشته باشید، اجاره کردن غرفه باعث صرفه جویی زیادی در هزینه های حمل و نقل شما میشود. در چنین شرایطی شرکت هایی که غرفه های نمایشگاهی اجاره میدهند ، اغلب با قیمت مقرون به صرفه فرایند حمل و نقل و نصب آنرا انجام میدهند تا شما بعنوان یک صاحب کسب و کار تجربه نمایشگاهی بدون استرسی داشته باشید.

برای غرفه سازی ارزان از نمایشگرهای پاپ آپ استفاده کنید

یکی از بهترین ایده ها برای غرفه سازی ارزان در نمایشگاه های تجاری استفاده از نمایشگرهای پاپ آپ است. نمایشگرهای پاپ آپ ارزان ترین و پرسودترین لوازم جانبی برای کسب و کارهایی هستند که قصد شرکت در نمایشگاه های تجاری دارند. این نمایشگرها دارای یک صفحه بزرگ هستند که این امکان را به شما میدهند که براحتی تبلیغات خود را بر روی آنها نصب کنید. راه اندازی نمایشگرهای پاپ آپ بسیار ساده است. کافی است پنل های تصویر با نوارهای مغناطیسی به یک قاب مشخص چسبانده شوند. این نمایشگرها را میتوان براحتی در فضای کوچکی بسته بندی و نگه داری کرد زیرا بسیار سبک و بادوام هستند و میتوان به سادگی و بدون دردسر آنها را حمل کرد. این نمایشگرها برای شرکت هایی که به دنبال غرفه سازی ارزان هستند بسیار مقرون به صرفه اند و به ارزشمندی فضای غرفه شما می افزایند. چنین نمایشگرهایی میتوانند گرافیک بزرگی را نشان دهند و طول عمر بالایی هم دارند.

در جهت غرفه سازی ارزان نمایشگاهی، از قفسه های تاشو استفاده کنید

یکی از مواردی که به آن توجه میکنیم این است که ببینیم باوجود بودجه کم چگونه میتوانیم زیبایی بصری غرفه ها را حفظ کنیم. یکی از این موارد استفاده از قفسه های تاشو است که باوجود ارزان بودن میتواند غرفه شما را متمایز کند و فضای بسیار مناسبی را برای ارائه محصولات و خدمات برندتان در اختیار شما قرار دهد. این قفسه های تاشو در محدوده قیمتی کاملا مقرون به صرفه در دسترس هستند و یک قسمت بسیار مناسب را جهت ارائه محتوای تبلیغاتی، مجلات، کتابها و انواع برگه های چاپی در اختیار شما قرار میدهند و این امکان را برای مخاطبان شما ایجاد میکنند که بتوانند براحتی به این موارد دسترسی داشته باشند.

در راستای مدیریت بودجه خود از کف پوش های اجاره ای استفاده کنید

در میان ایده های زیادی که در راستای صرفه جویی در بودجه یک کسب و کار برای غرفه سازی ارزان در نمایشگاه های تجاری وجود دارد، یکی از بهترین و خلاقانه ترین آنها استفاده از کف پوش های اجاره ای است. کف پوش ها یا فرش های اجاره ای در واقع کاورهایی هستند که شما برای پوشاندن کف غرفه خود از آنها استفاده میکنید. استفاده از کف پوش هایی که زیبایی بصری دارند قطعا میتوانند در جلب توجه بازدیدکنندگان و مخاطبان شما تاثیر داشته باشند. از آنجایی هزینه این کف پوش به ازای هر متر مربع محاسبه میشوند، اجاره کردن آنها برای انواع نمایشگاه های تجاری مقرون به صرفه تر است. پس یکی دیگر از کارهایی که میتوانید برای دریافت خدمات غرفه سازی ارزان روی آن حساب کنید، اجاره کف پوش ها به جای خرید آنهاست.

فعالیت های نمایشگاهی خود را با بودجه بندی تان همسو کنید

اگر بودجه زیادی ندارید ولی همچنان قصد دارید توجه بازدیدکنندگان و مخاطبان زیادی را در نمایشگاه به خود جلب کنید، برای فعالیت هایی اقدام کنید که به مخاطبان شما کمک میکند تا اطلاعات بیشتری از محصولات و خدمات شما دریافت کنند. مثلا میتوانید از بازی ها و مسابقات مختلف با هدایای مقرون به صرفه و یا بن های تخفیف بهره مند شوید که باعث افزایش کنجکاوی در مخاطبان شما میشوند. یکی دیگر از روش های ساده برای جذب مخاطبان و بازدیدکنندگان استفاده از نمایشگرهای ویدیویی است که به شکل خلاقانه تری میتواند درمورد برند شما صحبت کند. این نمایشگرها را نیز میتوان با هزینه های کمتری اجاره کرد.

غرفه سازی ارزان همراه با ایده پردازی خلاقانه

لزوما قرار نیست تمام ایده پردازی های غرفه سازی، گران باشند. شرکت های طراحی و غرفه سازی نمایشگاهی مختلفی وجود دارد که غرفه های بسیار خلاقانه ای را با هزینه های مقرون به صرفه ارائه میدهند. یادتان باشد هدف از شرکت در نمایشگاه های تجاری ملاقات چهره به چهره با بازدید کنندگان، افزایش آگاهی از برند شما و تولید سرنخ ها واجد شرایط است. پس مهم است که بتوانید از ایده هایی استفاده کنید که به شما کمک کند علاوه بر درخشش برندتان، در عین حال تاثیر قابل توجهی در نمایشگاه ایجاد کنید.

غرفه سازی ارزان

محیط های باکیفیت و خلاقانه ای را برای کسب و کارهای مختلف طراحی و پیاده سازی کرده است. شرکت غرفه سازان با طراحی های خلاقانه، غرفه داران را قادر ساخته است تا با بازدیدکنندگان خود تعامل یشتری داشته باشند و به روش های منحصر بفردی آنهارا درگیر کنند.

شبکه فروش انحصاری و تخصصی

شبکه فروش انحصاری و تخصصی  با طیف وسیعی از انواع ایده ها و راه حل های مختلف، خدمات غرفه سازی ارزان و مقرون به صرفه نمایشگاهی خود را ارائه میدهد. از غرفه سازی برای کسب و کارهای بزرگ گرفته تا کسب و کارهای کوچک، در راستای درک نیازهای مشتری تلاش میکند و سپس متناسب با آنها و بودجه در دسترس شرکتها، شروع به ایده پردازی و طراحی غرفه ها میکند که در نهایت بتواند بازدهی بالایی را برای کسب و کارها رقم بزند. برای تسریع روند می توانید از طریق فرم سفارش غرفه سازی ما اقدام کنید برای دریافت استعلام زمان و هزینه پروژه غرفه سازی.

نمایشگرها و خدمات قابل حمل برای غرفه سازی ارزان

نمایشگرهای قابل حمل یکی از مواردی هستند که میتوانند هزینه غرفه سازی را برای شما کاهش دهند. ما برای اینکه فرایند غرفه سازی را برای شما آسان و مقرون به صرفه کنیم، نمایشگرها و انواع محصولات مثل پایه، قفسه های تاشو و لوازم مورد نیاز داخل غرفه را به شما اجاره میدهیم تا بتوانید با هزینه کمتری کسب و کار خود را در نمایشگاه های تجاری بازاریابی کنید. بعلاوه به هنگام حمل و نصب آنها نیز در کنار شما خواهیم بود.

غرفه های سفارشی با هزینه های مقرون به صرفه

ما به هنگام طراحی و ساخت یک غرفه نمایشگاهی سفارشی بصورت تک به تک با مشتریان خود صحبت میکنیم تا نیازهای آنها، چارچوب زمانی و میزان بودجه ای که میتوانند صرف کنند را به خوبی درک کنیم. پس از بررسی و ارزیابی این نکات مهم، طراحان ما راه حل هایی را برای برآورده کردن نیازهای این مشتریان و کمک به غرفه داران در راستای دستیابی به اهداف شان ارائه میدهند. و در نهایت تیم ما تمام تلاش خود را میکند تا شما حتی با هزینه کم بتوانید در نمایشگاه های تجاری خود بدرخشید.

جمع بندی

در پایان به این نکته مهم میرسیم که لزوما برای دیده شدن در نمایشگاه ها و غرفه سازی در آنها نیاز به بودجه گزاف ندارید. با غرفه سازی ارزان هم میتوانید در نمایشگاه های تجاری داخلی و بین المللی بدرخشید. کافی است در انتخاب خدمات غرفه سازی خود دقت کنید. شرکت ها و کسب و کارهای مختلفی سالانه با اجاره کردن غرفه ها، کف پوش، نمایشگر و ابزارهای دیگر توانسته اند حضور پررنگی در رویدادهای مرتبط با حوزه کاری خود داشته باشند. بهرحال با بالا رفتن هزینه ها نمیتوان نقش این نمایشگاه ها را در رشد کسب و کار نادیده گرفت. اتفاقا با غرفه سازی و شرکت در چنین رویدادهایی میتوانید برای توسعه و بازگشت سرمایه کسب و کارتان برنامه ریزی کنید و شاهد روند رشد تجارت خود باشید.