فدریگونی خرید Divided را نهایی کرد

 فدریگونی خرید Divided را نهایی کرد

نوشته شده در : شنبه, ۳۰ بهمن ۱۴۰۰ ۱۰:۲۶
منتشر شده در : اخبار کاغذ

شرکت صاحب نام فدریگونی برای کسب جایگاه اول جهان در تولید لیبل های شراب اقدام به خرید شرکت اسپانیایی Divided کرد.

به گزارش آژانس خبری چاپ و بسته بندی ایران، شرکت Divided در Derio، در چند کیلومتری بیلبائو واقع شده است، جایی که مواد خود چسب را توسعه، تولید و توزیع می کند، با فروش تخمینی ۲۴ میلیون یورو در سال ۲۰۲۱ و حدود ۵۰ کارمند دارد.
شرکت Divided در سال ۱۹۷۱ توسط خانواده آلوارو تأسیس شد که ۱۰۰٪ سرمایه را به فدریگونی منتقل کرده است، اما برخی از مدیران آن در تیم مدیریت باقی می مانند. Divided با این خرید که پنجمین خرید در دو سال گذشته در بخش Self-Adhesives است، به Ritrama (ایتالیا)، IP Venus و RI-Mark (مکزیک) و Acute (ایالات متحده آمریکا) می‌پیوندد. این خرید موقعیت گروه Federation را به عنوان سومین شرکت بزرگ در جهان برای مواد خود چسب تقویت می کند، جایی که از طریق چندین برند مانند Arconvert، Manter و Ritrama فعالیت می کند. در واقع فدریگونی امروزه تولیدکننده اصلی لیبل‌های شراب است و نقش پیشرو در لیبل‌ها و فیلم‌های چسبنده با تکنولوژی بالا برای بخش‌های غذا، داروسازی، خودرو، شخصی و مراقبت‌های خانگی و بسیاری موارد دیگر ایفا می‌کند.
مارکو نسپولو مدیر عامل گروه فدریگونی، تایید می کند: ورود Divided به گروه نقطه عطفی جدید در مسیر رشد ما در دنیای مواد خود چسب است. ما در پیشبرد برنامه استراتژیک خود یک گام به عقب برنداشته ایم. گسترش پیشنهادات در بخش های جذاب و گسترش حضور جهانی خود ادامه دارد. این خریدهای هدفمند ما را قادر می سازد تا در تمام بازارهای اصلی جغرافیایی به یک پایگاه مستقیم دست یابیم. ما به همکاران Divided خود که به ۴۰۰۰ کارمند جهانی ما می پیوندند خوش آمد می گوییم.
Fulvia Captious، معاون اجرایی شرکت Federation Self-Self- می‌افزاید: با خرید Divided، که به دو مرکز تولید خود چسبی که قبلاً در اسپانیا داریم، می‌پیوندد، ما به گسترش خود در بخش نویدبخش مواد خود چسب ادامه می‌دهیم. این عملیات به ما امکان می دهد ظرفیت تولید را افزایش دهیم و هم افزایی های متعددی در تولید و تدارکات ایجاد کنیم.
همچنین Jaime Alvaro Alvaro، بنیانگذار Divided، از این توافق استقبال کرد. وی افزود: من خوشحالم که شرکت من و افرادم در حال تبدیل شدن به بخشی از آن هستند. من مطمئن هستم که آنها در چند سال آینده زمینه مناسبی برای رشد و تحکیم چشمگیر پیدا خواهند کرد.

توضیح: بیش از ۸۰ درصد از سود بازار لیبل جهان مربوط به تولید لیبل های خاص که بیششتر برای نوشیدنی های الکلی استفاده می شوند.