مزایای استفاده از چاپ های رنگی و استیکر های شیشه ای چیست ؟

ساعت۲۴-بهترین نوع تبلیغات چه برای تبلیغات داخلی و چه تبلیغات خارجی میتوان از چاپ استیکر استفاده کرد استیکر به وینیل نیز معروفه که از یک لایه نازک تشکیل شده که در پشت ان چسب قرار گرفته برای نصب که میتوان هم به صورت ثابت هم متحرک از این استیکر ها استفاده کرد استیکر در مقابل شرایط آب و هوایی و اقلیمی مقاومت بالایی دارند البته این موضوع به نوع استیکرش نیز بستگی دارد

متریالی که در چاپ استیکر کوثر پرینت مورد استفاده قرار میگیره پی وی سی هست.

امروزه از چاپ استیکر به عنوان یکی از تبلیغات مقرون به صرفه یاد میشه و در بسیاری از کسب و کار ها استفاده میشه البته استیکر از نوع مش نسبت به نوع های دیگه میتونه نسبت به شرایط آب و هوایی مقاوم تر باشه و هم چنین که علاوه بررمقرون به صرفه بودن قابلیت چاپ هر نوع طرحی رو که دوست دارید بر روی آن بزنید را دارد. البته باید به این نکته توجه کنید که استفاده از کاغذ و دشتگاه های با کیفیت و خوب در چاپ این نوع استیکر ها بسیار تاثیر گذار است.امروزه به عنوان یکی از روش های مدرن تبلیغات از استیکر مش استفاده میشه این نوع استکیر در صنعت بسته بندی بسیار مورد توجه قرار میگیره . این نوع استیکر ها رو میتوان بر روی خودرو هم چسباند زیرا که به دلیل داشتن سوراخ هایی بر روی آنها جلوی دید و نمیگیره.در پوستر های تبلیغاتی و تبلیغاتی محیطی نیز بسیار کاربرد داره این نوع استیکر ها.

از مزایای تبلیغات به چاپ استیکر :

· بسیار مقاوم می باشد.

· سوراخ دار بوده و برای تبلیغات روی شیشه جلوی دید را نمی گیرد.

· امکان چاپ و به صورت چند لت برای آن وجود دارد و محدودیت از لحاظ ابعاد ندارد.

· جدا کردن آن از سطح دشوار نخواهد بود.

· برای تبلیغات بسیار مقرون به صرفه می باشد.

چاپ بک لایت چیست؟

بک لایت به عنوان یک نوع چاپ است که اثر تبلیغاتی در قالب چوب،آلومینیوم،پلکسی گلاس ،کامپوزیت و … ارائه میشه در این نوع چاپ از نور و روشنی برای نمایش و دیده شدن اثر چابی استفاده میشه .بیشتر برای نمایش برند و نام تجاری کسب و کارتون میتونید از چاپ بک لایت استفاده کنید.برای ایجاد نور و زیبایی در بک لایت میتونید از لامپ های ال ای دی و یا لامپ های کم مصرف استفاده کنید. چاپ بک لایت در پرینترهای دیجیتال نظیر لیزری و جوهری صورت می‌گیرد

نوع چاپ بک لایت ازلحاظ جنس متریال که برای چاپ استفاده میشه و کیفیت و ضخامت می‌تواند متفاوت باشد. با چاپ تصاویر رنگی با کیفیت و استفاده مناسب از نور تابلو تبلیغاتی مناسبی به دست می‌آید که در طول روز هم زیبایی خاصی را به وجود می‌آورد. بک لایت باید مقاوم باشه و در مقابل آب و رطوبت، استحکام لازم را داشته باشند. روش چاپ بک لایت می‌تواند انواع مختلفی باشد ولی چاپ جوهرافشان و لیزری و چاپ اسکرین از مرسوم‌ترین روش‌های چاپ بک لایت محسوب می‌شود.

مزایای استفاده از چاپ های رنگی و استیکر های شیشه ای چیست ؟

چاپ رول آپ نمایشگاهی

چاپ رول آپ نمایشگاهی قابل جمع شدن و رول شدنه که این امر امکان جمع شدن چاپ را فراهم کرده و بواسطه ی آلومینیومی بودن پایه، سبکی رول آپ بدست می آید که جابجایی سازه را آسان کرده است. چاپ رول آپ از روشهای موثر و ارزان در تبلیغات محیطی محسوب می شود. استند رول آپ به دلیل سبکی و کم جا بودن دارای سهولت جابجایی بوده که چاپ رول آپ در آن به صورت رول در آمده و جمع و باز شدن چاپ به آسانی صورت می گیرد و با یک کیف کوچک جابجایی آسان دارد. رول آپ نمایشگاهی هم برای فضای های داخلی و هم برای فضاهای خارجی قابل استفاده است. در عین حال که استند رول آپ دارای مزایای فوق است مقاوم نیز بوده و در برابر عوامل محیطی مقاومت دارد. از دیگر مزایای چاپ رول آپ نمایشگاهی می توان به قیمت مناسب استند رول آپ اشاره کرد. برای طراحی انواع غرفه های نمایشگاهی می توان از چاپ استند رول آپ استفاده کرد. در استند های رول آپ تفاوت هایی وجود دارد که این امر در قیمت نهایی استند رول آپ تاثیرگذار است. به عنوان مثال یک طرفه بودن و یا دو طرفه بودن چاپ رول آپ و یا استند ثابت و گردان رول آپ در تعیین قیمت نهایی قیمت استند رول آپ تاثیر فراوان دارد. در کل قیمت رول آپ پایین بوده و قیمت چاپ رول آپ از دسته قیمت های مناسب در زمینه تبلیغات محسوب می شود.