موارد استفاده از چاپ تخته شاسی

چاپ تخته شاسی قابل حمل، مستحکم و سبک هستن و میتوان از آنها به صورت ایستاده یا دیواری، مات یا چند لایه برای انواع پروژه ها و ارائه ها استفاده کرد.

چاپ تخته شاسی قابل حمل، مستحکم و سبک هستن و میتوان از آنها به صورت ایستاده یا دیواری، مات یا چند لایه برای انواع پروژه ها و ارائه ها استفاده کرد. در این بخش هفت روش مختلف برای استفاده از چاپ تخته شاسی آوردیم:

اجازه ندید شرکت کنندگان از کنار غرفه شما بگذرند بدون اینکه هرگز بدونن شما کی هستید. چاپ تخته شاسی یک روشی چشم نواز برای جلب توجه برند در دریایی از مشاغل دیگه است. ممکنه به دنبال استخدام کارمندان جدید، شبکه سازی یا فروش محصولات یا خدمات خود باشید، ولی چاپ تخت شاسی میتونه نقش مهمی در جلب توجه مشتریان داشته باشه. شما میتونید به راحتی یک تابلو تخته شاسی سفارشی با آرم کسب و کارتون چاپ کنید و در نزدیکی راه‌های ورودی و مناطق پرترافیک کنفرانس قرار بدید.

لیست قیمت ها و نمودارها

اگر بتونید مشتریان رو از پرسیدن سوال دور نگه دارید، یعنی در وقت همه صرفه جویی کردید و تجربه مشتری رو به طرز چشمگیری بهبود بخشیدید. مخصوصاً برای فروشندگان موبایل، چاپ لیست قیمت محصولات بر روی تخته شاسی میتونه شما رو از پاسخگویی مکرر به سوالات یکسان نجات بده. گزینه ها و ویژگی های محصولات رو به روشی مختصر و خوانا بر روی تابلو تخته شاسی سفارشی نمایش بدید تا مشتریان بتونن راحتتر تصمیم گیری کنن. از طرفی شما هم محصولات رو سریعتر در اختیار مشتریان قرار میدید.

سخنرانی ها و ارائه ها

پروژکتورهای کامپیوتری همیشه در دسترس نیستند، اما چاپ تخته شاسی یک کمکی قابل حمل هست که میتوان آن را در بیشتر مکان ها، حتی در خارج از منزل، نصب کرد. شما میتونید نکات اصلی و معیارهای کلیدی یک سخنرانی یا ارائه رو روی تخته شاسی تنظیم کنید. حتی میشه مجموعه ای کامل از چاپ تخته شاسی رو راه اندازی کنید و به صورت یک نمایشگاه قابل حمل دربیارید. این نوع چاپ یک ماده عالی برای نمایش تاریخ مدرسه و پروژه های علمی هست.

طراحی دکوراسیون و دکور

از آنجایی که تخته شاسی رو میتوان در اندازه های مختلف با وضوح بالا چاپ کرد، برای پر کردن فضاهای بزرگ و نسبتا وسیع مناسبه. در چاپ تخته شاسی میشه نقاشی های دیواری خیره کننده و جذابی رو ایجاد کرد و متناسب با ابعاد مورد دلخواه تراش داد.

چاپ تخته شاسی یک ماده فوق العاده سبک وزن و در عین حال بسیار محکم است. شما میتونید به عنوان نشانگر راهرو برای راهنمایی مشتریان و کارمندانی که به دنبال محصوات شما هستن، استفاده کنید.

تعداد چاپ در چاپ افست چه مقدار است؟

موارد استفاده از چاپ تخته شاسی

چاپ افست یکی از پرکاربردترین روش های چاپ است اگر تمایل به انجام این چاپ دارید به صفحه چاپ افست کوثر مراجعه کنید؛ به خصوص در مورد چاپ مقالات کاغذی مانند مجلات، روزنامه ها. در این نوع چاپ، تصویری بر روی صفحات فلزی حک میشه. این صفحات فلزی معمولا از آلومینیوم ساخته میشن و برای هر رنگی که در تصویر مورد نیاز هست، یک صفحه وجود داره. صفحات فلزی جوهر رو به سیلندرهای لاستیکی به نام غلتک منتقل میکنن. سپس غلتک ها جوهر رو روی کاغذ میندازن. استفاده از غلتک ها جهت انتقال تصویر به کاغذ باعث میشه که تصاویری با کیفیت بهتر تولید بشه. امروزه دلیل استفاده گسترده از این نوع چاپ اینه که واقعا کارآمده و میتونه حجم بالایی کاغذ رو در مدت زمان بسیار کوتاهی چاپ کنه. با عبارتی یک چاپگر افست مدرن میتونه با سرعت کامل تا ۱۲۰۰۰۰ صفحه در ساعت چاپ کنه. این روش یک راه حل بسیار مقرون به صرفه برای کسانی که قصد یک پروژه چاپ بزرگ رو دارن هستش. از آنجایی که فرآیند چاپ افست از نظر طرح‌های رنگی به راحتی قابل تنظیم است، تقریباً برای همه اهداف میتوان از آن استفاده کرد. ما با تولیدکنندگان زیادی کار میکنیم که از روش چاپ افست برای لیوان های کاغذی و لیوان های پلاستیکی هم استفاده میکنن.

مجموعه های چاپ بنر فوری

موارد استفاده از چاپ تخته شاسی

آیا میدونستید حدود ۸۴ درصد از فروشندگان از طریق تبلیغات چاپ بنر، محصولات شون رو به فروش میرسونن. بنرهای تبلیغاتی با رنگ‌ها، طرح‌ها و عبارات مناسب میتونن هر آنچه را که مشتریان باید در مورد کسب ‌و کار شما بدونن، ارائه میکنن. به گفته محققان، بنر رو به عنوان یک فروشنده خاموش در نظر بگیرید. بر خلاف تبلیغات رادیویی و تلویزیونی، بنرهای چاپی برای هر کسب و کاری نسبتاً مقرون به صرفه هستند. اگه صاحب یک شغل کوچک هستید، میتونید به صورت آنلاین بنر سفارشی تون توسط مراکز خدمات چاپ مثل جمله کوثر پرینت، ایران کهن، متین، تهران پرینت، قاصدک و نوین تکمیل کنید. اگه میخوایید یک بنر جذابی داشته باشید و به صورت فوری آن را دریافت کنید، پیشنهاد میکنیم به سایت کوثر پرینت مراجعه کنید. خدمات چاپ بنر فوری کوثر پرینت میتونه به شما کمک کنه تا تصویر برندتون با طرح‌ها و چیدمان‌های پیشرفته به‌روز بمونه. این مرکز با فرمت گسترده و تجهیزات چاپ دیجیتال میتونن تقریباً هر علامت یا بنری رو که رویاپردازی میکنید، تولید میکنن. پس زمان رو از دست ندید و از طریق مراجعه به سایت کوثر پرینت با کارشناسان این مجموعه ارتباط برقرار کنید.