نمایشگاه چاپ و بسته بندی دبی یک نمایش جهانی است

لیزا میلبورن مدیر عامل نمایشگاه های چاپ و بسته بندی شرکت تارسوس معتقد است که نمایشگاه چاپ و بسته بندی دبی ۲۰۲۲ یک نمایشگاه در کلاس جهانی است؛ خانم ملبورن اظهار داشت: ما همواره از حضور گسترده شرکت کنندگان خارجی در رویداد این دوره بسیار خوشحال هستیم.
به گزارش آژانس خبری چاپ و بسته بندی ایران، ملبورن با اشاره به حضور برندهای بزرگ صنعت چاپ افزود: در بخش اصلی این رویداد از خاورمیانه و شمال آفریقا به طور معمول حضور داشته اند، اما مانند همیشه ما به دنبال جذب حداکثری مخاطبان تخصصی در این نمایشگاه هستیم که در این دوره با نمایندگی ویژه ای مانند هایدلبرگ، کانن، ریکو، کونیکا مینولتا، زیراکس زایکون و… تحقق یافته است. این استقبال ثابت می کند که شرکت های خارج از محدوده خاورمیانه و آفریقا مشتاق هستند تا از فرصت های ارائه شده در منطقه بهره مند شوند. این یک نمایش جهانی است.

این رویداد مهم نمایشگاهی دریچه ایی قابل توجه به حضور در بازار های جهانی و توسعه صادرات در صنایع چاپ و بسته بندی ایران است.
ششمین ‌پاویون ملی صنعت چاپ و بسته بندی ایران نیز به همت اتحادیه اتحادیه صادرکنندگان صنعت چاپ و بسته بندی ایران با حضور برترین ها در این نمایش جهانی حضور خواهد داشت.