نوسان ارز روی بازار کاغذ هم تأثیر گذاشت+آخرین قیمت‌ها

امروز هر بند کاغذ تحریر ۷۰ گرم ۷۰ در ۱۰۰ به قیمت‌ یک میلیون و ۲۲۰ هزار و هربند کاغذ تحریر سفید ۷۰ گرم ۶۰ در ۹۰ به قیمت ۹۲۰ هزار تومان در بازار ظهیر الاسلام معامله می‌شود که نسبت به یک هفته گذشته کاغذ افزایش قیمت ۷۰ هزار تومانی را طی کرده است.

به گزارش خبرنگار کتاب و ادبیات خبرگزاری فارس، با توجه به افزایش نرخ دلار در اواخر هفته گذشته بازار کاغذ نیز از روز پنجشنبه دچار نوسان قیمت شده است.

امروز هر بند کاغذ تحریر ۷۰ گرم ۷۰ در ۱۰۰ به قیمت‌ یک میلیون و ۲۲۰ هزار و هربند کاغذ تحریر سفید  ۷۰ گرم ۶۰ در ۹۰ به قیمت ۹۲۰ هزار تومان در بازار ظهیرالاسلام معامله می‌شود که نسبت به یک هفته گذشته کاغذ افزایش قیمت ۷۰ هزار تومانی را طی کرده است و به اوج خود برگشته است.

بنا به نوسان دلار که از پنجشنبه بر روی بازار کاغذ تأثیرگذار بوده است بنکداران و فروشندگان خیابان ظهیرالاسلام می‌گویند که عرضه و تقاضایی وجود ندارد تا زمانی که بازار به یک ثبات نسبی برسد و این ثبات در طول ۲ روز آینده رخ خواهد داد. اگر دلار به قیمت ۳۸ هزار تومان برگردد قیمت هر بند کاغذ کاهش ۴۰ تا ۵۰ هزار تومانی را تجربه خواهد کرد و به نرخ قبلی خود برمی‌گردد.