نوع چاپ روی رول آپ باید چگونه باشد؟

رول آپ روشی بسیار محبوب برای چاپ با فرمت عریض است.

رول آپ روشی بسیار محبوب برای چاپ با فرمت عریض است. فن‌آوری‌های مدرن به شما این امکان رو میده که یک عکس رو روی مواد نرم و انعطاف‌پذیر اعمال کنید: مثل روبان، پارچه، بنرها و به بیان ساده هر چیزی که میتونید برای تبلیغات استفاده کنید. محبوب ترین مواد کاغذ هست که برای تبلیغات کوتاه مدت و پیشنهادهای ویژه استفاده میشه. پس مزایای چاپ رول آپ روی کاغذ چیست؟

این یک روش بسیار مقرون به صرفه برای تولید تبلیغات است. با انتخاب یک رول آپ، میتونید یک رسانه کم هزینه و کارآمد ایجاد کنید که بلافاصله توجه مخاطبان بالقوه رو به خود جلب میکنه. به ویژه برای کمپین های تبلیغاتی کوتاه مدت مناسبه. این دقیقا همان چیزی است که خرده فروشان برای تبلیغ پیشنهادات ویژه و فروش فصلی به آن نیاز دارند. و شرکت هایی مثل کوثر پرینت، چاپ کهن، چاپ متین رول های کاغذی در طول ها و عرض های مختلف عرضه میکنن. از اونجایی که کیفیت رول آپ ها خیلی مهمه، شرکت کوثر پرینت رو به شما معرفی میکنیم. با ثبت سفارش چاپ رول آپ در مجموعه کوثر پرینت، مطمئن باشید که از محصولات باکیفیت و به خصوص مؤثر برای کمپین های تبلیغاتی خود لذت خواهید برد. این مجموعه به شما کمک میکنه تا تصویر مثبتی برای مصرف کنندگان خود ایجاد کنید و تعداد مشتریانی رو که به آنها خدمات ارائه میدید، روز به روز افزایش پیدا کنه.

تفاوت کیفیت چاپ در دیجیتال و افست

نوع چاپ روی رول آپ باید چگونه باشد؟

چاپ افست بهتره یا چاپ دیجیتال؟ این سوالی است که خیلی از افراد میپرسن اما متأسفانه هیچ پاسخ کامل واضحی وجود نداره. بیایید تفاوت‌های بین چاپ افست و چاپ دیجیتال کوثر رو بررسی کنیم تا ببینیم کدوم بهتره. چاپ افست بیش از یک قرن است که وجود داشته است و برای چندین دهه بهترین راه برای چاپ تقریباً همه چیزهای تجاری بود: روزنامه ها، مجلات، کتابچه ها، تبلیغات، کارت پستال ها، بروشورها و موارد دیگر. به طور کلی، چاپ افست با انتقال جوهر از یک صفحه به یک ورقه لاستیکی کار میکنه، که سپس جوهر رو روی کاغذ، وینیل یا سطوح دیگر قرار میگیره. این برخلاف چاپ دیجیتال هست که از صفحات برای انتقال جوهر به کاغذ استفاده نمیکنه.

چاپ دیجیتال از نظر کیفیت پیشرفت هایی داشته، اما چاپ افست از کیفیت بالاتری برخورداره. چون جوهرهای مخصوصی برای چاپ استفاه میشه. ماشین‌های چاپ افست به شما امکان چاپ ورق‌های بزرگ‌تر رو میدن و میتونن بسیاری از قطعات رو سریع‌تر از ماشین‌های چاپ دیجیتال چاپ کنن.

از آنجایی که چاپ افست از صفحات استفاده میکنه، هر کار چاپی باید به یک صفحه تبدیل بشه و پرس باید به صورت جداگانه برای هر کار تنظیمات صورت بگیره. این فرآیند هزینه داره و بدون در نظر گرفتن مقدار، هزینه اولیه به کار چاپ شما اضافه میکنه. از آنجایی که چاپ دیجیتال از صفحات استفاده نمیکنه، هیچ هزینه ای برای راه اندازی ندارد، بنابراین قیمت ثابتی برای هر قطعه پرداخت میکنید.

بسته به نوع پروژه ای که چاپ میکنید، چاپ دیجیتال معمولاً بهترین انتخاب زمانی است که کمتر از ۵۰۰ تا ۱۰۰۰ قطعه را چاپ میکنید. و زمانی که بیش از ۵۰۰ تا ۱۰۰۰ قطعه چاپ میکنید، معمولاً چاپ افست بهترین انتخاب است. بنابراین برای کسب و کارهای کوچکی که به دنبال به حداکثر رساندن بازده سرمایه خود هستن، دیجیتال مناسبه.

چاپ استیکر و مش

نوع چاپ روی رول آپ باید چگونه باشد؟

هنگام بررسی گزینه های مختلف برای تابلوها و بنرها، یک سوال متداول مشتریان نحوه تصمیم گیری بین چاپ استیکر و مش هستش. هر کدوم از این چاپ ها برای تبلیغات عالی هستند، اما از لحاظ هزینه و عملکرد، انتخاب صحیح عاقلانه بین مش و استیکر ضروری است.

بنرهای مش بنرهایی چاپ شده با سوراخ های کوچکی هستن که به باد اجازه عبور میدن. معمولا برای تبلیغات در فضای باز استفاده میشه. آنها به صورت یک طرفه و با استفاده از جوهر UV و مقاوم در برابر سایش تولید میشن. سوراخ های توری نیز وزن بنر رو کاهش میده. این باعث کاهش هزینه ها در مقایسه با بنرهای استیکر میشه هم چنین میتونید روی شیشه هم مش و استیکر رو چاپ کنید.برای دیدن نمونه چاپ مش روی شیشه کیلیک کنید.

ویژگی های برتر یک بنر مش:

● صدها سوراخ کوچک روی یک بنر مشبک باعث میشه که طرح و پیام به وضوح قابل مشاهده باشد حتی زمانی که باد از طریق نمایشگر بنر می وزد.

● سوراخ ها باعث کاهش بار روی سازه نگهدارنده میشن.

● بنرهای مش با استفاده از چاپ مستقیم چاپ میشن که منجر به نمایش کیفیت عکس واقعی میشه.

بنرهای استیکر برای تبلیغ محصولات، کنفرانس ها، رویدادهای ورزشی، گردهمایی های شرکتی یا حتی رویدادهای شخصی مثل جشن تولد یا جشن فارغ التحصیلی عالی هستن. اگر از تصاویر بزرگ و روشن استفاده میکنید، این نوع بنرها گزینه عالی هستن.

ویژگی های برتر یک بنر استیکر:

آنها مقرون به صرفه هستن و می توانند به سرعت تولید بشن.

آنها رو میتوان برای کسب و کار کاملا سفارشی کرد

آنها بادوام و همه کاره هستن؛ میتوان به راحتی ذخیره کرد تا بعداً بدون از دست دادن کیفیت مورد استفاده قرار گیرن.