هایدلبرگ آمریکا مرکز آموزشی افتتاح کرد

اداره آمار کار ایالات متحده اشاره می کند که موقعیت های اپراتور چاپ سالانه با نرخ ۱۳ درصد کاهش می یابد – که برابر است با خروج تقریباً ۲۰۰۰۰ نفر از مشاغل خود در چهار سال آینده. حتی زمانی که “استعفای بزرگ” در سال ۲۰۲۱ در سراسر ایالات متحده منعکس شد، صنعت چاپ در حال از دست دادن تعداد نگران کننده ای از کارگران کهنه کار به دلیل بازنشستگی و فرصت ها در سایر صنایع بود.
به گزارش آژانس خبری چاپ و بسته بندی ایران، با توجه به این ارقام نگران‌کننده و کمبود آموزش‌های صنعتی موجود، هایدلبرگ ایالات متحده تصمیم گرفته است که مرکز رسانه‌های چاپی خود را با تمرکز قوی بر برنامه‌های آموزشی طراحی‌شده برای ایجاد و رشد مهارت‌های اپراتورهای فعلی و آینده و متخصصان صنعت چاپ بازسازی کند.
آموزش، نیاز حیاتی صنعت
مرکز آموزشی و عملکرد رسانه چاپی که به تازگی نامگذاری شده است، واقع در کنساو ایالت جورجیا، این هفته در یک رویداد اوپن هاوس با حضور بیش از ۱۰۰ شرکت کننده، رسماً درهای خود را به روی مشتریان هایدلبرگ باز کرد. در این رویداد، هایدلبرگ برنامه تمرینی اولیه خود را برای سال ۲۰۲۲ معرفی کرد که قرار است تابستان امسال آغاز شود. در ابتدا، کلاس‌ها بر روی موضوعاتی متمرکز می‌شوند که هایدلبرگ آن را «بحرانی» در صنعت می‌داند، مانند:
اصول چاپ: مرکب اولیه و تعادل آب
آموزش تخصصی فیدر ورق برای اپراتورهای جدید
چاپ UV شامل کاربردهای پوشش و جلوه های ویژه
عیب یابی چاپ
مبانی تاشو تجاری: عملکرد پوشه و شکاف / امتیاز / سوراخ
مقدمه برش قالب
مقدمه ای بر تاشو و چسب
کلارنس پنگ، معاون اجرایی مدیریت محصول برای هایدلبرگ ایالات متحده، گفت: ما یک استخر دانش بی نهایت و به روزترین فناوری را در اختیار داریم. به عنوان یک رهبر صنعت، ما موظف به آموزش و آموزش نیروی کار صنعت خود هستیم تا اطمینان حاصل کنیم که چه چیزی ممکن است چه در حال حاضر و چه در آینده امکان پذیر است. مسئولیت ما این است که افراد، فرآیند و فناوری را به هم پیوند دهیم تا موفقیت مشتریان خود را تضمین کنیم.
با توجه به آموزش به عنوان یک نیاز حیاتی صنعت، هایدلبرگ اکثر کلاس‌های موجود در مرکز عملکرد و آموزش را به شرکت‌کنندگان به صورت رایگان ارائه می‌دهد، زیرا هزینه‌های سفر برای مشتری هزینه دارد. کلاس ها ترکیبی از آموزش تئوری و عملی تجهیزات خواهد بود. برای مشاهده برنامه جاری اینجا را کلیک کنید.
در حالی که آموزش در ابتدا بر روی چاپ افست و تکمیل تمرکز خواهد داشت، مرکز عملکرد و آموزش موضوعات بیشتری را در آینده ارائه خواهد کرد.
پنگ گفت: پس از بسیاری از یادگیری های مجازی که در اوج شیوع بیماری همه گیر رخ داد، ما معتقدیم که مردم به دنبال آموزش عملی و حضوری هستند. درک درازمدت بهتری وجود دارد که در یک مرکز آموزشی خارج از محل کار معمولی رخ می دهد، جایی که افراد می توانند به طور فیزیکی تجهیزات را لمس کنند و دانشی را که به تازگی مطالعه کرده اند به کار ببرند.

از آنجایی که این ساختار آموزشی برای هایدلبرگ جدید است، این شرکت قصد دارد گزینه های آموزشی خود را با توجه به نیازهای صنعت در آینده تغییر دهد.
پنگ گفت: ما هیجان زده هستیم که به پیشرفت صنعت چاپ کمک کنیم و ببینیم که چگونه این مرکز آموزشی جدید را دریافت می کند.
با این حال، هایدلبرگ تشخیص می دهد که موفقیت مرکز به تعهد صنعت به ثبت نام اپراتورهای خود برای کلاس های موجود بستگی دارد.
جدیدترین و بهترین های موجود
بخش اساسی آموزش صنعت در مورد جدیدترین فناوری، اطمینان از اینکه مرکز عملکرد و آموزش همیشه به آن مجهز است. اخیراً، تأسیسات پیشرفته Kennesaw با مساحت ۳۰۰۰۰ فوت مربع، جدیدترین دستگاه چاپ هایدلبرگ، یک دستگاه Speedmaster CX 104، شش رنگ UV مجهز به روکش و فناوری اختراع شده Push-to-Stop را نصب کرد. ماشین جدید فرمت جدید ۱۰۴ برگه و طراحی ارگونومیک را ارائه می دهد و دارای یک فلسفه عملیاتی کاملاً جدید است، تجربه کاربری هایدلبرگ، که همراه با سیستم Intellistart 3 و مجموعه ای از سیستم های کمکی، زمان آماده سازی کوتاه و بهترین پشتیبانی ممکن را تضمین می کند. برای اپراتورها
علاوه بر CX 104 جدید، مرکز آموزشی و عملکرد رسانه چاپی در حال حاضر به دو کاتر POLAR، Stahlfolder KH 82، دای کاتر Easymatrix 106، گردش کار Prinect، Suprasetter 106 CtP، Versafire EV and EP، Labelfire 340 و Speedmaster مجهز است. XL 106-8P+L – همچنین مجهز به جدیدترین نسل فناوری Speedmaster – و به زودی یک پوشه چسب جدید Diana Easy 115 را اضافه خواهد کرد. مرکز عملکرد و آموزش به میزبانی تظاهرات حضوری یا مجازی برای تجهیزات و نرم‌افزار – پیروی از دستورالعمل‌های CDC برای ایمنی مشتریان و کارمندان خود، ادامه خواهد داد