همایش نوآوری های بسته بندی در دبی ۲۰۲۲

اتحادیه صادرکنندگان صنعت چاپ و بسته بندی ایران با همکاری مرکز تجاری ایران در امارات اقدام به برگزاری اولین همایش برون مرزی با عنوان “همایش نوآوری های بسته بندی” یک روز پیش از نمایشگاه چاپ و بسته بندی دبی ۲۰۲۲ در امارات متحده عربی کرده است.

به گزارش آژانس خبری چاپ و بسته بندی ایران به نقل از روابط عمومی اتحادیه، در این همایش سخنرانانی از صنایع و بسته بندی امارات، هند، انگلستان و جمهوری اسلامی ایران به معرفی آخرین فناوری های صنایع چاپ و بسته بندی خواهند پرداخت.
اندی توماس استراتژیست صاحب نام دنیای چاپ و بسته بندی سخنران ویژه این همایش است همچنین دکتر بابک عابدین شورای اتحادیه کشورهای صادرکننده صنعت و بسته بندی ایران در ارتباط با توانمندی های صنایع چاپ و سخنرانی خواهند کرد.
اتحادیه صادرکنندگان صنعت چاپ و بسته بندی ایران نیز با هدف توسعه آموزش و ایجاد بستر مناسب به صورت رسمی و VIP از روسای اتحادیه سراسر کشور در حوزه صنعت چاپ برای حضور در این همایش دعوت شده است.

این همایش از ساعت ۱۲ روز دوشنبه دوم خرداد ۱۴۰۱ در سالن اجتماعات هتل تاورپلازا شهر دبی برگزار می شود. شایان ذکر است مجتمع چاپ و بسته بندی پارس صنایع و چاپ مادرول همایش حامیان آموزشی این حضور خواهند داشت.