پرینتر جیبی های-پرینت؛ تازه‌ترین محصول پولاروید برای چاپ تصاویر گوشی

پرینتر رنگی مینیاتوری شرکت پولاروید به‌نام های-پرینت (Hi-Print) می‌تواند ظرف مدت کمتر از یک دقیقه عکس‌های گوشی یا تبلت را به‌صورت برچسبی چاپ کند.
D6-IraniCard

معمولا چاپگرهای کوچکی که به‌صورت بی‌سیم به گوشی شما وصل می‌شوند یا از یک فیلم سریع گران‌قیمت استفاده می‌کنند و عکس‌هایی چاپ‌شده با کیفیت خوب به شما تحویل می‌دهند یا اینکه عکس را بدون جوهر روی کاغذ زینک چاپ می‌کنند که ارزان‌تر است؛ اما کیفیت عکس‌های چاپ‌شده بسیار پایین می‌آید.

های-پرینت ۹۹ دلاری جدید پولاروید با استفاده از نوعی فرایند تصعید رنگ برای ایجاد عکس‌های چاپ شده‌ی پاک‌نشونده، نامش را بر سر زبان‌ها انداخته است. های-پرینت باتوجه‌به کاری که انجام می‌دهد، بسیار کوچک و جمع‌وجور است.

در چاپگر های-پرینت از یک کارتریج کامل با یک روبان رنگی و یک کاغذ عکس استفاده می‌شود. اگر با استفاده از بلوتوث یک عکس را از گوشی خود به پرینتر ارسال کنید، های-پرینت عکس را به‌صورت حرارتی روی کاغذ چاپ می‌کند و بنابراین عکس چاپ شده در هنگام خروج از چاپگر، خشک و ضدآب است. پیش از چاپ‌کردن عکس می‌توان با استفاده از یک اپلیکیشن موبایل، آن را ویرایش کرده و متن، فیلتر قاب یا هر چیز دیگری به آن اضافه کنید.

های-پرینت همانند اغلب چاپگرهای موبایلی، عکس‌ها را در اندازه‌ی کارت عابربانک یعنی ۲/۱ اینچ در ۳/۴ اینچ (۵۴ میلی‌متر در ۸۶ میلی‌متر) چاپ می‌کند. این عکس‌ها به‌صورت برچسبی هستند و می‌توانید آن‌ها را روی هر سطحی بچسبانید.

شرکت پولاروید در توضیح این محصول گفته است که این پرینتر جیبی، هر عکس را زیر یک دقیقه چاپ و باتری آن با هر بار شارژ، از چاپ‌ حداکثر ۲۰ عکس پشتیبانی می‌کند.

قیمت کارتریج های-پرینت با ظرفیت چاپ ۱۰ عکس، ۱۷ دلار است و بنابراین باید برای چاپ هر عکس ۱/۱۷ دلار هزینه کنید که کمی بالا است؛ اما اگر کیفیت عکس آن به‌خوبی عکس‌های چاپ شده روی فیلم‌های فوری گران‌تر باشد، این چاپگر می‌تواند هم از نظر عملکرد و هم از نظر قیمت، گزینه‌ی بهتری باشد.