پلار برای لیبلهای IML برش تخصصی ارایه میکند

پلار ماشینPolar DCC-12را راه اندازی کرده است، یک دایکتر جدید، که در پایان ماه آوریل در روز لیبل در شهر Wiesloch آلمان رونمایی خواهد شد.

به گزارش آژانس خبری چاپ و بسته بندی ایران، DCC-12 برای تولید IMLخودکار و لیبلهای بسته‌بندی شده از مواد پلاستیکی قابل تراکم ساخته شده است و به گفته پلار سریع‌ترین سیستم برش موجود در بازار است. این محصول در ۲۵ آوریل در Wiesloch در Heidelberger Druckmaschinen به نمایش گذاشته خواهد شد. پلار هم اکنون برای رونمایی حضوری و آنلاین این رویداد در حال ثبت نام علاقمندان است.

ماشین جدید یک سیستم کنترل صنعتی جدید را ارائه می دهد که از جمله موارد دیگر، امکان تعمیر و نگهداری و عیب یابی از راه دور را فراهم می کند. به لطف افزایش ۲۵ درصدی بهره وری، خروجی چرخه در۱۰ دقیقه با حداقل نیاز پرسنل به دست می آید. این باعث می شود که سیستم برای استفاده دوگانه مناسب باشد زیرا سایر قالب ها اغلب برای چاپ لیبل کاغذی کارآمد نیستند.

ماشینPolar LabelSystem DCC-12همچنین در پایداری امتیاز کسب می کند: دای-کاتر می تواند بسته های لیبل را بدون مقوا مدیریت کند و ضایعاتی ایجاد کند که می تواند به طور بهینه بازیافت شود. این ماشین همچنین با استفاده از سیستم مکنده ضایعات را بصورت بسته بندی شده به اپراتور ارایه میدهد.