چاپ روی کیف پارچه ای

با پیشرفت صنعت چاپ و افزایش تنوع محصولات چاپی در سال های اخیر، امکان چاپ روی کیف پارچه ای هم فراهم شده است.

به گزارش بازار، با پیشرفت صنعت چاپ و افزایش تنوع محصولات چاپی در سال های اخیر، امکان چاپ روی کیف پارچه ای هم فراهم شده است. کیف جزو لوازم پرکاربردی است که همه افراد در هر سن و سالی از آن استفاده می‌کنند؛ بنابراین با وجود امکان چاپ عکس روی کیف پارچه ای بسیاری از افراد ترجیح می‌دهند عکس‌ها و طرح‌های مورد علاقه خودشان را روی وسایل شخصی مانند کیف پارچه ای چاپ کنند.

حتی امکان چاپ عکس روی کوله تکی هم وجود دارد و افرادی که از کیف های اسپرت استفاده می کنند می توانند با سفارش چاپ کیف دوشی اسپرت یک وسیله منحصربه‌فرد و مختص به خودشان داشته باشند.

سفارش چاپ روی کیف پارچه ای

سفارش چاپ عکس روی کوله، کیف های پارچه ای اسپرت یا دوشی، کار ساده‌ای است. شما ابتدا باید طرح و عکس مورد نظر خود را انتخاب کنید و از طریق فروشگاه ها و مجموعه هایی که در زمینه چاپ عکس روی اجسام فعالیت می کنند، سفارش خود را ثبت نمایید.

البته بهتر است قبل از سفارش چاپ روی کیف پارچه ای یا کوله پشتی، با روش های چاپ در این مجموعه ها آشنا باشید. چرا که روش چاپ می تواند به میزان زیادی روی کیفیت و دوام عکس چاپ شده تاثیر داشته باشد.

از آنجا که قیمت چاپ عکس روی کیف هم با تغییر روش چاپ تغییر پیدا می کند، باید اطلاعات کافی درباره روش های چاپ و قیمت چاپ عکس روی کیف پارچه ای داشته باشید. پس از کسب اطلاعات دقیق در این درباره این موارد می توانید از طریق وب سایت های اینترنتی عکس و طرح دلخواه خود را برای این مجموعه ها ارسال کنید و سفارش دهید که عکس و طرح مورد نظر شما روی چه محصولی چاپ شود.

معمولاً در این مجموعه ها کوله پشتی، کیف دوشی، کیف پول و سایر کیف ها در سایزهای مختلف قابل چاپ هستند. شما می توانید با توجه به نیاز و سلیقه خودتان یکی از مدل‌های موجود را انتخاب کنید.

روش چاپ روی کیف پارچه ای

یکی از روش هایی که برای چاپ روی محصولات پارچه ای مانند کیف پارچه ای استفاده می شود، روش چاپ سابلیمیشن است.

برای چاپ عکس با این روش، کیف و کوله پشتی پارچه ای از جنس برزنت، ساتن و سایر جنس های دیگر از قبل آماده می شوند. قسمت درب کیف که به صورت جداگانه به کیف و وصل می شود، تحت عملیات حرارتی قرار می گیرد. مراحل چاپ روی کیف پارچه ای به شرح زیر است.

ابتدا عکس در مورد نظر مشتری با استفاده از جوهر های خاص روی کاغذ مخصوص پرینت گرفته می شود.
در مرحله دوم درب کیف را جدا می کنیم. چون چاپ عکس روی درب کیف انجام می شود.
درب را داخل دستگاه حرارتی قرار می دهیم. برای چاپ عکس کافی است طرح مورد نظر را روی کیف قرار دهیم و کاغذ چاپ سالم را روی آن قرار دهیم. (برای اینکه عکس حرکت نکند با استفاده از چسب نسوز طرح یا عکس را روی کیف ثابت می‌کنیم.)
در نهایت نیز درب دستگاه پرس حرارتی را می بندیم. مدت زمان حرارت دهی با توجه به جنس کیف و نوع طرح متفاوت است. افرادی که در این زمینه فعالیت می کنند با توجه به تجاربی که به دست آورده اند می‌دانند که چه مدت زمانی برای چاپ روی کیف نیاز است.
پس از مدت مشخص شده، درب دستگاه را باز می کنیم و می توانیم عکس چاپ شده روی کیف پارچه ای با کیفیت را ببینیم.

چاپ روی کیف پارچه ای

قیمت چاپ عکس روی کیف پارچه ای

قیمت چاپ روی کیف پارچه ای با توجه به مدت زمان سفارش، روش چاپ و طرح مورد نظر، متفاوت است. در بخش پیش درباره روش چاپ سابلیمیشن صحبت کردیم که با استفاده از آن امکان چاپ انواع تیشرت طرح دار، چاپ تیشرت طرح کارتونی و چاپ عکس روی کیف پارچه ای وجود دارد.

قیمت چاپ روی این محصولات بسیار مقرون به صرفه است و ماندگاری کیفیت عکس‌های چاپ شده نیز بسیار بالا است. با استفاده از خدمات چاپ عکس روی کیف پارچه ای می توانید از هزاران طرح آماده استفاده کنید و یا می توانید طرح و عکس دلخواه مورد نظر خودتان را برای چاپ روی کیف، تیشرت یا سایر اجسام انتخاب کنید.

اگر عکس‌هایی که انتخاب می کنید دارای طرح‌های پیچیده تری باشند و رنگ های زیادی داشته باشند، قیمت آن ها نسبت به طرح‌های ساده تر افزایش می یابد؛ بنابراین هنگام سفارش چاپ، این نکته را مد نظر داشته باشید.