چاپ کارت تبریک

چاپ کارت تبریک در دنیای دیجیتال و گوشی های هوشمند و اینترنت، در اولین تصور، کاری پیش پا افتاده به نظر می آید. اما اگر به کاربردها و تاثیرات آن عمیق تر توجه شود، برخلاف تصور اولیه متوجه می شوید؛ هیچ چیزی در دنیای مجازی بی احساس و پر از تردید، مانند کارت تبریک بوی زندگی نمی دهد و یاداور خاطرات گذشته، یاداور همدلی ها و صداقت ها نیست. در دنیایی که در دستان پول و منفعت طلبی محصور شده، چه چیزی زیباتر از چاپ کارت تبریک ساده ای که صادقانه احساسات را بیان می کند، و مانند ریسمانی دو تن را به هم گره می زند و خاطره سازی می کند. ما برای زنده ماندن در دنیای ربات ها به احساس نیاز داریم. چه چیزی زیباتر از این که صبح چشمانت را بگشایی و به جای جمله تولدت مبارک سرد و بی روحی که معلوم نیست فرستنده واقعا از صمیم قلب ارسال کرده و یا تنها برای رفع تکلیف، از گروه و یا کانالی فوروارد کرده است، دم در با یک کارت تبریک ساده و زیبا که فرستنده به طور اختصاصی برای شما تهیه کرده، مواجه شوید. هنوز هم، در هر سن و موقعیتی که باشیم تفاوتی نمی کند، دیدن ناممان بر روی کارت تبریکی که برایمان ارسال شده به یاد کارت تبریک های دوستان دوران کودکیمان، بیشتر خوشحالمان می کند، تا اس ام اسی که توسط یک سامانه مخابراتی فرستاده اند. مگر می توان از ضمیر بشر، حس نیاز به خاص بودن را حذف کرد. چه کسی در دنیایی که ادم ها در پشت نقابهایشان افکار و نیتشان را پنهان می کنند؛ جمله ای که بر روی کاغذ نوشته شده و می تواند لمسش کند را، با جمله ای که احتمالا سنت تو آل شده، عوض می کند. تصویری که بر روی کارت تبریک نقش بسته و قابل لمس است با هزاران تصویر در گوشی قابل مقایسه نیست؛ زیرا حس لامسه از بقیه حس ها قویتر است و آنچه لمس می شود، در ذهن ماندگارتر حک می شود. امروزه صنعت چاپ کارت تبریک سعی کرده از پیشرفت های صنعت چاپ، برای آراستن خود بهره بجوید، تا نقش تصاویر بر روی آن زیباتر و جذاب تر و زنده تر از گذشته باشند.

گویی با چاپ کارت تبریک قالی کاشان میبافی، زیبارویی که با گذشت زمان چنان با قلبت بازی می کند، که احساس می کنی گویا هر روز که می گذرد جذاب تر می شود و برای خاطراتت دلتنگ ترت می کند.

چاپ کارت تبریک در مجموعه محصولات چاپی که برای تبلیغات استفاده می شود؛ گاهی مهجور می ماند. گویا نتی زیبا و آرام را که با قلب ادمیان ارتباط دارد، رهبر ارکست فراموش می کند. وقتی در بازرایابی، چاپ کارت تبریک فراموش می شود، گویی شما فراموش می کنید، یا نمی دانید؛ ضمیر ناخوداگاه آدمیان احساس مهم بودن را می طلبد، و نفرت دارد از اینکه به او به چشم صندوقچه پول نگریسته شود. برایش ملال آور است، که شما تنها زمانی که به فکر فروش محصولات خود هستید و پول می خواهید، به یاد او بفتید. اما در بهترین و بدترین لحظات زندگیش جایتان خالی است. گاهی من مشتری، فقط دلم می خواهد کسی بدون چشم داشتی به یادم باشد. وقتی محصولات چاپی تبلیغیتان را برای او می فرستید در یادش نمی مانید. زیرا لحظاتی که حتی به کمترین همدردی و توجه نیاز داشت شما در حال گفت و گو با مشتری دیگری بودید، تا به او کالا و یا خدماتتان را بفروشید. ما همگی در درون خودمان از اینکه فقط پول حرف اول را بزند و به خاطر پولمان همه سراغمان بیایند خسته شده ایم.

چاپ کارت تبریک چندان هزینه بر نیست. اما به هر بهانه ای، در هر زمانی، به هر شخصی تقدیم گردد، روح او را نوازش می دهد.
مراحل چاپ کارت تبریک

طرح کارت تبریک ها در بازار به صورت آماده در دسترس مشتری هستند، و یا طبق سفارش طراحی و چاپ می شوند. هدف شما از هزینه کردن برای چاپ کارت تبریک چیست؟

آیا غیر از این است که می خواهید، برای شروع یا تحکیم روابط با دیگران و گذاشتن اثر مثبت بر روی آنان با تاکید بر اصول انسانی، از چاپ کارت تبریک کمک بگیرید؟ بنابراین با انتخاب کارت تبریک بدون تفکر کافی، پول خود را بی ثمر خرج نکنید.

مخاطب خود را بشناسید و از سلایق او باخبر باشد. قاصدک کوچک شما پیام رسان آرزوهای خوب شما خواهد بود و پیام صلح و دوستیتان را برای او خواهد فرستاد. بنابراین باید بتواند با او ارتباط برقرار کند. اگر تنها یک تصویر و پیام تکراری و نخ نما شده باشد؛ دیده نخواهد شد. قاصدک شما باید جلب توجه کند. بنابراین سلیقه او را در انتخاب تصویر و متنی که باید درج شود در نظر بگیرید. و در گام بعدی به نوع رابطه تان با او فکر کنید. ارتباط شما باهم رسمی است و یا دوستانه؟ و میزان صمیمیتتان چه قدر است. نمی توان بدون در نظر گرفتن میزان ارتباط، هر تصویر و یا هر پیامی را برای هرکسی فرستاد. به چه مناسبتی ارسال می کنید؟ با چاپ کارت تبریک قرار است به او بگویید؛ درشادیهایش سهیمید، یا تنها می خواهید بگویید به یاد او هستید؟ تنها کارت تبریک ارسال خواهد شد، یا همراه هدیه ای است؟ آن هدیه چیست؟ آیا دسته گلیست، یا چیز دیگری می-باشد؟ زیرا کارت تبریک تنها، باید به کمال، خود گواه همه احساسات شما باشد. اما زمانی که با هدیه ای ارسال می شود؛ نقش روح آن هدیه را بازی خواهد کرد و نیمه احساسی آن است. خودتان حضوری تقدیم می کنید، و یا ارسال خواهد شد؟ وقتی شما هستید؛ کلمات و حرکاتتان همه چیز را تحت تاثیر قرار می دهد. اما اگر نیابتا تحویل داده خواهد شد، باید کارت تبریک شما به عنوان سفیرتان صحبت کند و پیامتان را کامل برساند. لازم نیست کارت تبریک شما خیلی پررنگ و لعاب باشد، گاهی طرحی ساده با روح و جان مخاطب جادو می کند. وقتی تمام این موارد را برای خود روشن کردید، به بودجه ای که برای این کار در نظر گرفته اید، توجه کنید. شما باید بتوانید با حداقل هزینه، موثرترین کارت تبریک را ارسال کنید. سراغ موسسه هایی برای چاپ کارت تبریک بروید؛ که می دانید تیم خلا ق تر و امکانات بیشتری دارند. این گونه موسسات هم می توانند نمونه های آماده خوب و متنوعی از کارت تبریک ها را به شما ارائه دهند، و هم می تو انند طرحهایی که شما در ذهن دارید را طراحی و چاپ کنند. در صورتی که بودجه شما اجازه می دهد، برای مخاطبان گزینه چاپ کارت تبریک جدید را انتخاب کنید.

از پاکتی که قرار است کارت تبریک درون آن قرار گیرد، غافل نشوید. پاکت کارت تبریک باید با خود کارت، مخاطب و مناسبت این تقدیم، همخوانی داشته باشد. زیباترین اشخاص در لباسهای کثیف و نامرتب که با چهره و اندام آنها تناسبی ندارد، بدجلوه هستند.
هزینه چاپ کارت تبریک

در براورد هزینه برای چاپ کارت تبریک؛ نوع کاغذ و گرماژ آن، طرح آماده یا طرح سفارشی، هزینه چاپ کارت تبریک و تعداد آن، رنگ و ابعاد کارت تعیین کننده هستند.