کارخانه تولید کاغذ از سنگ‌آهک ۱۰۰۰اشتغال در شاهرود ایجاد می‌کند

0

ایسنا/سمنان معاون استاندار و فرماندار ویژه شاهرود از کارخانه تولید کاغذ از سنگ آهک به عنوان یکی از پروژه‌ها و صنایع بزرگ در حال احداث استان در شاهرود نام برد و گفت: این واحد بزرگ صنعتی یک‌هزار اشتغال ایجاد می‌کند.

نادر فخری در حاشیه سفر استاندار به شاهرود و افتتاح چنین پروژه دهه فجر این شهرستان اظهار کرد: این واحد بزرگ صنعتی توسط سرمایه‌گذار بخش خصوصی و با حمایت تسهیلاتی دولت احداث می‌شود.

وی از حمایت از سرمایه‌گذاران بخش خصوصی در این شهرستان خبر داد و افزود: شهرستان شاهرود از توانمندی و ظرفیت بالایی در بخش‌های صنعتی، معدنی، کشاورزی و گردشگری برخوردار است.
فرماندار شاهرود از تلاش برای اشتغال خانواده‌های شهدا و ایثارگر خبر داد و گفت: در تلاشیم تا با ایجاد بانک اطلاعاتی خانواده ایثارگران زمینه اشتغال فرزندان ایثارگر را فراهم کنیم.
فخری با اذعان به اینکه شهدا و ایثارگران حق بزرگی به گردن کشور دارند از رتبه اول شهرستان شاهرود از نظر تعداد شهدا در استان خبر داد و اضافه کرد: شهرستان شاهرود با دارا بودن یک‌هزار و ۷۰۰ شهید ۳۸ درصد از کل شهدای استان را به خود اختصاص داده است.

وی ادامه داد: نقش مهم شهدا و ایثارگران شاهرودی در طول هشت سال دفاع مقدس و به‌ویژه در عملیات مرصاد بر هیچکس پوشیده نیست.

فرماندار شاهرود از افتتاح دو فضای آموزشی در شهرستان شاهرود خبر داد و گفت: این دو مدرسه ۱۲کلاسه با حضور استاندار به بهره‌برداری می‌رسند.

عالی ترین مقام اجرایی شهرستان از بهره برداری از پروژه گاز رسانی به روستاهای نگارمن و امیریه خبر داد و گفت: بیش از پنج میلیارد و ۳۰۰میلیون تومان برای این پروژه هزینه شده است.
وی از افتتاح پروژه زیرگذر راه آهن شمال شرق ۱ در شاهرود خبر داد و خاطرنشان کرد: افتتاح جایگاه توزیع فرآورده‌های سوختی فدک با اعتباری ۱.۶میلیارد تومان و با ظرفیت ذخیره‌سازی ۹۰ هزار لیتر یکی دیگر از پروژه‌هایی است که امروز ۲۱بهمن با حضور استاندار به بهره‌برداری رسید.
معاون استاندار سمنان از آغاز عملیات احداث فاز یک تقاطع غیر هم سطح بسطام – مجن با حضور استاندار سمنان خبر داد و گفت: عملیات احداث فاز یک این تقاطع غیر هم سطح با اعتبار ۱۰ میلیارد تومان آغاز شد.

به گزارش ایسنا امروز با حضور استاندار سمنان ده‌ها پروژه عمرانی و اقتصادی در شهرستان شاهرود افتتاح و عملیات اجرایی چندین پروژه نیز آغاز می‌شود.