گسترش همکاری Durst با Ricoh در زمینه هدهای جوهر افشان

کارشناس چاپ دیجیتال جوهر افشان دورست و کارشناس هد چاپ ریکو اروپا با قراردادی ۵۰ میلیون یورویی برای گسترش همکاری موفق خود در فناوری هد چاپ موافقت کردند.

به گزارش آژانس خبری چاپ و بسته بندی ایران، Durstدر حال حاضر از هدهای چاپ جوهرافشان Ricoh Gen 5 در سیستم‌های چاپ پارچه آلفا و ماشین‌های سری P5 برای چاپ با لارج فرمت استفاده می‌کند. به عنوان بخشی از این قرارداد جدید، در آینده هدهای چاپ Ricoh برای سیستم‌های چاپ دورست در زمینه‌های مختلف کاربرد بیشتر توسعه خواهند یافت. تخصص فنی و تیم‌های Ricoh و Durst برای توسعه گزینه‌های جدید چاپ دیجیتال جوهرافشان از طریق توسعه هدهای چاپ و چاپگرها مدور هم می‌آیند تا پتانسیل فناوری جوهرافشان را برای رفع نیازهای برنامه‌های در حال ظهور باز کنند. به عنوان مثال، روش‌های جدیدی برای استفاده از فناوری‌ها و مواد جوهر افشان برای افزایش پایداری – به عنوان مثال مصرف انرژی کمتر در خشک کردن – در حال حاضر در حال بررسی هستند.

دکتر کریستین کامپرا، مدیر کل جهانی، Industrial Print در Ricoh، گفت: این مشارکت به ما امکان می‌دهد هدهای چاپ خود را به روشی متمرکزتر با نیازهای دنیای واقعی توسعه دهیم. اغلب ممکن است سطح بالایی از محافظت در مورد مالکیت معنوی هد چاپ، مواد و فناوری های تولید هد چاپ و همچنین فرمولاسیون جوهر وجود داشته باشد. با گرد هم آوردن تیم های توسعه Ricoh و Durst، هدف ما بهبود مستمر کل سیستم چاپ است که در نهایت به نفع مشتریان است.

کریستوف گمپر، مدیرعامل و یکی از مالکان گروه دورست نیز افزود: این معامله رویکرد مشترک با ریکو را مجدداً تأیید و ادامه می‌دهد. گسترش همکاری خود با Ricoh ما را قادر می‌سازد تا به زمان سریع‌تری برای ورود به بازار برای سیستم‌های چاپ جدید دست یابیم، زیرا با هم بر روی تعامل کامل جوهر و زیرلایه‌های هد چاپ کار می‌کنیم. این نه تنها به ما امکان می دهد به حداکثر کیفیت و عملکرد چاپ دست یابیم، بلکه قابلیت اطمینان را برای عمر طولانی چاپگر تضمین می کند. این به مشتریان ما مبنای روشنی برای تصمیم گیری های سرمایه گذاری آنها، بدون ضریب ریسک هد چاپ می دهد.