گشایش‌های خوبی برای صنعت چاپ و بسته بندی در راه است

معاون وزیر فرهنگ گفت: صنعت چاپ و بسته بندی و ماشین آلات در سال‌های اخیر با مشکلات تحریم و تامین مواد اولیه مواجه بوده، مورد حمایت دولت قرار دارد و گشایش‌های خوبی در راه است.
گشایش‌های خوبی برای صنعت چاپ و بسته بندی در راه استآقای یاسر احمدوند در بازدید از نمایشگاه صنعت چاپ و بسته بندی در مصاحبه اختصاصی با خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما افزود: از زحمات همه فعالان این صنعت به ویژه در سال‌های اخیر که موفق شده اند در شرایط سخت اقتصادی چراغ این صنعت را روشن نگه دارند، تشکر می‌کنیم، چون اشتغال خوبی فراهم کرده است و معیشت بخشی از جامعه به این صنعت مربوط می‌شود.
آقای احمدوند گفت: این صنعت مانند خیلی از صنایع دیگر در تامین مواد اولیه و قطعات و همچنین جذب فناوری‌های به روز با مشکلاتی مواجه بوده که بخشی از این چالش‌ها با تلاش خود صنعتگران این حوزه و تولید قطعات و جایگزینی‌ها برطرف شده است.
وی افزود: دولت هم تلاش می‌کند در دوره جدید با توسعه دیپلماسی اقتصادی به ویژه گسترش همکاری با کشور‌های همسایه از این صنعت حمایت کند و با گشایش‌های جدید، این صنعت خواهد توانست هم بازار داخلی را تقویت کند و در بازار منطقه‌ای هم حضور خوبی داشته باشد.