چرا بسته‌بندی فست‌فود مهم است؟

صنعت فست‌فود یا غذای فوری در چند سال اخیر به‌طور فزاینده‌ای محبوب شده است. بسته‌بندی فست‌فود در کنار طعم غذا یکی از مهم‌ترین مواردی است که درفروش رستوران‌ها تأثیرگذار است. راحتی نشستن در خانه و سفارش غذا از طریق برنامه‌های تلفن گزینه‌های مختلفی را به مصرف‌کننده ارائه می‌دهد و رقابت را بین صاحبان برندهای فست‌فود افزایش می‌دهد و مصرف‌کننده در کنار طعم دلخواه خود باید به‌صورت بصری مجذوب غذای فست‌فود شود و این امر از طریق بسته‌بندی فست‌فود امکان‌پذیر است.
بسته‌بندی:

برای محصولات فست‌فود در درجه اول برای حفاظت و نگهداری به کار می‌رود، بااین‌حال می‌تواند ابزار بازاریابی ارزشمندی را برای صاحبان رستوران‌ها فراهم کند.
محصول غذایی می‌تواند عاملی در تصمیم‌گیری مصرف‌کننده باشد، زیرا مصرف‌کنندگان را قادر می‌سازد تا تصویرسازی ذهنی در مورد طعم محصول برای خود ایجاد کنند.
انتخاب‌شده برای محصولات غذایی اغلب پیامی را به مصرف‌کنندگان منتقل می‌کند و آن‌ها را برای سفارش غذای فوری ترغیب می‌کند و این مورد برای صاحبان رستوران‌ها مهم است.
فست‌فود در حال حاضر به‌عنوان یک جز مهم از فرآیند بازاریابی در صنعت غذا در نظر گرفته می‌شود.
ارزش، جایگاه و کیفیت محصول غذایی را نشان می‌دهد.
مواد غذایی از نیازهای اساسی به اولویت‌های مصرف‌کننده تبدیل‌شده است.

چرا چاپ وستا

چاپ وستا، یک شرکت نوین و توسعه‌یافته در عرصه ارائه خدمات چاپ افست است. این مجموعه با شانزده سال تجربه در صنعت چاپ، هم‌اکنون با بازطراحی اهداف خود و همکاری متخصصان توانا درزمینهٔ طراحی، توانسته با استفاده از ایده‌های نوین و به‌روز در مدت‌زمان بسیار کوتاه خود را به‌عنوان یکی از فعالان در صنعت چاپ افست کشور معرفی کند.

چاپ وستا با حذف واسطه و دلال توانسته است فاصله مشتری تا چاپخانه را کاهش دهد تا هزینه تمام‌شده محصولات چاپی برای کسب‌وکارهای مختلف کاهش یابد. همچنین این مجموعه با بهره‌گیری از به‌روزترین دستگاه‌ها توانسته است بالاترین کیفیت چاپ در سایزها و پلتفرم‌های مختلف را ارائه نماید. چاپ و بسته‌بندی فست‌فود در کوتاه‌ترین زمان ممکن انجام می‌پذیرد.

از سایر مزیت‌های رقابتی این شرکت می‌توان به ارسال سریع و رایگان در تهران، تضمین کیفیت چاپ اختصاصی و انعطاف در قراردادهای مالی اشاره کرد.

چاپ وستا سعی دارد با حفظ کیفیت، بهترین قیمت چاپ را ارائه نماید. شما می‌توانید قیمت‌های چاپ وستا را با سایر رقبا مقایسه نمایید.

ما در وب سایت چاپ وستا با استفاده از رابط کاربری ساده و آسان و ارائه بهترین خدمات در صنعت چاپ افست توانسته‌ایم اعتماد شما مشتریان عزیز را برای خود به ارمغان بیاوریم.

ما در مجتمع چاپ وستا با راه‌اندازی سایت چاپ وستا تلاش کردیم هر شخصی بتواند به‌راحتی سفارش خود را ثبت کنند. تنوع محصولات و تنوع کالاها در قیمت‌های متفاوت سبب شده است هر شخصی با مراجعه به سایت چاپ وستا به‌راحتی خدمات خود را تهیه و سفارش دهد.

در ادامه به‌صورت کلی نکات مهم مربوط به چاپ و بسته‌بندی مواد غذایی را بررسی می‌کنیم.
بسته‌بندی فست‌فود

بسته‌بندی فست‌فود شامل قوانین گسترده‌ای است که در مورد تمام اجزای بسته‌بندی مواد غذایی بسته‌بندی‌شده اعمال می‌شود. بخش‌هایی که با مواد غذایی به‌صورت مستقیم در ارتباط هستند باید از استانداردهای مناسب بهداشتی بهره‌مند باشند و نشان سیب سلامت برای بسته‌بندی دریافت شده باشد. تأمین‌کنندگان باید در خصوص استفاده از بهترین مواد مورداستفاده در بسته‌بندی به‌خصوص جوهر، اطمینان حاصل کنند. تمام مراحل طراحی تا تولید انواع بسته‌بندی پیتزا، بسته‌بندی همبرگر، پاکت بیرون بر غذای فوری، بسته‌بندی سوخاری، بسته‌بندی سیب‌زمینی سرخ‌کرده و… باید به‌صورت اصولی و بهداشتی صورت پذیرد.

چاپ وستا سعی داشته برای غذای فوری بسته‌بندی‌های خلاقانه و باکیفیت ارائه دهد. هم‌اکنون بسته‌بندی خاص خود را سفارش دهید: سفارش بسته‌بندی

ظرف بسته‌بندی غذا می‌تواند در تماس مستقیم یا غیرمستقیم با محصول غذایی باشد. بسته‌بندی مواد غذایی علاوه بر تسهیل جابجایی و تجاری‌سازی محصولات غذایی، به حفظ مشتری نیز کمک می‌کنند

سه دسته کلی بسته‌بندی

به‌صورت کلی سه نوع بسته‌بندی وجود دارد: بسته‌بندی اولیه که در تماس مستقیم با محصول یا محتوا است و حتماً باید از مواد بهداشتی و دارای سیب سلامت تهیه‌شده باشد.

بسته‌بندی ثانویه که شامل یک یا چند بسته اولیه است و برای حفاظت و شناسایی بسته‌بندی اولیه استفاده می‌شود.

بسته‌بندی سوم که به‌عنوان بسته‌بندی حمل‌ونقل شناخته می‌شود که عهده‌دار حفاظت از بسته‌بندی اولیه و ثانویه در حین حمل‌ونقل است.

هر لایه بسته‌بندی به فرآیند کلی تحویل محصول از تولیدکننده به مصرف‌کننده کمک می‌کند.

بسته‌بندی ایده آل

در حالت ایده آل، بسته‌بندی فست‌فود از محصول غذایی در برابر آسیب محافظت می‌کند و آن را برای مصرف در مدت‌زمان مشخصی ایمن نگه می‌دارد. علاوه بر این کارکرد اساسی، بسته‌بندی مواد غذایی نیز باید در راستای تمایلات مصرف‌کننده باشد، ازجمله:

جذاب بودن بصری
سازگاربامحیط‌زیست
قابل‌حمل
راحت بودن

برآورده کردن همه معیارهای ایجاد یک بسته غذایی ایده آل بسیار دشوار است و صاحبان رستوران‌ها به‌ندرت می‌توانند به این شاهکار دست یابند. به همین جهت چاپ وستا امکان مشاوره رایگان در حوزه چاپ و بسته‌بندی محصولات فست فود را فراهم نموده است.
چاپ بسته‌بندی

یک عامل ضروری در صنعت، ارتباطات گرافیکی یا قابلیت مشاهده برندینگ است. بسیاری از شرکت‌های معروف غذای فوری تمایل به داشتن بسته‌بندی خاص خود رادارند. ضروری است که روش چاپ مورداستفاده برای بسته‌بندی برند ارزیابی شود و ببینید چقدر پایدار است. موادی که معمولاً برای بسته‌بندی محصولات غذای فوری استفاده می‌شوند عبارت‌اند از: کاغذ، مقوا، پلاستیک، فویل آلومینیومی و مقوا. هرکدام از این مواد مزایا و معایب خاص خورد رادارند؛ اما قابلیت چاپ بر روی بسته‌بندی در کنار حفاظت از مواد غذایی که برای صاحبان برندهای غذای فوری مهم است. مثلاً بر روی بسته‌بندی‌های آلومینیومی، ظروف فیبری و … امکان چاپ افست وجود ندارد. یکی از بهترین مواد پایه برای بسته‌بندی غذای فوری که امکان چاپ بر روی آن فراهم است مقوا است.

مقوا

مقوا عموماً از خمیر چوب، کاه و یا کاغذ زباله ساخته می‌شود و ترکیبات زیادی از ماده (بریتانیکا)‌ در آن وجود دارد. مواد مقوا را می‌توان به شکل جعبه درآورد و یا به شکل ظرف و یا به هر شکلی که لازم باشد طراحی کرد. البته برای مواد غذایی باید از مقوای بهداشتی استفاده کرد. قابلیت انعطاف دربرش و تا شدن مقوا امکان طراحی بسته‌بندی‌های خلاقانه را فراهم می‌نماید. در انتخاب مقوا برای بسته‌بندی باید دقت لازم را به عمل آورد چون بسته‌بندی‌های مبتنی بر مقوا به حرارت و رطوبت حساس هستند و هنگامی‌که رطوبت زیادی وجود داشته باشد، انسجام خود را از دست می‌دهند.
ایمنی غذایی

مصرف‌کننده حق‌دارد تصور کند که محصولات غذایی که تهیه می‌کند و مصرف می‌کند باکیفیت بالا و ایمن خواهد بود. علاوه بر فنّاوری پردازش مواد غذایی، یکی از دلایلی که تأمین مواد غذایی بسیار ایمن به نظر می‌رسد استفاده صحیح از . بسته‌بندی فست‌فود است. بسته‌بندی مناسب مواد غذایی تضمین می‌کند که محصولات پس از تکمیل فرآیند پخت ایمن باقی می‌مانند.

چاپ وستا در تلاش است با ارائه بسته‌بندی‌های خلاقانه فست‌فود به صاحبان رستوران‌ها و فست‌فودها کمک نماید تا بسته‌بندی مناسب برای محصولات غذایی خود در نظر بگیرند. مشاوران چاپ وستا در تمام مراحل چاپ و بسته‌بندی آماده ارائه مشاوره رایگان به صاحبان مشاغل هستند. ناظر چاپ شما می‌تواند بر تمام مراحل چاپ اختصاصی نظارت داشته باشد. برای سفارش چاپ اختصاصی و جعبه فست فود اینجا را کلیک کنید.