بازیافت بسته بندی و پایداری مواد نمایشی از تتراپک در اکسپو دبی

با مشارکت غرفه سوئد در نمایشگاه اکسپو ۲۰۲۰ در دبی، رهبران جهانی تترا پک از همه خواسته اند تا با انتخاب های پایدار در آینده ای بهتر مشارکت کنند.

به گزارش آژانس خبری چاپ و بسته بندی ایران، شرکت چندملیتی بسته بندی و فرآوری مواد غذایی سوئدی-سوئیسی، کارتن های آب خود را که مطابق با موضوع غرفه “ایجاد مشترک برای نوآوری” طراحی شده است، علاوه بر قرار دادن مبلمان در منطقه کنفرانس ساخته شده از بسته های مبتنی بر کاغذ بازیافتی، به نمایش خواهد گذاشت.

تترا پک بر روی راه‌حل‌های ساده پایدار در سراسر رویداد بزرگ  نمایشگاه اکسپو مانند افزایش بازیافت و استفاده مجدد برای کاهش ضایعات، انتخاب بسته‌های کارتنی و استفاده کمتر از آب و… تمرکز کرده است. این شرکت همچنین در حال همکاری نزدیک با شبکه مشتریان و تامین کنندگان خود است و از آنها دعوت می کند تا با شروع اصول اولیه محافظت از غذا، از مردم و کره زمین، در مورد بسته بندی مواد غذایی تجدید نظر کنند.

با توجه به ردپای کربن و سایر انتشارات جهانی که در حال حاضر در سطوح بسیار بالایی قرار دارند، ضرورت انتخاب مواد تجدیدپذیر مبتنی بر منابع گیاهی مسئولانه و راه حل های پایدار اهمیت بسیار زیادی پیدا کرده است.

صنعت بسته بندی امروزه با چالش های زیادی از جمله افزایش انتشار گازهای گلخانه ای، میزان بالای آلودگی پلاستیکی، گسترش محل های دفن زباله، کاهش منابع محدود و قابلیت بازیافت محدود مواجه است. اگرچه بازیافت می‌تواند اثرات زیست‌محیطی بسته‌بندی را تا حدودی کاهش دهد، اما نمی‌تواند آن را به طور کامل از بین ببرد. با توجه به این وضعیت، تترا پاک معتقد است که همراه با بازیافت، حرکت به سمت مواد خام با منابع مسئولانه و تجدیدپذیر می تواند به دستیابی به اقتصاد بازیافت کم کربن و آینده ای سبزتر به عنوان نوشدارویی برای سیاره زمین کمک کند.